Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 16:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg sad en fredag og ville gerne gerne have noget lsd. Det var meningen at jeg og nogen kammarater skulle have nogen 220ug lsd mærker, men fik nbome på 2200 enheder.
Jeg fik to mærker og jeg "styrede" selv hele mit trip. Når jeg lukkede øjnene kunne jeg se en masse mønstre som man kan på dmt. Når jeg havde øjnene åbne var det som om jeg var inde i et glas bur fyldt op med farver og mønstre. Jeg var inde i en hel anden verden som jeg aldrig nogensinde havde prøvet før.
Er der nogen der har oplevet noget lignene på nbome? For jeg synes squ at det var ret så flippet på den gode måde (Y) :rocking:

Medlem

Har aldrig selv taget NBOME da jeg synes det er alt for risikabelt i forhold til hvor mange sikre alternativer der findes. Ting som svampe, LSD, meskalin og DMT er folk aldrig døde af - og trippet på disse stoffer kan være utroligt sjovt, intenst samt lærerigt, alt efter situationen og stoffet :)
Jeg kender dig ikke, men hvis du ikke bryder dig om at "miste" kontrollen vil jeg personligt ikke mene at psykedeliske stoffer er noget for dig :wink: Men nu du nævner DMT går jeg ud fra du har eksperimenteret med lidt af hvert
Ved ikke om du har prøvet 2c-b, men det kunne være et oplagt alternativ til NBOME. Det er også utroligt visuelt og man har kontrol over sine tanker. Mine (dog begrænsede) erfaringer med det, har været præget af utroligt farverige og flotte visuals samt en nærmest MDMA-agtig kropslig eufori, dog mere "elektrisk". Det er nok væsentligt mere sikkert end NBOME ihvertfald

Jeg har prøvet at spise 3 mærker af 25E engang, dosis på mærkerne er ukendt.

Ja det var rimelig flippet, meget tegneserie lignende og uægte. Jeg synes ikke, at det på nogen måde kan måles med de klassiske psychedelika som Svampe, LSD, Meskalin og DMT! Mine visuals lignede bestemt ikke DMT, DMT er smukt, ægte, guddommeligt og spirituelt. Nbome er bare en pisse dårligt analog til 2C-x/Meskalin efter min mening.

Jeg synes ikke at 2C-B ligner Nbome på nogen måde, men derimod 2C-E der er ligeså uægte som 25E. Efter min mening.

Derudover er Nbome noget farligt noget at lege med, folk er døde af det, så det giver mig ikke lyst til at gentage eksperimentet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]