Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Først vil jeg lige lægge ud med at skrive, at jeg godt er klar over, at kemikalier ikke kan identificeres ud fra udseende, smag/lugt og eventuel effekt.

Jeg har fundet noget ketamin - efter sigende.

Forleden dag prøvede jeg det. Lagde selvfølgelig ud med en lille "tester" på 25mg for at være sikker på, at jeg ikke gakkede fuldstændig ud og satte tænderne i min bedstemor.

Hen ad dagen fik jeg indtaget 1g nasalt. Jeg vejede dem blot op i 10 bunker, som så blev doseret løst 10-14 gange på ca. 6-7 timer. Og den højeste dose var den sidste. Dårlig spacing for doseringer?

Jeg ramte aldrig hullet.
Min motorik blev sjov ved dosering på ca. 50-100mg, og følte en svag bedøvelse - nedsat følelse.
Min tankegang blev lettere melankolsk (på en "positiv" måde), hvilket jeg synes er typisk for det keta, jeg tidligere har prøvet.

Blev ved med at jagte hullet, og der skete bare ikke noget.

Visuelt skete der ikke det vilde. Farver blev en anelse skarpere, mere levende, og lyd blev mere markant.

Vigtig karakteristikum: Det meste af stoffets virkning var ovre i løbet af en time, max. Herefter afterglow på 2-3 timer - igen, ret typisk for K, efter min erfaring.

Selve krystallerne ligner den typiske ketamin, jeg tidligere har fået - aflange, nåle krystaller.
Smagte og lugtede "sæbe"-agtigt, hvilket jeg også er vant til, og gav også den karakteristiske, kølige fornemmelse i svælget, når jeg snøftede igennem ca. 5 min efter.

-----

Nu til mit spørgsmål:

Bør jeg stoppe med at jagte "hullet" i fare for, at jeg har fat i et andet stof (DXM, MXE?), eller har jeg bare været vant til s-isomer keta og så måske fået noget skam-cuttet racemic denne gang?

Måske andre har oplevet samme, mærkelige keta her i landet.

God weekend!

Senest rettet af Username 19 feb 2016 18:39, rettet i alt 3 gange.

Medlem

Mr. Gone skrev:
Lyder som noget mærkeligt ketamin. Der har i hvert fald været meget med det, jeg har selv prøvet 3-4 forskellige der lyder som det du beskriver. De doser er alt for høje til det kan være ordentligt jo. Jeg ville smide det ud, men jeg kan ikke lide den der halve effekt det giver,. Det er i hvert fald ikke MXE, det har en stærkere kemikaliesmag og doserne er meget lavere. Ved ikke om du har prøvet men 100+ mg MXE er voldsomt :P

Det er nemlig en "halv effekt", præcis. Lå bare og ventede på næste afgang til Mars, men de hentede mig aldrig..

Har læst om MXE og anbefalede doser. Tænkte bare, om det måske kunne være MXE, som er voldsomt cuttet med sukker for at trylle en alm. keta-dose til MXE i forklædning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis jeg var dig, ville jeg kaste resten i lokummet og skylle det ud.

Medlem

Doseringerne er forkerte, ved nærmere eftertanke. Var aldrig over 150mg.
Jeg vejede dem blot op i 10 bunker, som så blev doseret løst 10-14 gange på ca. 6-7 timer. Og den højeste dose var den sidste.

Kunne det være dårlig dosering med noget cuttet K? Har kigget nærmere på det, og der er tydeligvis en del salt/sukker-korn i mellem de fine krystaller.

Effekten var så meget lig det ketamin, jeg prøvede og elskede for nogle måneder siden. Jeg manglede bare den næste og sidste fase af trippet.

Det Ketamin jeg har haft fingrene i har aldrig smagt eller lugtet af sæbe. Det har aldrig lugtet noget særligt, men smagt lidt syrligt, når det drypper ned i halsen.

Et batch har været nålelignende krystaller, det meste har lignet sukker, og det mest potente jeg har haft var en S-isomer som lignede flourmelis. Tror det var krystaller der var godt og grundigt knuste, da jeg fik det med posten.

Svageste batch skulle jeg have omkring 250-300mg for at ramme hullet, og det mest potente skulle der ikke meget mere end 100mg til før jeg fløj:)

Ketamin er noget mærkeligt stads, hvis det er top quality er det fucking nice, men er det ikke det, er det næsten bare til at smide ud synes jeg. Man kan ikke engang huske sine trips hvis det er dårligt racemiks man har.

Hvordan kan du tage fejl af 4-500mg, til så bagefter at vurdere det til 150mg? Der er sgu stor forskel:)

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Det Ketamin jeg har haft fingrene i har aldrig smagt eller lugtet af sæbe. Det har aldrig lugtet noget særligt, men smagt lidt syrligt, når det drypper ned i halsen.

Et batch har været nålelignende krystaller, det meste har lignet sukker, og det mest potente jeg har haft var en S-isomer som lignede flourmelis. Tror det var krystaller der var godt og grundigt knuste, da jeg fik det med posten.

Svageste batch skulle jeg have omkring 250-300mg for at ramme hullet, og det mest potente skulle der ikke meget mere end 100mg til før jeg fløj:)

Ketamin er noget mærkeligt stads, hvis det er top quality er det fucking nice, men er det ikke det, er det næsten bare til at smide ud synes jeg. Man kan ikke engang huske sine trips hvis det er dårligt racemiks man har.

Jeg har kun prøvet ét andet batch, som var langt mere euforisk og spacey. Med dét betragtede jeg 125mg som en høj dose for mig.

Syrligt. Ja, det kan man også godt sige med det her. Smager meget, som det første jeg prøvede (^), hvilket er længe siden.

Jeg giver det et skud igen i aften. Værdsætter jeres meninger, men baseret på forleden dags erfaringer, så er jeg ikke så nervøs for at prøve en højere start-dosis i dag.

Kom endelig med flere erfaringer om K i DK - gerne forholdsvis nye :)

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Hvordan kan du tage fejl af 4-500mg, til så bagefter at vurdere det til 150mg? Der er sgu stor forskel:)

Som sagt virkede stoffet jo, selvom det måske ikke var så potent. Så min erindring om, hvordan jeg havde vejet af/lagt op/indtaget var lidt sløret. Kunne godt se, at jeg var galt på den, da jeg blev gjort opmærksom på den ret så høje, angivne dose af 500mg.

Måske kender du til den forvirring, som kan opstå på keta, når man bliver i tvivl om, hvornår sidste bane blev indtaget? Gør jeg i hvert fald :)

Den forvirring kender jeg alt for godt:D Ofte har jeg svært ved at suge den sidste streg, fordi at jeg ikke kan ramme med sugerøret;)

Medlem

Jep - skulle have været i afløbet. Føj for en rus og medfølgende hovedpine.

Er hermed færdig med ketamin i Danmark.

Pas på jer selv derude og fortsat god weekend!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Hen ad dagen fik jeg indtaget 1g nasalt. Jeg vejede dem blot op i 10 bunker, som så blev doseret løst 10-14 gange på ca. 6-7 timer. Og den højeste dose var den sidste. Dårlig spacing for doseringer?

Det lyder som nogenlunde rasemisk ketamin du har haft, men du er nødt til at tage højere doser nasalt hvis du vil ramme hullet rigtigt, selvom du ingen tolerance har. Du siger du blev blev lettere melankolsk (på en "positiv" måde) og din motorik blev sjov, det lyder som en normal virkning, af de doser du har taget. Du er nødt til at tage 200 mg eller højere streger hvis du vil i hullet og start ud med store streger inden du får bygget din tolerance op, medmindre det er rent S + ketamin så skal stregerne være væsentligt mindre hvis du vil i hullet. Så gå efter rent S ketamin hvis du ikke kan lide at tage store streger når du skal i hullet. Du siger også du har haft hovedpine, det lyder som en helt normal bivirkning efter at have sniffet et gram på en dag selvom det var 99% rent ketamin. Det kunne dog stadig lyde som om der har været noget andet blandet i dit ketamin, men det lyder som normalt racemisk ketamin i effekt, så det lyder ikke som om der har været et RC i. Kunne måske have været cuttet lidt, så derfor du ikke fik helt den effekt du søgte.

Det er selvfølgelig vigtigt at vide at det er helt rent ketamin man har, før man gør det som jeg skriver ovenfor. Da det ikke er smart at starte ud med en streg på 200+ mg, hvis det er et RC man har. Men jeg vil give jer andre ret, det er ikke spor fedt at stå med noget ketamin som er 40-50% rent, og man skal tage kæmpe streger uden at få effekt, så ville jeg sgu nok også smide det ud.

Medlem

Acidprophet skrev:

Det lyder som nogenlunde rasemisk ketamin du har haft, men du er nødt til at tage højere doser nasalt hvis du vil ramme hullet rigtigt, selvom du ingen tolerance har. Du siger du blev blev lettere melankolsk (på en "positiv" måde) og din motorik blev sjov, det lyder som en normal virkning, af de doser du har taget. Du er nødt til at tage 200 mg eller højere streger hvis du vil i hullet og start ud med store streger inden du får bygget din tolerance op, medmindre det er rent S + ketamin så skal stregerne være væsentligt mindre hvis du vil i hullet. Så gå efter rent S ketamin hvis du ikke kan lide at tage store streger når du skal i hullet. Du siger også du har haft hovedpine, det lyder som en helt normal bivirkning efter at have sniffet et gram på en dag selvom det var 99% rent ketamin. Det kunne dog stadig lyde som om der har været noget andet blandet i dit ketamin, men det lyder som normalt racemisk ketamin i effekt, så det lyder ikke som om der har været et RC i. Kunne måske have været cuttet lidt, så derfor du ikke fik helt den effekt du søgte.

Alle kendetegnene var også grunden til, at jeg forsøgte mig igen. Havde de ikke været der, så var det røget ud efter første forsøg.
Da jeg ga' det et skud mere, var jeg helt oppe på ca. 300 mg fordelt over 3 streger og med max et minuts mellemrum (dårlig HR; anbefales ikke at gøre). Herefter begyndte jeg at føle mig lettere manisk - uden yderligere bodyload, eufori osv. - og ventede blot på, at den næste time ville forsvinde.

Acidprophet skrev:
Det er selvfølgelig vigtigt at vide at det er helt rent ketamin man har, før man gør det som jeg skriver ovenfor. Da det ikke er smart at starte ud med en streg på 200+ mg, hvis det er et RC man har. Men jeg vil give jer andre ret, det er ikke spor fedt at stå med noget ketamin som er 40-50% rent, og man skal tage kæmpe streger uden at få effekt, så ville jeg sgu nok også smide det ud.

Lyt her, folkens. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]