Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hjemve? LSD
Indlæg: 05 apr 2018 11:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2018 11:59
Indlæg: 12
Hej.

Som vi nok alle ved, kan man ikke løbe fra hvad LSD vil vise en. Men før jeg kommer i gang, vil jeg lige supplere med lidt baghistorie..

- Jeg har været rimelig ustabil i en længere periode, hvilket har resulteret i en lidt 'rushed' flytning som i sig selv, var en smule hektisk. Min mor kunne ikke deltage, fordi hun var rimelig ked af det, så jeg måtte klare det meste selv i fællesskab med en ven (som jeg egentlig ikke havde så meget i mod, på det tidspunkt) og det gik også som det skulle. Min ustabilitet har bundet en del, i mangel på trivsel og en manglende følelse af selvværd, mm. - men nok om det.

Her sidste uge, fandt jeg ud af at jeg havde et mærke på 220ug liggende hjemme (som jeg egentlig var helt overbevist om at jeg havde mistet), så jeg tænkte jeg ville besøge mine tanker med et mere filosofisk aspekt (jeg er godt klar over de forholdsregler man bør følge ved indtagelse af LSD, da det fortjener alt, mulig respekt, men det lod jeg mig se gennem fingre med, så jeg var alene).
Jeg havde det rigtig godt de første mange timer. Men i takt med tiden skred af sted, begyndte mine visualiseringer at blive 'underlige' - i de flyvende, umulige grå-hvide struktuere, begyndte jeg at se billeder af mine fire søskende og min mor. Det blev ved og ved, uanset hvor meget jeg prøvede at 'kigge væk' (det skal også lige siges, at vi derhjemme har en hund, jeg føler jeg har forladt efter jeg flyttet) og da jeg så kom frem til et billede af min hund, efter jeg ved ikke hvor lang tid, ramlede verden sammen og jeg kunne ikke længere. Tårene flød ud af mig, hvornår jeg sidst har grædt så meget er jeg ikke klar over.

Jeg kom selv frem til ''Savner jeg dem?'', ''Er det hjemve?'', ''Er jeg ikke klar til at bo for mig selv?'' mm., you get the picture..

Nu er mit spørgsmål til jer, om I kan bekræfte mig i nogle af mine 'teorier'? Jeg har ikke mærket savnet før, men kender mig selv nok til at jeg ved, det ligeså vel kunne være 100% fortrængte følelser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2018 23:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Måske prøver syren og vise dig, at du indirekte er bange for hvad din familie vil tænke om dig, når du tager drugz, og måske give en form for dårlig samvittighed over det, som så har været skyld i at du fik det som du gjorde. Eller også er du stadig i fasen hvor man lige skal vænne sig til tanken om at det er tid til at flyve fra reden.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2018 02:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har været i en meget meget lignende situation.

Hvordan har du det lige pt? Jeg havde selv en mindre ubehagelig oplevelse kort tid efter jeg var flyttet ud på egen hånd med syre også.

Jeg tror personligt ikke jeg var flyttet rigtigt ind i mit hovede endnu. Jeg havde stadigvæk nogle gange den følelse af "nårh ja, shit" når jeg vågnede, så tror simpelthen ikke jeg hvilede nok i mine omgivelser til at det var optimalt.

Tag evt en pause og få snakket med en god ven om oplevelsen. Det synes JEG hvertfald hjalp rigtig meget, især fordi jeg var virkelig rystet over min oplevelse.

Kan heller ikke sætte mig ind i hvordan det er at flytte væk fra sin hund, det må være hårdt.

Prøv at tage en pause for stofferne og få fordøjet oplevelsen. Jeg synes selv det er interessant at slå diverse symboler op i drømme-"ordbøger", hvor folk ligesom giver et bud på hvad forskellige symboler kunne repræsentere og se hvordan det måske kunne passe på ens egne følelser og tanker i den givne situation.

Det bedste du kan gøre når du er flyttet ud, er rutine. Prøv at gøre den god. Hvis det ikke er muligt, så prøv at gøre den bare lidt god. Jeg gider ikke give for mange eksempler, fordi for det meste kan man godt mærke om noget er godt eller dårligt for en, men du gør dig selv en kæmpe tjeneste ved at prøve at lære noget om mad og motion.

Ellers kan det også være turen bare har vist dig hvor vigtig din familie er for dig og at du ikke kan bruge overstående til en skid. Men så kan du jo altid skrive en sød besked til dem eller spise snoller med dem en fredag til Disney Sjaw eller hvad man nu er til.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team