Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 mar 2018 14:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Hej med jer alle dejlige folk!

Så har jeg endelig fået anskaffet mig en omgang DMT fra webben, snart skal jeg befinde mig ud på spacen. Damn hvor jeg dog glæder mig at prøve.

For at få den bedste oplevelse har jeg undersøgt hvordan man bedst indtager stoffet, miljøet og generelt hvad man kan forvente. Vil også lige få jeres anbefalinger med før jeg går igang næste uge.

Så her er forskellige spørgamål:

1. Hvad er den anbefalet dosage for debutteren?
Det skal siges at jeg har haft par omgang af gode oplevelser med svampe og lsd, så jeg har en moderat fint fundament af psykedeliske erfaringer.
2. Hville indtagelse metode kan i anbefale (Pipe vs vapor)
3. Umiddelbart kender jeg ingen i min omgangskreds der har prøvet DMT så jeg har ingen der kan babysitte mig igennem rejsen. Kan det lade sig gørr at nyde det alene under debut? Kan nok skaffe en ven der vil være til stede.
4. Skal maven være tømt og uden mad inden mam indtager dmt? Risiko for opkast/kvalme?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2018 15:18 
1. Hvad er det du søger? Er det farver eller breakhthrough? Farver 10-30mg og breakthrough 50-120mg. 30-50mg kan nemt bringe dig i sub-breakthrough, hvilket kan være super ubehageligt, hvilket det dog ikke nødvendigvis er. Selv mener jeg ikke, at de erfaringer man erhverver sig fra Svampe og LSD er særlig anvendelige, til rygning af freebase DMT. Specielt ikke, hvis ikke det har været høje doser.
2. Vaporgenie er min foretrukne, så er det sandwich metoden på spand som også er super effektiv. The Machine duer også rigtig godt. Man kan også få et fint udbytte af en Meth-pipe, men det kræver øvelse at mestre.
3. Ja det kan sagtens lade sig gøre, det gjorde jeg selv de første gange, jeg røg det. Men det er ikke noget jeg anbefaler, hav din ven tilstede, men forbered ham på, at det potentielt kan se voldsomt ud, uden at det overhovedet er farligt. Det handler om at bevare roen.
4. Ja husk at faste i minimum 6 timer, da der er stor risiko for opkast. Man kvæles dog ikke i brækken, da man ikke er bedøvet væk, selvom bevidstheden har forladt kroppen. Igen bevar roen og hav tillid til, at substansen er 100% uskadelig i sig selv. Den kan dog give dig nogle ret overvældende oplevelser.

Stay safe og god rejse :hjerte: :)


Top
  
 
Indlæg: 28 mar 2018 21:10 
Det er måske også på sin plads at nævne, at på +50mg er der stor sandsynlighed for meget kraftfulde oplevelser, som selv Svampe og LSD slet ikke kan præstere, heller ikke på høje doser. Så vær opmærksom på det :)


Top
  
 
Indlæg: 29 mar 2018 13:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg foretrækker at bruge en glaspibe: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php? ... t+glaspibe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 13:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg ved godt det er spild af DMT, men hvis man har nok, kan jeg anbefale at ryge det i en joint. Synes 50mg i fordelt ud i en joint er fantastisk. Man skal bare huske ikke at sidde med flamme på og rette jointen konstant.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 16:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Takker for de fine inputs.
Tror ikke at jeg har råd til sådan en vapor, især når jeg er lige holdt op med at ryge hash efter årelange afhængighed. Så det bliver nok noget pipe eller hjemmestrikket spand, er bare bange for at lave det forkert så går min dmt til spild.


Interessant at vide at DMT er på en anden liga iforhold til lsd/svampe, hehe glæder mig virkeligt. Skal også ha anskaffet mig en vægter så jeg kan dosere min første mængde ordentlig. ved i mon om staden sælger vægter?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 17:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
En normal hash vægt kan ikke veje dmt. ved ikke om de sælger miligram vægte på staden.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 17:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Og bare lige for at udpensle det buttkraken siger er det fordi at usikkerheden på en 0,1 grams vægt er ret høj. Så selvom vægten viser 0,1 gram kan der snildt være fra 0-0,3 g. Og i DMT doser er det en meget stor forskel, hvilket jeg håber du ved allerede ellers skal du læse meget mere op.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2018 17:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Selvfølgelig er det en miligramsvægter jeg skal ha skaffet . Kigger lige pt på aliexpress om jeg ik kan finde noget der ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2021 11:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2009 17:23
Indlæg: 7
Genopliver lige denne tråd med et hurtigt spørgsmål til “The Machine”.. istedet for bore hul i enden af en miniature flaske, kunne man så ikke bare fylde hovedet på en glaspipe med ståluld, og så har man en The Machine?
Til de er jer som har lavet en, har i brugt almindelige grove ståluldssvampe (brændt ren med en gasbrænder inden brug selvfølgelig), eller en finere version.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team