Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 12:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 4-AcO-DMT
Junior medlem

Hejsa. Jeg har længe gerne vil prøve et psykedelisk trip. Jeg har bare ikke kunne anskaffe det, men så var det jeg faldt over en YT video der forklare, at der findes lovlige produkter som sælges. 4-AcO-DMT skulle være et af dem, er det også gældende i Danmark, at man kan købe dette?

På forhånd, tak.

LazyDazy

Titel: Re: 4-AcO-DMT
Junior medlem

hej Lazy.

vil ikke anbefale et DMT produkt som en begynder substans - meget heavy psychedelic..

jeg tog 2c-i på min jomfurejse og det var nok os lige i overkanten..

en lav dosis bk-2c-b under rette omstændigheder vil jeg anbefale - lovligt indtil vidre

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Molekyler skrev:
vil ikke anbefale et DMT produkt som en begynder substans - meget heavy psychedelic..

Trådstarter taler ikke om DMT, men 4-AcO-DMT eller psilacetin. Det er et pro-drug til psilocin ligesom psilocybin. Jeg har ikke selv prøvet det, men hørt gode ting om det. 15-20mg skulle være en god førstegangsdosis.

4-AcO-DMT er dog såvidt jeg ved dækket af den danske analog-lovgivning. De fleste psykedeliske stoffer, der kan have reel interesse er ulovlige. Andre er RCs, dvs. stoffer der oftest ikke har en hel vis virknings- og sikkerhedsprofil. Et klassisk stof som svampe, LSD eller 2c-b ville være at foretrække første gang. Så kan man senere eksperimentere med eksotiske molekyler brygget i Kina.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Plejadestjerne skrev:
Et klassisk stof som svampe, LSD eller 2c-b ville være at foretrække første gang. Så kan man senere eksperimentere med eksotiske molekyler brygget i Kina.

This.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

^ imo så findes der en del analoger af de mere klassiske psychedeliske stoffer som er mere egnede til en første gangs oplevelse end de mere kendte som nævnes. LSD kunne man med fordel vente med og så prøve AL-LAD i stedet. Svampe kunne man vente med og så prøve 4-HO-MET i stedet. Begge stoffer som generelt er nemmere at kontrollere da den introspektive samt mentalt udfordrende del af trippet er mindre fremtræden end hvad der er tilfældet for LSD og Psilocybin/Psilocin. De er rekreative og mindre spirituelle om man vil.
LSD og svampe er i den tunge ende af skalaen og er ikke et sted jeg selv ville have startet hvis jeg havde vidst bedre dengang (jeg startede med svampe). Så hellere en af de nævnte eller 2C-B.

Jeg har desuden svært ved at se hvordan svampe, hvis indhold af aktive stoffer kan og vil variere, skulle være et bedre sted at starte end 4-AcO-DMT. Jeg ville personligt vælge 4-AcO-DMT da dosen ville kunne opvejes meget præcist og desuden er bodyload delen mindre fremtræden end hos svampene.

Nu er den eneste svamp jeg rigtig har erfaring medd Spids Nøgenhat, og den er sgu rimelig stabil i potens! Jeg startede selv med denne svamp, og det er jeg sgu glad for. Så blev jeg med det samme introduceret til de mere indsigtsfulde og spirituelle sider, som jo er den essentielle ved den psychedeliske oplevelse.

Efter at jeg havde eksperimenteret lidt frem og tilbage med de klassiske hallucinogener, har jeg prøvet forskelligt andet gøgl, men må sgu indrømme, at det ikke er helt det samme for mig. LSD, Svampe, Meskalin og DMT er toppen af den psychedeliske liga, og de andre giver ihvertfald ikke mig den samme ægte følelse indeni.
Derfor synes jeg, det er en god ide at starte med Svampe eller måske LSD. Så får man med det samme et godt indblik i hvad den psychedeliske oplevelse er for noget, og kommer ikke til at mistolke den fra start af, med sjov og ballade foreks. Det er jo ikke det der gør oplevelsen til noget specielt. Hvis i kan følge mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]