Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy!

Jeg får med største sandsynlighed snart nogle DOC mærker hjem, som jeg er lidt nysgerrig på fordi jeg aldrig har prøvet stoffet før og ingen kendskab har til det.

Minder det om LSD?
Hvad er en fornuftig dosis?
Har i nogen gode råd eller erfaringer med stoffet?
Er der noget man skal være særligt opmærksom på?

Håber nogen kan bringe lidt lys over sagen for mig inden jeg kaster mig ud i noget som jeg måske vil fortryde.

Stodder
Brugeravatar

Jeg vil starte med at sige at DOC er et dumt stof at starte med. Det varer meget længe, så jeg vil nok anbefale dig at prøve svampe eller 2c-b først.
Hvis du vil prøve det, så start med en lav dosis: https://erowid.org/chemicals/doc/doc_dose.shtml
Det tager lang tid om at virke ( 1-2 timer) så lad for alt i verden være med at redosere.

Jeg har prøvet det nogle enkelte gange for en del år siden. Første gang var 0,5 mg og det var en ganske positiv oplevelse. Ikke specielt psykedelisk, virkede nærmere som en stimulans a la speed men med et lille MDMA tvist. Det tager lang tid før det virker og så virker det meget længe. (12-18 timer)
Noget tid efter tog jeg 1,5 mg på roskilde festival og selve trippet var forholdsvis mildt. Der var en smule visuals så vidt jeg husker, men ikke meget. Havde nogle generende kæbespændinger under trippet og magnesium hjalp ikke rigtigt.
Har stadig en hel del trips liggende, men har ikke haft lyst til at prøve det igen.

EDIT. Læste det som om du ikke havde prøvet stoffer før. Hvad er din erfaring med psykedelia?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Har ikke selv prøvet det, men har nogle bekendte, som har prøvet det. Og som sagt, hver forsigtig med dose, for det virker i virkeligt lang tid! Sørg for at planlægge det godt!
Hvad har du af erfaring med stoffer? Har du prøvet at trippe så længe før?

Junior medlem

Jeg har en del års erfaring efterhånden, særligt med stimulanser og psychedlia. Men jeg kunne ikke forestille mig hvordan det ville være at trippe i 20 timer non-stop. Det længste jeg har trippet på LSD har nok været de 10 timer og der har man da også været godt brugt efter sådan nogen ture. :)

Er det et stof man kan dø af hvis man overdoserer?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
I normale doser skulle der vidst ikke være noget at være bange for

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har selv prøvet det nogle gange i 2-3 mg doser men har taget benzoer inden trippet var færdig da det, for mig bliver noget langtrukket og halv kedeligt til sidst de sidste 6-8 timer. Og har flere gange set folk få badtrip med 10+ timer tilbage og de har ikke rørt det igen efterfølgende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]