Tessalated skrev:
Det er jeg med på, men du antager at det bliver testet, jeg antager at det bliver lavet og så lagt, tror det er der vi misforstår hinanden, jeg er med på at udgangs punktet for lsd er at det er 100% rent, men det er jo ikke nødvendigvis virkeligheden. Samtidig begynder det vel næsten at henfalde med det samme det bliver udsat for luft, varme og lys. Så dem der har lagt det kan jo sagtens have lavet et super produkt men før det når frem til en test er der ikke særlig meget tilbage.
Jeg er udmærket klar over, at langt det meste LSD ikke bliver testet, da det selvfølgelig både er dyrt og omstændigt. Men jeg forstår stadig ikke din pointe. Mener du at det er godt, som det er nu - hvor langt det meste LSD (og andre stoffer i øvrigt) bliver markedsført langt mere potent end det egentlig er? Pushere rammer på troværdighedsskalaen almindeligvis nogenlunde samme niveau som politikere og journalister, og selv gamle spillere i gamet med kæmpe kundekredse opbygget over flere år, forfalder til at sælge åbenlyst overdoserede mærker. TGUK har for nyligt exit scammet efter at have solgt underdoserede mærker igennem en længere periode, BlueVikings mærker er faldet igennem flere tests og senest har GG fået testet mærker, som var markedsført som 100 µg testet til ca. 2/3 af styrken. Selvom LSD ikke er et særlig stabilt molekyle, kræver det altså en aktiv indsats, at få LSD til at blive nedbrudt i det omfang. Det er noget med at udsætte det for sollys over flere uger eller opbevare det ved temperaturer over 35 grader - igen over længere tid, jf.
http://jat.oxfordjournals.org/content/22/6/520.full.pdf.
Humlen er selvfølgelig stadig, at man i reglen ikke kan regne med hvad sælgere skriver om deres produkter - det synes vi vist at være enige om - men det er jo desværre et vilkår, når man vælger at overlade kontrollen af produkterne til det sorte marked. Det er jo i den sammenhæng fantastisk at en forening som DNM Avengers er blevet oprettet, hvilket giver noget magt tilbage til køberne på disse markeder. Jeg vil i øvrigt opfordre alle, der interesserer sig for den slags til at deltage i deres fundraiser. Mere info kan findes på deres Onionsite:
Kode:
avengerfxkkmt2a6.onion