Har du lyst til at trappe ud af det? Hvis ja vi, jeg mere end gerne hjælpe til med råd om strains, brug osv. Mange af dem som har gode oplevelser med at stoppe med metadon bruger kratom under udtrapningen når abstinenserne bliver for meget. Ofte skal man have lidt større doser da ens opiattolerance ofte er skyhøj ifht en opiatnaiv person. Derfor er der mange som stopper da de ikke føler det virker. De køber det steder hvor de får en lille pose for en kæmpe sum, som egentligt er gammelt og som har mistet sin potens til en vis grad. Tricket er at finde en vendor som har frisk kvalitet og gerne købe 4-6 forskellige strains, så man faktisk også kan skifte imellem dem, undgår toleranceopbygning og opnår en bedre udtrapning. Red Veins er den meste bedøvende slags der er, især den som hedder maeng da. (ikke alle som sælges under dette navn er oprigtigt den originale slags) men flere gode vendorer som også sælger til DK har denne kvalitets-kratom. At komme af kratom er "a walk in the park" ifht at trappe ud af heroin eller metadon især! Hvis du bruger et udtrapningsskema til metadonen og har et par solide poser kratom af god kvalitet liggende, til at tage mere end bare kanten af det, så ser det faktisk lyst ud vil jeg mene
Giv ikke op og bliv ved med at tro på at du nok skal få livskvaliteten tilbage, tro mig det er ikke få der har vundet kampen mod opiater med hjælp fra kratom.
PM mig endelig med spørgsmål om div. relateret til kratombrug ved udtrapning