Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jul 2017 18:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jul 2017 17:55
Indlæg: 12
Okay.. Så jeg modtog noget 4fmph fra 2 forskellige steder igår.

Da min ven med vægt dsv ikke var hjemme, valgte jeg at eyeball med en anden ven. (MEGET DUMT, GØR ALDRIG DETTE MED RC)

Det startede ud med en lille bitte streg/prik, for at teste det, hvorefter vi tog en lidt større, og derefter en lidt større igen.
Effekten var der, vi mærkede det begge, men der gik ikke mere an en time til en halvanden, og jeg begyndte allerede at gabe, og blive træt i øjnene.
Jeg valgte derfor at prøve at sove herhjemme, og det lykkedes mig i 1-2 timer indtil jeg fik et opkald, meget besynderligt.



Spoler frem til i dag,
Så naturligt vis valgte jeg at prøve den anden af jeg også har, for at se om det kunne være den første der var en dårlig batch eller lignende.
Min ven med vægt som stadig ikke er hjemme, valgte jeg at eyeball med min anden ven igen, vi startede lidt større i dag da vi havde prøvet det i går,
vi endte med at tage 3 ok streger på 2 timer, og nu sidder jeg her efter allerede en time igen og er små træt, som om jeg faktisk ikke har taget noget som helst.


Ville lige høre om der er nogle af jer der kender til samme problem, eller måske har en løsning.
Min teori er at jeg måske faktisk eyeballer med alt, alt for lidt, men det ser bare meget ud, nu når en common dose er på 15mg, hvori det er rapporteret alt for stærkt for nogle personer.
Tror snildt vi har været over 30mg i alt på vores streger til sammen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 19:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Stop jeres videnskabelige arbejde og vent til i får fat på en ordentlig vægt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 19:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jul 2017 17:55
Indlæg: 12
Rubeus skrev:
Stop jeres videnskabelige arbejde og vent til i får fat på en ordentlig vægt.

Får adgang til en vægt senere i dag, det undre mig bare jeg bliver træt efter en time eller to, og det skal lige siges han ikke gør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 19:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Drikker du samtidig eller tager anden medicin der kan undertrykke stoffet ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 19:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jul 2017 17:55
Indlæg: 12
Rubeus skrev:
Drikker du samtidig eller tager anden medicin der kan undertrykke stoffet ?

Nope, igår røg jeg godt nok en joint efter den første streg, hvilket nok har påvirket en del, men ikke i dag.
Er sund og rask, tager ingen medicin.
Da jeg kom hjem igår kunne jeg også æde uden problemer, faktisk var jeg meget sulten og lavede mad.

Har lige for cirka 40 minutter siden taget en ok streg på de yderligere 3 fra tidligere.
Alt jeg har læst om stoffet og andres oplevelser så har de ikke lyst til at redose mere an én gang om dagen.
Da det jo skulle virke meget kraftigt.

Men måske har du ikke 4fmph?
ja det tænkte jeg jo også, men har 2 poser fra forskellige steder, som også dufter og smager anderledes.
Sådan som det står til nu, må jeg vente til senere så jeg kan få vejet nogenlunde hvad jeg har indtaget, for at se om det er under en dose eller meget mere an man skal.


Coke, Amf, Ritalin, har været det igennem, og det virker wonders, så jeg kan ikke se hvorfor dette ikke skulle.

Lidt offtopic, men har også prøvet forskellige benzos, som fx Clonazepam op til 3 piller 2MG på 1½ time, med ingen effekt overhovedet, røg også en 3smøgs som jeg kunne mærke, men blev slet ikke træt og min kammerat som tog en enkel eller to clonazepam lagde sig på jorden inden jointen var færdig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 20:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Ja det burde ikke være tilfældet sådan som du beskriver det.
Men man kan godt være vågen og frisk på Benzoer og samtidig føle sig helt ædru selvom man slet ikke er det, specielt hvis man har en hårdere stimulans i blodet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2017 21:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
måske pga. meget kort halveringstid?

bare et gæt

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2019 18:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2015 00:22
Indlæg: 8
Jeg ved godt at dette er en gammel tråd men altid godt med mere info.

Jeg har experimenterede med 4F-MPH for et par år siden men fik igen for et par uger siden mere (lab test medfølger, gjorde det ikke ved det første jeg fik, så om det er 100% ens er svært at sige)

Jeg har en meget præcis vægt (0.000) som jeg bruger når jeg skal afveje små doser til nasalt brug og jeg har lavet en opløsing (20mg/mL) med halv sterilt vand og halv hospitalsprit (96%) til oral indtagelse hvor jeg fylder en kapsel med den ønskede mængde.

Men efter min mening er 4F-MPH et lidt underligt RC - efter min mening er det et stof hvor "mindre er bedre", tager jeg for meget mister jeg al apetit, sveder voldsomt og bliver træt (men kan ikke sove). Men det er svært at undgå redosering pga. de fede effekter varer så kort :(

Sniffer jeg fx 10mg får jeg det fedt nok i 1-2 timer og efter det, aftager de fede effekter, jeg er stadig stimuleret men det føles lidt subtilt. Så jeg redosere igen og igen og ender til sidst med ikke at have det ret fedt. Jeg har nok prøvet det 20-30 gange og et par af gangene blev jeg nød til at snuppe nogle benzoer og lidt røg for at få det bedre.

blazR skrev:
måske pga. meget kort halveringstid?
bare et gæt


Det har faktisk en forholdsvis lang halveringstid men de fede effekter varer efter min mening ikke ret længe (og for meget redosing får jeg det skidt af tilsidst).
Ingen ved rigtig hvor lang halveringstid stoffet har, men som ved de fleste substituterede phenethylaminer forlænges halveringstiden og bliver mere potent når der er tilsat methyl, flour, chlor osv. på molekylet.
Det siges af 4F-MPH er ca. 3 gange mere potent end MPH (fx Ritalin).
10mg 4F-MPH = 30mg MPH, det ved jeg nu ikke helt om det passer.
Jeg tager sjældent stimulanser men fx 20-30mg Ritalin giver mig et lækkert moodboost som varer hele dagen (næsten), hvor 4F's moodboost max varer 1-2 timer.

Jeg ville vælge MPH over 4F til hver en tid. Men det siges jo også at 4F primært er DRI hvorimod MPH er SNDRI (dog minimal serotonin genoptagshæmning men det er der), og måske det simpelthen er bedst at flere monoamier frigives eller hæmmet genoptag?

Men det skal måske lige nævnes at selvom jeg fx har taget +50mg (er pænt meget, men pga redosering) over en dag og jeg tilsidst måske ikke har det mega nice mere, så er der minimal "hangover" dagen efter. Det andet positive er at jeg bliver meget mere brunstig end andre stimulanser (men kun ved korrekt dosering). Men det har nok noget med dopaminen at gøre?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2019 21:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej!
Spændende info, men alle de fork. er lidt svære at forstå: "Jeg ville vælge MPH over 4F til hver en tid. Men det siges jo også at 4F primært er DRI hvorimod MPH er SNDRI" :)
Halveringstid er ikke det samme som hvor længe en given effekt er til stede..
Og hvad er fidusen med at det er blandet op med hospitalssprit?..
Mvh S

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2019 17:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2015 00:22
Indlæg: 8
STWOD skrev:
Hej!
Spændende info, men alle de fork. er lidt svære at forstå: "Jeg ville vælge MPH over 4F til hver en tid. Men det siges jo også at 4F primært er DRI hvorimod MPH er SNDRI" :)
Halveringstid er ikke det samme som hvor længe en given effekt er til stede..
Og hvad er fidusen med at det er blandet op med hospitalssprit?..
Mvh S


Beklager den langsomme respons, men jeg er ikke så ofte online.

Hehe, ja der er en del forkortelser, omskriver det lige.
"Jeg ville vælge MPH over 4F til hver en tid. Men det siges jo også at 4F primært er DRI hvorimod MPH er SNDRI":
Jeg ville vælge Methylphenidate (MPH/Ritalin) over 4Flour-Methylphenidate (altså 4F-MPH eller 4F) til hver en tid. Men det siges at 4Flour-Methylphenidate primært er en dopamine reuptake inhibitor (DRI eller på dansk: dopamin genoptagshæmmer) hvor Methylphenidate er serotonin–norepinephrine–dopamine reuptake inhibitor (SNDRI), dog ikke ret meget serotonin genoptagshæmmer, mest noradrenalin og dopamin.

Ved oral indtaglse af fx 20mg varer det måske 10-16 timer dog kun de første 1-2timer hvor der er rush (bedre humør og fået "snakkeren" på), resten af tiden er der en subtil stimulering, men ikke rigtig noget moodboost som der fx er ved amf eller alm Ritalin (MPH).

Ved nasal indtagelse af fx 15mg går der 10-15min også kan man mærke at man snakker mere og hjertet slår lidt hurtigere og man sveder lidt mere i 1-2timer men efter det er der kun subtil stimulering. Dog ved for mange redoseringer kan man godt svede meget og få slem hjertebanken. Man får også dope-dick. Dog minimal kæberasler i forhold til fx amf selv ved meget høje doser.

Blandede det med hospitalssprit så opløsningen kunne holde længere, selvom der vist er bevis for at 4F-MPH er mildt antibakterielt og kogt vand eller sterilt vand ville være nok (vand fra hanen har bakterier og andet, så det er en god ide at koge det eller købe stereilt vand). Så det var mest for en sikkerhedsskyld.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2019 19:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
helt ok :) tak for afklaringen!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team