Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 maj 2017 00:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Hej hej
Jeg har aldrig haft lyst til at prøve benzodiazepiner egentlig. Men efter at se hvor glade mange (amerikanere jeg støder på via internettet) er for xannax, valgte jeg alligevel at sige ja, da jeg blev tilbudt det den anden dag. En fyr tilbød mig at købe det han kaldte xannax, men som så altså hedder Ksalol og er fra det serbiske firma Galenika. Jeg kan se på nettet at der er folk, som synes det er alle tiders pille også, selvom den altså ikke hedder xannax.
Jeg har købt 4 piller af 1 mg. Sælgers råd til mig var at guffe to af dem først og så se om jeg fik lyst til flere senere på aftenen. Han anbefalede, at jeg også ryger pinde og drikke lidt alkohol samme aften. Han mente det ville være fint til at lave musik på.
Men hvad siger I? Jer stoler jeg sgu lidt mere på :)
Jeg har som sagt nul benzo-erfaring. Jeg tager ingen medicin. Ryger den fede et par gange om ugen og drikker alkohol ca 2 gange om måneden og ikke så meget af det. Desuden elsker jeg psykedeliske stoffer og MDMA.
Jeg er udmærket klar over at benzo'er er vanedannende og skal nok lade der gå et godt stykke tid før jeg evt gør det igen, hvis nogensinde. Jeg gør det mest bare for at prøve, så jeg ved hvad det er de er så vilde med, de der xannax fans.
Men vil jeg rimeligvis kunne sige til mig selv at jeg stort set har prøvet xannax, når jeg har taget de her basser?

Beklager jeg ikke har formået at google mig til det her. Har sgu prøvet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 00:27 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
2mg vil give dig en virkning ingen tvivl om det.

Så længe du ikke tager alle 4 samtidigt kan det ikke rigtigt gå galt givent du ikke blander det med andet medicin og eller alkohol.

Det eneste jeg vil sige til dig er dette, lad nu være med at blive glad for det, hold det til et par gange om måneden maks.
Benzodiazepiner er en af de mest vanedannende stofgrupper der findes. Det er ikke bare en lille smule eller et sted midt i mellem, det er fucking vanedannende. Ender du med at tage det en uges tid eller to ad gangen så er du allerede hooked på det skidt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 00:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Da du ikke drikker alkohol ofte, vil du mærke den fulde effekt af din alprazolam. Både alkohol og benzodiazepiner påvirker GABA-receptorene i hjernen. Deraf navnet "tørsprit".

Jeg vil råde dig til at spise 0,5-1mg og undgå at blande alkohol ind i det, da der er en synergisk effekt mellem de to stoffer, der ofte resulterer i blackouts.
Du kan altid oppe dosis en smule eller supplere med lidt cannabis senere, hvis du ikke føler effekten. Det fungerer meget godt sammen, men gør en ufattelig sløv.

For menigmænd er der ikke megen rekreativ værdi i benzodiazepiner. Rusen er meget lig alkohol, men mindre fremtrædende. De, der bliver glade for stoffet, døjer typisk med angst- eller søvnproblemer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 05:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Nu kommer de andre med HR-vinklen, så kan jeg vist godt tillade mig at repræsentere den knap så fornuftlige del. Hvis du gerne vil være helt væk, så kan du godt tage dem med lidt alkohol og cannabis til, og bare tåge rundt en aften, men jeg tror ikke der kommer meget produktivt ud af det - kommer vel an på hvem man er. Det kan være hyggeligt og befriende, og gøres måske bedst med en ven der også er med på at være mærkelig. 4mg er godt nok en del, så jeg ville nok dedikere en dag til det, og så få dem alle sammen spist, så der ikke lige er mulighed for at tage flere dagen efter, hvis man skulle få lyst (ideelt er nok at gemme 1 eller 2, men kun hvis du har erfaring med at det ikke er svært at have stoffer til at ligge). Det er for det meste først når man tager dem, for at få en træls følelse til at gå væk, og ikke bare for at hygge at det for alvor skaber vaner.

Ved jo ikke om du allerede har taget dem, men så vil jeg ønske dig hyggelig nat/morgen!

Og ja, Xanax og alprazolam er det samme, det ligesom med Seroquel og quetiapin, hvis du kender dem - det bare en producent der har kaldt dem det, det aktive stof er det samme i de typisk billigere kopier (grundet penge til opfinder hos originalen). Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 10:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Tak. Super brugbart. Jeg har som regel rigeligt med stoffer liggende og plejer ikke at have problemer med at tage dem for meget. Det gælder også ketamin som vel er det mest vanedannende stof jeg af og til bruger.
Jeg er overrasket over at I lægger op til at det skal være en totalt smaskeren omgang, hvor man er mærkelig og næppe får lavet noget. Jeg troede faktisk at xannax var noget folk brugte for at fungere bedre socialt. Men det er sikkert hvis man har angst eller depression at det virker sådan. Lissom at Ritalin som gør mig speedy men min ven med ADHD gør det chill.
Der blir anbefalet at starte med 0,5 og med 2. Så jeg tror jeg vil starte med én og se hvad der sker derfra. Jeg er klart mere interesseret i at have en lidt forbedret aften, hvor jeg også kan lave noget, end i at maxe ud. De få aftner jeg tidsmæssigt har råd til at bruge i hængekøjen vil jeg hellere bruge på LSD eller prøve et nyt psykedelikum.
Det lyder meget som valium synes jeg. Ik? Det har sgu ikke sagt mig så meget heller. Synes bare jeg blir træt, og jeg er sgu rigeligt sløv i forvejen. Men hvis nogen har den perfekte måde at dosere eller blande valium på, må de gerne sige til. For det har jeg selvfølgelig også lidt liggende af :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 11:57 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Hvis du har prøvet valium så er der ikke meget nyt i alprazolam. Valium er længere tid om at virke, men virker til gengæld i noget længere tid.
Ellers synes jeg ikke der er den store forskel.
Jeg bruger aldrig benzoer rekreativt, men udelukkende til at sove på efter stimulanser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 13:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Fedt. Tjekket. Jeg føler mig nogenlunde påklædt nu :) Det er sikkert ikke noget for mig anyway, men meget fedt lige at have sit narko kendskab opdateret til en nogenlunde 2017 agtig udgave.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 15:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Start med 0.5mg en halv tablet, de der Ksalol føles ret kraftige, går ud fra du ikke har tolerance så du vil nemt kunne mærke det.

Jeg ved godt der ikke er delekærv på dem men hvis du har et barberblad så er det nemt at dele dem lige over uden at de går i stykker.

Undgå at bland dem med alkohol, jeg ved godt at du kommer til det alligevel hvis der først står alkohol på bordet, fordi du mister fuldstændig din fornuft. Jeg ville ikke feste på benzoer, det ender næsten altid galt.

Der er ikke noget vildt og fantastisk ved dem. Du blackouter nok, gør dumme ting som kan have store konsekvenser og du ender med ikke at kunne huske det meste af aftenen alligevel.

Brug dem til at få søvn eller behage come downs.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 21:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Wow det lyder super nederen jo. Hvorfor er xannax så populære i staterne tror I? Jeg har især bemærket det på Reddit. Men her på vores fede forum virker det ikke som om folk lovpriser det så meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 21:42 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Ras skrev:
Wow det lyder super nederen jo. Hvorfor er xannax så populære i staterne tror I? Jeg har især bemærket det på Reddit. Men her på vores fede forum virker det ikke som om folk lovpriser det så meget.

Hvis man tager det i rekreative doser gør det dig jo lam og dum, ikke at psychedelia kun drejer sig om det, men det er nu psykedeliske stoffer som samler mange herinde og de er jo stik modsatte, de gør dig ikke dum og lam (for det meste heh) men udvider din bevidsthed.

Derfor er der nok færre herinde som tiltrækkes af benzoernes egenskaber som er lammelse. Ved at benzoer er ganske eftertragtet i den brede befolkning, det er nemmere at lamme problemerne væk end at skulle konfronteres med dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2017 21:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
Jeg har fine erfaringer med at lave produktive ting på benzoer men det er ret vigtigt at doserne holdes lave især med xanax da de er ret kraftige mellem 0.25 og 0.5 vil jeg skyde på ganske fint uden tolorance hvis du gerne vil få lavet noget på det og ikke bare vælte rundt og være blæst.. hvilket jeg egenligt aldrig har oplevet på det hvis jeg kommer over 1 mg er risikoen for jeg falder i søvn overhængende men for sjældent lyst til at bevæge mig ret meget.. på små doser, har jeg dog fine erfaringer med at lave ting som ikke skal være for kreative, især kedeliget ensformigt arbejde kan blive sjovere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2017 21:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Det lyder lidt som mine erfaringer med Ritalin, Dr.Krogshoej. Altså ikke det med at falde i søvn, selvfølgelig. Men det har været udmærket med en kvart pille, hvis man bare skal få noget arbejde lavet og ikke har tid til hverken søvn eller dårlig koncentration. Så kan man lige guffe sådan en kvart én og ryge lidt pot og få lavet den uges arbejde færdig som man havde udsat indtil der kun var halvandet døgn til at lave den i :) Hvis jeg tar mere end det føler jeg mig 'på stoffer' og så har jeg ikke lyst til at arbejde. Men den lave dosis kan et eller andet. Fik også lavet en grundig oprydning og rengøring på den måde en gang. Det var lige hvad jeg havde lyst til. Tænker at det måske var det som de der "husmor-piller" ramte også i sin tid. En lav dosis amfetamin simpelthen. To get the job done.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2017 00:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Nå men så fik jeg prøvet det. Virkelig ikke min kop te! Jeg kan faktisk slet ikke forstå hvorfor nogen tager det her.
Jeg var måske også lidt dum, for jeg skulle have lyttet til dem af jer der anbefalede at jeg tog 0.5 mg i stedet for den hele pille på 1 mg. Jeg havde det ok behageligt men blev også meeega træt og hvad som helst jeg skulle føltes tungt og besværligt. Røg lidt hash, det hjalp ikke. Til sidst var jeg totalt smasket og groggy og havde også lidt kvalme og var bleg. Havde kun lyst til sofa. Og når jeg var i sofaen var jeg ved at falde i søvn. Og når jeg var ved at falde i søvn og så kæmpede imod og rejste mig op havde jeg dårlig balance, kvalme og følte mig som en schlidt narkoman.
Gjorde jeg noget forkert eller er det bare smag og behag og en tilstand som nogen holder af?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2017 02:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Du har nok ikke rigtig gjort noget forkert, men det kommer jo selvfølgelig an på, hvad du havde tænkt dig med det.
Havde du tænkt dig at foretage et eller andet produktivt? Slappe af på sofaen? Blackoute og fyre den af?

Det jeg fandt tiltrækkende ved benzoer, dengang jeg tog dem regelmæssigt, var den ro jeg fik i hovedet. Jeg har svært ved at tømme hovedet for tanker og bare mentalt slappe af. Eftersom jeg ikke har haft held med meditation, var benzoer fantastiske til at få en pause fra tanker og inputs.

Og ellers brugte jeg dem nok mest til at tage i byen på. Hvis jeg havde drukket mig fuld og så nappede 0,5mg alprazolam kunne jeg godt karte rundt i et blackout i en god rum tid, uden jeg lavede nogle alt for dårlige beslutninger rent moralsk, heldigvis. Jeg havde nok nogle problemer, eftersom jeg gerne ville flygte fra mig selv på den måde og ligefrem nød blackouts...
Men derfor er det sgu stadig ikke en god idé med alkohol og benzoer, og jeg ville aldrig blande de to ting igen. Der er ikke rigtig noget at hente og det er samtidig farligt..

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 11:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 aug 2017 11:46
Indlæg: 4
Rubeus skrev:
Start med 0.5mg en halv tablet, de der Ksalol føles ret kraftige, går ud fra du ikke har tolerance så du vil nemt kunne mærke det.

Jeg ved godt der ikke er delekærv på dem men hvis du har et barberblad så er det nemt at dele dem lige over uden at de går i stykker.

Undgå at bland dem med alkohol, jeg ved godt at du kommer til det alligevel hvis der først står alkohol på bordet, fordi du mister fuldstændig din fornuft. Jeg ville ikke feste på benzoer, det ender næsten altid galt.

Der er ikke noget vildt og fantastisk ved dem. Du blackouter nok, gør dumme ting som kan have store konsekvenser og du ender med ikke at kunne huske det meste af aftenen alligevel.

Brug dem til at få søvn eller behage come downs.


Der er delekærv på dem
Rettelse: Sorry, du havde ret :nus:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2018 14:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Xanax, alprazolam er populært mange steder, for hvis man tager det i små mængder (0,5-1 mg) og ikke for at blive skæv, så er det perfekt til at optimere sig selv til jobsamtaler, vigtige møder, optræden, hvis du skal performe i det hele taget, desuden det absolut bedste mod hangovers... har været dybt afhængig af dem og det var den værste udtrapning jeg har prøvet.. Men savner dem ved lejligheder når jeg skal noget vigtigt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2018 12:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
kryddersnaps skrev:
Xanax, alprazolam er populært mange steder, for hvis man tager det i små mængder (0,5-1 mg) og ikke for at blive skæv, så er det perfekt til at optimere sig selv til jobsamtaler, vigtige møder, optræden, hvis du skal performe i det hele taget, desuden det absolut bedste mod hangovers... har været dybt afhængig af dem og det var den værste udtrapning jeg har prøvet.. Men savner dem ved lejligheder når jeg skal noget vigtigt...

Meget brugbar info. Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2018 19:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 20:21
Indlæg: 187
Geografisk sted: Kbh
Min foreløbige erfaring med forskellige benzoer:
Alprazolam er den jeg bliver allermest træt og søvnig af. Kan nærmest ikke holde mig vågen på selv små doser. Så hvis jeg skulle tage en benzo for hyggens skyld ville jeg personligt gå efter en anden som eks. clonazepam, clonazolam, diazepam, etizolam eller måske endda en hypnotikum som zolpidem (ved dog godt mange ikke vil anbefale zolpidem).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2021 23:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Udontknowme1216 skrev:
...


Jeg tror det er imod retningslinjerne herinde overhovedet at spørge faktisk. Could be wrong.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2021 23:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team