Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 16:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hey alle... For nylig blev jeg endnu engang mere eller mindre ubevidst snydt og købte en go håndfuld fake krydsere i århus. Nogle der ved om det er en genrel tendens at der utrolig mange fake der florer i hele landet eller er det bare mest århus området :evil: ???

Medlem
Brugeravatar

Har du nogle billeder af pillerne? Btw, så har jeg kun set fake valium.

Junior medlem

Ligner 100 % de ægte roche rivotril. Har prøvet at sammenligne. Den eneste forskel var/er smagen der ikke var er så kraftig, synes jeg. Næste gang jeg skal købe vil jeg ihvertfald smage på dem inden...

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Har også engang købt nogen som skulle være Rivotril 2 mg. De lignende også 100% Rivotril 2mg som du siger, men INGEN effekt. Og de var købt i Kolding. Så det er ikke kun i Århus området. Men har så også kun set det den ene gang. Og jeg har sgu købt krydser mange 100 gange :D Så mener ikke at det er ligeså udbredt som f.eks fake valium.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har også oplevet det i København (købt "på gaden" ved Istedgade-området).

Beware!

Junior medlem

utrolig træls, især når jeg plejer at købe lidt flere end et par stykker af gangen for at få rabat... Så nu tager jeg sku en go periode uden benzoer, så kan tolerancen også komme helt i bund, mens jeg finder en mere troværdig at købe af...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
En god regel er kun at købe piller i blisterpakker eller glas... Og hvis det er oppe i store mængder så test for pokker nogle af dem inden du slæber 1000+ fake valium eller whatever med dig hjem.

P.L.U.R

Junior medlem

Hvis jeg havde haft mulighed for at få dem i glas eller blister havde jeg self også valgt det fremfor løse, men nu havde jeg fået af ham gutten en del gange og aldrig været nogle probs. Men ja vil godt nok også være mere påpasselig for fremtiden og som du nævner så når det er store mængder så blister/glas.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydspanien
Jeg tror måske også jeg har fået nogle fake rivotril 2mg. I hvert fald har jeg været i stand til at æde over 10 på en aften, og samtidigt spise 2,5g svampe. Jeg kan ikke huske hvad jeg har lavet, men jeg har været forskellige steder, og har opført mig forholdsvist anstændigt, uden at lave nogle vilde udbrud, men senere har folk undskyllet over for mig, og sagt ting til mig, som jeg ikke kan huske, så jeg må nærmest have fået hukommelsestab.

Medlem

Harald skrev:
Jeg tror måske også jeg har fået nogle fake rivotril 2mg. I hvert fald har jeg været i stand til at æde over 10 på en aften, og samtidigt spise 2,5g svampe. Jeg kan ikke huske hvad jeg har lavet, men jeg har været forskellige steder, og har opført mig forholdsvist anstændigt, uden at lave nogle vilde udbrud, men senere har folk undskyllet over for mig, og sagt ting til mig, som jeg ikke kan huske, så jeg må nærmest have fået hukommelsestab.

Man behøver ikke opføre sig u-almindeligt, bare fordi benzodiazepinerne har spist ens hukommelse og hæmninger.

Junior medlem

der er fake krydere over det hele pt. beware.! få i blister,glas, recept eller "smagsprøve".

Junior medlem

Hej. Det er min foerst post. Jeg er ikke dansker. Jeg har koebte i Istergade/Hovedbanegaarden omraade i KBH siden jeg flyttet 5-6 aar siden. Jeg skriver nu fordi det den foerste gange nogensinde hvor jeg blev snydt over for nogen Rivo'er. Jeg er meget vred, fordi jeg nogenlunde "kender" personen. Men jeg har noget vigtig viden I SKAL ved mht til uaegte Rivo'er. Vi alle ved hvordan det er at vaere ud paa gaden. Man er bange for at blive observeret, eller bliver rullede (getting your money taken: robbed), saa det ikke altid man har tid til at tygge paa de tabletter man faar og regne ud hvis det korrekte, eller tag dem ude af lommen. Og Rivo'er der er i DK kommer i glas, og jeg ville sige at de fleste afhaengige tager ikke ind paa gaden for at koebe i hundredvis. Det er fucking latterligt. Man kan ikke goere saa noget i KBH, i hvert faldt. Saa de er altid loese (i KBH). Men som sagte, der er vitaminer der ser noejagtigt ud som Rivo'er (de 2mg Roche Rivotril vi alle kender). Paa de falsk, der staar "Reva", en 2 tal, og nedunder, ligesom de aegte, er der 3 pletter (3 dots). Endnu vaere, er de noejagtigt stoerelse, og paa bagsiden er der, you guessed it, den fucking kryds. Det er naesten som firma'et der har lavet de piller har proevet og kopier Roche's 2mg Rivotril tablet "design". It's fucking crazy. They look identical. Luckily I only bought 25. And the guy who sold them is always on the streets, so I'm looking forward to having a chat with this man. For at ikke pege ham ude, ville jeg bare sige lad vaere med at stole paa dem i rullestol. Ha! Det er ikke en joke. Lad vaere. Alle der er bekendt med omraadet kender ham. Fuck ham. Du skal ogsaa laege maerk til, at det samme gaelder Nitrazepam 5mg. De er utrolig nem at snyde med, fordi det er en super normal, hvid, runde pille med en stribe (a slash, or a stripe cutting it in two) der deler den i to. Firma'er der laver Nitra 5mg (som Pacisyn, og den anden er DAK, hvilken er ejede af Takeda? Jeg er ret sikkert). Men der findes mange, mange multi-vitaminer og saa noget der ligner dem paa en prik. Dem SKAL du smage, eller kende personen virkelig, virkelig godt. Mht til Rivo'er (beklager at jeg har virkelig skrevet saa meget, jeg er super ophidset), kig efter den der "Reva", en 2, og tre pletter. Jeg har aldrig set det her foer, eller hoerte om "uaegte" Rivotriler FOER den her oplevelse. Uaegte hjul, uaegte Nitra, men aldrig Rivo. Pas godt paa, og kigge efter den der fucking "Reva", selv naar du er 98% sikkert de er de aegte. Tak til personen der startet diskussionen. Og tak hvis du gad og laese det hele :) WATCH OUT FOR REVA'S

- Fenrisulv

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
(y)

Medlem

Freakaling skrev:
En god regel er kun at købe piller i blisterpakker eller glas... Og hvis det er oppe i store mængder så test for pokker nogle af dem inden du slæber 1000+ fake valium eller whatever med dig hjem.

P.L.U.R

Præcis. Undgå gerne at købe piller uden at få dem i deres oprindelige indpakning. Forsøg på at forfalske piller og indpakning kan finde sted, men det er knap så ofte som ellers, da det er en væsentligt dyrere operation at udføre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]