Hej. Det er min foerst post. Jeg er ikke dansker. Jeg har koebte i Istergade/Hovedbanegaarden omraade i KBH siden jeg flyttet 5-6 aar siden. Jeg skriver nu fordi det den foerste gange nogensinde hvor jeg blev snydt over for nogen Rivo'er. Jeg er meget vred, fordi jeg nogenlunde "kender" personen. Men jeg har noget vigtig viden I SKAL ved mht til uaegte Rivo'er. Vi alle ved hvordan det er at vaere ud paa gaden. Man er bange for at blive observeret, eller bliver rullede (getting your money taken: robbed), saa det ikke altid man har tid til at tygge paa de tabletter man faar og regne ud hvis det korrekte, eller tag dem ude af lommen. Og Rivo'er der er i DK kommer i glas, og jeg ville sige at de fleste afhaengige tager ikke ind paa gaden for at koebe i hundredvis. Det er fucking latterligt. Man kan ikke goere saa noget i KBH, i hvert faldt. Saa de er altid loese (i KBH). Men som sagte, der er vitaminer der ser noejagtigt ud som Rivo'er (de 2mg Roche Rivotril vi alle kender). Paa de falsk, der staar "Reva", en 2 tal, og nedunder, ligesom de aegte, er der 3 pletter (3 dots). Endnu vaere, er de noejagtigt stoerelse, og paa bagsiden er der, you guessed it, den fucking kryds. Det er naesten som firma'et der har lavet de piller har proevet og kopier Roche's 2mg Rivotril tablet "design". It's fucking crazy. They look identical. Luckily I only bought 25. And the guy who sold them is always on the streets, so I'm looking forward to having a chat with this man. For at ikke pege ham ude, ville jeg bare sige lad vaere med at stole paa dem i rullestol. Ha! Det er ikke en joke. Lad vaere. Alle der er bekendt med omraadet kender ham. Fuck ham. Du skal ogsaa laege maerk til, at det samme gaelder Nitrazepam 5mg. De er utrolig nem at snyde med, fordi det er en super normal, hvid, runde pille med en stribe (a slash, or a stripe cutting it in two) der deler den i to. Firma'er der laver Nitra 5mg (som Pacisyn, og den anden er DAK, hvilken er ejede af Takeda? Jeg er ret sikkert). Men der findes mange, mange multi-vitaminer og saa noget der ligner dem paa en prik. Dem SKAL du smage, eller kende personen virkelig, virkelig godt. Mht til Rivo'er (beklager at jeg har virkelig skrevet saa meget, jeg er super ophidset), kig efter den der "Reva", en 2, og tre pletter. Jeg har aldrig set det her foer, eller hoerte om "uaegte" Rivotriler FOER den her oplevelse. Uaegte hjul, uaegte Nitra, men aldrig Rivo. Pas godt paa, og kigge efter den der fucking "Reva", selv naar du er 98% sikkert de er de aegte. Tak til personen der startet diskussionen. Og tak hvis du gad og laese det hele

WATCH OUT FOR REVA'S
- Fenrisulv