Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 02:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 maj 2018 01:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 07:39
Indlæg: 12
Hejsa Psy!

Er der nogen som har nogen erfaringer med at blande 2c-b og kokain?

Er det en skidt combo? Er det farligt? Skal man være ekstra påpasselig med dosis?

Er der risiko for farlige interaktioner?

På forhånd tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2018 01:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 20:21
Indlæg: 187
Geografisk sted: Kbh
Jeg kan slet ikke forestille mig at ville have lyst til coke midt i et 2c-b trip. Men nok ikke decideret farligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2018 01:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 07:39
Indlæg: 12
Det er fordi jeg har kørt på coke i halvandet døgn, og nu overvejer jeg lidt at tage en halv 15mg 2c-b pille
for lige at runde dagen af inden jeg tænker at gå i seng senere. Men på det der fine drug interaction chart
står der interaktionen er markeret med gul, altså caution. Derfor jeg undrer mig lidt hvad der kan gå galt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2018 09:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Hvis du har været på coke i halvandet døgn, så synes jeg du burde gå i seng. Mange ad de triprapporter jeg har set herinde, hvor folk har haft dårlige oplevelser, er det netop fordi de holder festen kørende for længe og tager psykedeliske stoffer på træt hjerne.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 09:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Det er skidt at blande de to stoffer. Faktisk ville jeg mene at begge disse stoffer, aldrig burde blandes med andre stoffer. Cokain og 2c-b ville øge en markant belastning på hjertet, og det kan medføre til ubehagelige bivirkninger hvis ikke farlige. Og hvis man har kørt på Coke halvdelen af døgnet, så er risikoen for en overdose stor


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 13:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
psy_jørgen skrev:
Faktisk ville jeg mene at begge disse stoffer, aldrig burde blandes med andre stoffer.

Tæller cannabis også med som 'stoffer' i dit hoved?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 13:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
Det er skidt at blande de to stoffer. Faktisk ville jeg mene at begge disse stoffer, aldrig burde blandes med andre stoffer. Cokain og 2c-b ville øge en markant belastning på hjertet, og det kan medføre til ubehagelige bivirkninger hvis ikke farlige. Og hvis man har kørt på Coke halvdelen af døgnet, så er risikoen for en overdose stor


2c-b er da det perfekte kombo narko imo. Det går godt med rigtig mange ting som: mdma, lsd, ketamin og sikkert meget mere.

Dog synes jeg ikke 2c-b og kokain lyder som en fed blanding. Generelt synes jeg ikke stimulanser som booster ens ego duer godt med psykedeliske stoffer som opløser egoet. Især ikke når du sidder på anden dagen af en stimulans koger. Ville aldrig i mit liv indtage psykedelika i en hård stimulans koger, det lyder imo som opskriften på paranoia og et badtrip.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 17:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Mr. Gone skrev:
Giv nu manden en chance for at svare! :D

Citat:
Generelt synes jeg ikke stimulanser som booster ens ego duer godt med psykedeliske stoffer som opløser egoet.


2C-B har ikke en særlig ego-opløsende effekt, som svampe, LSD og ketamin har. Det er på den måde lidt et atypisk psykedelisk stof, i min optik.

Og det er nemlig sjovt, for ketamin har en relativt stærk ego-opløsende effekt, men det er der mange som nyder med kokain, og jeg kan selv godt lide ketamin med diverse amfetaminer, lisdex, meth og sulfat har jeg prøvet og alle har været gode oplevelser :)

Jeg har også taget amfetamin og kokain (separat) mens jeg har været på svampe, LSD og MDMA (separat og i en kombination én gang), og det har også alle været gode oplevelser. Jeg følte at kokain på ETH-LAD friskede mig op og hev mig ud af en dårlig spiral, jeg var på vej ind i.

Så det kan ikke stilles så sort/hvidt op, for mit vedkommende i hvert fald.


Det er selvfølgeligt rigtigt at 2c-b ikke er så ego opløsende som de fleste andre psykedeliske stoffer. Og ja, ketamin er perfekt med stimulanser og diverse andre stoffer, men vil også mene at ketamin er ret specielt der. Synes i hvertfald ikke at amfetamin og diverse psykedeliske stoffer fungerer godt sammen, men det er rigtigt at ketamin og amfetamin kan være en lækker blanding, men min erfaring er at ketamin er meget specielt lige på det punkt og generelt synes jeg også at det fungere bedst på et stimulans comedown og ikke når man er på toppen af stimulansrusen.
Har også engang prøvet en god oplevelse med amfetamin og svampe, men det var også fordi at jeg ligesom dig, blev hevet ud af en dårlig spiral.
Kender dog også flere folk, der sværger til at 2c-b og kokain er en fed kombo, men det er dog generelt ikke folk, som jeg vil tage råd omkring narko fra haha.
Men vi er alle forskellige jo.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2018 16:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2018 15:58
Indlæg: 17
Jeg har lavet kombinationen ret mange gange efterhånden og jeg må sige jeg er fan. Reglen her er at holde doserne af de respektive stoffer lave. Jeg vil foreslå at starte med 2c-b'en og så bevæge mig hen i kokainen som forløbet skrider frem. Jeg vil anbefale dig at holde særligt 2-b dosen lav. Jeg tænker MAX 15mg, men jeg ville nok selv vælge en mindre dosis. Tingene kan godt gå hen og blive RIGTIG MÆRKELIGE, hvis du tripper for hårdt og så vælgere at blande kokain ind i rusen sådan lige pludselig. Bare værdsæt hvad 2cb i små doser kan gøre :) man bliver virkelig overrasket over hvor meget det stof har at byde på i de forskellige dosis-områder.

Det er selvfølgelig selvsagt at du ikke skal gøre noget af det her når du ikke er velbespist og godt udhvilet. Se din krop som et skib, der kan tage dig til alle mulige fantastiske nye verdener. Du skal behandle hende godt, så hun kan tage dig på rejse igen og igen og igen :) God vind


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2018 16:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
ecstasteve skrev:
Det er selvfølgelig selvsagt at du ikke skal gøre noget af det her når du ikke er velbespist og godt udhvilet. Se din krop som et skib, der kan tage dig til alle mulige fantastiske nye verdener. Du skal behandle hende godt, så hun kan tage dig på rejse igen og igen og igen :) God vind


Lidt gammel tråd, men fair nok, ecstasteve - velkommen til, fedt navn. Mht at være velbespist og tage 2cb, så vent hvert fald et par timer med 2cb'en efter spisning (en lille snack er ok) ellers kan det ende ret klamt. Jeg endte hvert fald på lokummet røv skidende og med opkastet æg og bacon ud over mine fødder og på væggene og jeg-skal-komme-efter-dig. Det var et noget lort at gøre rent. Min middagsmad nærmest formerede sig jo mere jeg tørrede op. Det var sgu meget sjovt, men jeg ku godt ha været foruden.
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team