Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: LSD
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Hey Psychedelia, jeg har længe gået med den tanke om at prøve LSD, da jeg har prøvet noget nært 20 forskellige stoffer men ingen psykedeliske tænkte jeg det kunne være spændende.
Jeg får intet medicin, og er en ganske normal gut og psyken fejler intet :) Så jeg ville høre jer ad hvor mange microgram i ville anbefale, eller hvor mange
der gør jer spirituelle og godt tilpas. Havde selv tænkt på 200-250 for ligesom at få en rigtig effect. Har selvfølgelig læst op på alt det med at man skal trippe under sikre forhold
og med ens bedste venner, og måske endda en trip-sitter. Er det helt hul i hovedet eller er det eventyret værd. :rocking: :gud:

Titel: Re: LSD
Admin
Brugeravatar

Overordnet giver det ingen mening at snakke om LSD doser i mikrogram. De færreste ved, eller har nogensinde vidst, hvor meget LSD de faktisk indtager. Og at en pusher angiver en bestemt dose, kan du ca bruge til ingenting i de fleste tilfælde. Men hvorom alt er, synes jeg 200-250 µg er for meget, hvis du aldrig har taget psykedeliske stoffer før.

Jeg vil sige det er en god idé, hvis du kender nogen der har prøvet det batch du skal tage inden dig. Så kan personen give et praj om, hvor stærke mærkerne/dråberne er. Så kan du evt starte med et halvt mærke først og vente 2-3 timer, før du føler effekterne fuldstændigt. Hellere være lidt konservativ med doseringen første gang :)
Man kan ske at støde på mærker ind imellem, der er meget stærke. Og det er svært at sige, hvordan det vil påvirke dig når du aldrig har taget psykedeliske stoffer før.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!

IMP er klog.

Den psykedeliske oplevelser er ikke så afhængig af mikrogram som man skulle tro. Den er i høj grad lige så afhængig af set og setting.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Evt. forsøg med svampe først. De har en kortere virkning, men stadig får man smagt på hvad en psykedelisk oplevelse er. Jeg har ikke selv prøvet LSD, så det kan jeg ikke udtale mig om. Det skulle eftersigende være et mere energisk trip end svampe, men altså som sagt er det nemmere at overskue et badtrip der slutter efter 4-6 timer end et der kan komme op på ca. 10 timer.

Har du læst en helveds masse triprapporter? Det kan i hvert fald anbefales og synes helt sikkert det er godt at have nogen nære venner med, helst nogen der ved noget om stoffet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Imp, når du siger at det overordnet ikke giver mening at snakke LSD doser i mikrogram, generaliserer du så ikke lidt? "De færreste ved, eller har nogensinde vidst, hvor meget LSD de faktisk indtager" Det er da også noget af en konklusion at levere.
Røvkussen: Sikke et intelligent navn ven :D og som sagt er jeg godt klar over det med set og setting.
Hector Salamanca: Havde også klart skænkede det en tanke med at prøve svampe først. Men en af mine kammerater som bl.a også introducerede mig til LSD emnet, sagde at de gange han havde prøvet svampe, fik han det egentlig super mærkeligt
og han ville anbefale man startede med LSD. (Kan være en smagssag) og ja jeg har læst massere af triprapporter.

Til jer alle, uden tvivl i skulle tjekke ham hers YT kanal, geniale videoer med guides til diverse stoffer osv. : PsychedSubstance / https://www.youtube.com/channel/UCn8V3K ... ai77_y8JrQ

Tak for jeres feedback drengene. :)

Nej den konklussion som Imp kommer med, at det er de færreste der nogensinde har vidst hvor meget LSD de har indtaget, er ganske korrekt. Det bliver afmålt i ug som sagt, og det kan ikke vejes. Der bliver bare lavet en ca. beregning, og derefter degraderes LSD ret let. Så det er meget nemt for pusheren bare at smide et fint tal på med mange ug, uden at det kan bevises eller modbevises.

Alligevel er min erfaring med LSD, at hvis det bliver købt fra de højt ratede sælgere på darkweb, kan man godt bruge deres ug angivelser som et ok udgangspunkt. Altså køber du et mærke med 250ug, får du ikke et med 50ug på. Og omvendt køber du et med 100ug på, får du heller ikke et med 200ug på. Så det kan bruges til at lave en vurdering, men man skal ikke kigge sig blind på de angivelser de kommer med.

Derudover er det meget sjældent, at der er mere på mærkerne, end hvad de er opgivet til. Så hvis du feks vil indtage maks 150ug førstegang, som jeg vil vurdere til at være rigeligt, kunne du måske finde et mærke der er opgivet til det. Så får du sandsynligvis ikke mere, som er det mest vigtige. Du kan bare oppe dosen næstegang.

Jeg har taget mange Svampe og LSD, og personligt ville jeg anbefale Svampe førstegang, det er lidt mystisk ja, men det er jo hele meningen med det. Dog ikke sagt, at LSD ikke kan gå som introducering til den psychedeliske verden, det kan det godt. Det er bare surt som Hector Salamanca siger, hvis man kommer dårligt fra start, så tager det altså 10-12 timer før det hele er overstået:)

God rejse.

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:31, rettet i alt 2 gange.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

DNM Avengers har sponseret GC/MS tests af en hel del LSD batches efterhånden, og selv respekterede vendors bliver løbende knaldet for at sælge underdoserede mærker, så Imp har i denne sammenhæng fuldstændig ret. Hvis ikke man har adgang til den slags kilder, er styrkeestimering ret beset gætværk. Bevares, erfaring kan da give en pejling, men ens subjektive tripoplevelser er næppe en valid måleenhed. Jeg synes i hvert fald, at det er meget svært at snakke om reliabilitet målt kvantitativt når vi snakker om psykedeliske oplevelser. Jeg er ofte blevet overrasket over intensiteten ved relativt små doser og vice versa.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tessalated skrev:

Yep, og samtidig er lsd ikke en størrelse men kommer i mange forskellige styrker, ug er kun mængden. Fik et chock første gang jeg købte ordentligt lsd, der så også var noget dyrere, men det sprkede fuldstændigt røv.

:?: Hvad betyder den sætning? :)

Jeg er fuldstændig enig Andrusha. Gav også udtryk for, at min vurdering var baseret på rene erfaringer og intet bevis.

Men jeg har ret svært ved at dosere mine egne trip, hvis ikke det er baseret på gætværk hvis du forstår. Jeg har nemlig ikke adgang, til den slags kilder du nævner, og derfor laver jeg en vurdering eller et gætværk. Jeg vil sige, at det er endnu værre at slet ikke stole på sin pusher, også bare gøre noget hips om haps.

Jeg har ikke oplevet endnu, at jeg har været nød til at spise feks, 3 stk orange sunshine opgivet til 300ug for at opnå en tilfredsstillende virkning, men derimod har jeg oplevet, at være nød til at spise 4-6 stk mærker for at opnå den ønskede effekt af mærker opgivet til 100ug. Ved ikke om det er fornuftigt, men sådan har jeg gjort. Jeg ved godt, at der findes eksempler på det modsatte af det jeg har oplevet, men det er nok ikke så ofte igen.

Vurderer ikke at det er ofte, at der er 300ug på et mærke der er opgivet til 100ug. Påstår dog ikke, at det ikke er sket.

Subjektive tripoplevelser er næppe valid måleenhed. Det er jeg med på, men hvordan skal vi vurdere mængden af den LSD vi indtager, hvis ikke vi gør på hvad værkerne er opgivet til, og heller ikke subjektive trip oplevelser. Sender du alle dine mærker til analyse, eller vurderer du slet ikke dine doser og håber bare på det bedste hvergang?

Senest rettet af Ø Tripperen 24 feb 2016 12:10, rettet i alt 2 gange.

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:31, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Hvis man køber 1p-LSD over internettet, så kan man vel godt regne med at der er præcis 100 mikrogram i et frimærke. Ved at sammenligne med virkningen af LSD købt på det sorte marked, kan man nogenlunde vurdere hvor meget LSD der er i et frimærke. Men det forudsætter selvfølgelig at 1p-LSD og LSD-25 virker lige stærkt.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tessalated skrev:
Ja Sory, det var ikke særlig godt forklaret. Ug er en måle enhed for mængde ikke styrke. Ala' hvis jeg drikker 100 ml alkohol ved vi ikke hvor fuld jeg bliver, når vi ikke ved hvad % det var.

Og så er der på lidt en sammenhæng mellem pris og produkt, på darknet skal man lige holde øje med at de har været igang i noget tid, men ellers syntes jeg man får hvad man betaler for.

Naturligvis er µg en måleenhed, men resten af de, du skriver giver ikke nogen mening i denne sammenhæng. Hvis man opgiver styrken på et mærke til 150 µg, men resultatet efter test viser 100 µg LSD og 50 µg ISO-LSD, så skal styrkeangivelsen naturligvis rettes til 100 µg. LSD er LSD - det giver ingen mening at opgive vægten af de andre ting - psykoaktive eller ej - der muligvis kunne være til stede i produktet.

Medlem

Andrusha skrev:
Tessalated skrev:
Ja Sory, det var ikke særlig godt forklaret. Ug er en måle enhed for mængde ikke styrke. Ala' hvis jeg drikker 100 ml alkohol ved vi ikke hvor fuld jeg bliver, når vi ikke ved hvad % det var.

Og så er der på lidt en sammenhæng mellem pris og produkt, på darknet skal man lige holde øje med at de har været igang i noget tid, men ellers syntes jeg man får hvad man betaler for.

Naturligvis er µg en måleenhed, men resten af de, du skriver giver ikke nogen mening i denne sammenhæng. Hvis man opgiver styrken på et mærke til 150 µg, men resultatet efter test viser 100 µg LSD og 50 µg ISO-LSD, så skal styrkeangivelsen naturligvis rettes til 100 µg. LSD er LSD - det giver ingen mening at opgive vægten af de andre ting - psykoaktive eller ej - der muligvis kunne være til stede i produktet.

Det er jeg med på, men du antager at det bliver testet, jeg antager at det bliver lavet og så lagt, tror det er der vi misforstår hinanden, jeg er med på at udgangs punktet for lsd er at det er 100% rent, men det er jo ikke nødvendigvis virkeligheden. Samtidig begynder det vel næsten at henfalde med det samme det bliver udsat for luft, varme og lys. Så dem der har lagt det kan jo sagtens have lavet et super produkt men før det når frem til en test er der ikke særlig meget tilbage.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tessalated skrev:

Det er jeg med på, men du antager at det bliver testet, jeg antager at det bliver lavet og så lagt, tror det er der vi misforstår hinanden, jeg er med på at udgangs punktet for lsd er at det er 100% rent, men det er jo ikke nødvendigvis virkeligheden. Samtidig begynder det vel næsten at henfalde med det samme det bliver udsat for luft, varme og lys. Så dem der har lagt det kan jo sagtens have lavet et super produkt men før det når frem til en test er der ikke særlig meget tilbage.

Jeg er udmærket klar over, at langt det meste LSD ikke bliver testet, da det selvfølgelig både er dyrt og omstændigt. Men jeg forstår stadig ikke din pointe. Mener du at det er godt, som det er nu - hvor langt det meste LSD (og andre stoffer i øvrigt) bliver markedsført langt mere potent end det egentlig er? Pushere rammer på troværdighedsskalaen almindeligvis nogenlunde samme niveau som politikere og journalister, og selv gamle spillere i gamet med kæmpe kundekredse opbygget over flere år, forfalder til at sælge åbenlyst overdoserede mærker. TGUK har for nyligt exit scammet efter at have solgt underdoserede mærker igennem en længere periode, BlueVikings mærker er faldet igennem flere tests og senest har GG fået testet mærker, som var markedsført som 100 µg testet til ca. 2/3 af styrken. Selvom LSD ikke er et særlig stabilt molekyle, kræver det altså en aktiv indsats, at få LSD til at blive nedbrudt i det omfang. Det er noget med at udsætte det for sollys over flere uger eller opbevare det ved temperaturer over 35 grader - igen over længere tid, jf. http://jat.oxfordjournals.org/content/22/6/520.full.pdf.

Humlen er selvfølgelig stadig, at man i reglen ikke kan regne med hvad sælgere skriver om deres produkter - det synes vi vist at være enige om - men det er jo desværre et vilkår, når man vælger at overlade kontrollen af produkterne til det sorte marked. Det er jo i den sammenhæng fantastisk at en forening som DNM Avengers er blevet oprettet, hvilket giver noget magt tilbage til køberne på disse markeder. Jeg vil i øvrigt opfordre alle, der interesserer sig for den slags til at deltage i deres fundraiser. Mere info kan findes på deres Onionsite:
Kode:
avengerfxkkmt2a6.onion

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:31, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

JoelCocaina skrev:
Imp, når du siger at det overordnet ikke giver mening at snakke LSD doser i mikrogram, generaliserer du så ikke lidt? "De færreste ved, eller har nogensinde vidst, hvor meget LSD de faktisk indtager" Det er da også noget af en konklusion at levere.

Det er måske at generalisere, men jeg vil hævde det passer for >95% af LSD brugerne. Nok meget mere. Medmindre du selv har lagt LSD på mærkerne, eller de er blevet analyseret med dyrt udstyr, ved du ikke hvor meget du tager. Det er vist bottomline, og de andre har vist sagt, hvad der ellers er at sige :)

Enspænderen skrev:
Hvis man køber 1p-LSD over internettet, så kan man vel godt regne med at der er præcis 100 mikrogram i et frimærke. Ved at sammenligne med virkningen af LSD købt på det sorte marked, kan man nogenlunde vurdere hvor meget LSD der er i et frimærke. Men det forudsætter selvfølgelig at 1p-LSD og LSD-25 virker lige stærkt.

Nope, det har du ingen garanti for. Du har ikke engang nogen garanti for, at det er 1p-LSD.

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

@Mr. Gone
Men der er jo ikke fødevarekontrol eller lignende til at kontrollere det. Så selvom de ikke bør lyve, er det jo ikke nogen garanti for at det ikke sker. Det er vel dybest set svindel at sælge noget andet end hvad man foregiver at sælge, men det vil for mig virke underligt hvis svindel ikke også finder sted på ukontrollerede markeder (ud over den kontrol der er ved tiltag som DNM Avengers eller lign.), og det er jo set før. Om det så skyldes regulær svindel eller forbytning af produkter ændre ikke på, at der ikke, som udgangspunkt, er nogen garanti for at der du står med, rent faktisk er hvad du har betalt for

Nu har nogle været inde på degraderingen af LSD.
Man hører altid om hvor vitterligt hurtigt LSD degraderes, hvad er jeres erfaring med det? Jeg har også læst historier på nettet, hvor folk har haft LSD liggende i flere år, uden at de havde mistet den store styrke.

Jeg har haft mærker liggende i over et år, der ikke var vakuumpakkede og i stuetemperatur, uden at jeg overhovedet kunne mærke, at de havde mistet potens. De lå i en pose sammen med alt andet narko jeg har haft, så det har været ude af skuffen en del gange og set lys, da jeg jo har brugt både af mærkerne og andre stoffer af posen.

Det er kun et batch jeg har haft, hvor jeg har gjort sådan. Alle de andre har ligget i fryseren. Men faktisk har jeg ikke kunnet mærke forskel over et års tid.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Bismann skrev:
@Mr. Gone
Men der er jo ikke fødevarekontrol eller lignende til at kontrollere det. Så selvom de ikke bør lyve, er det jo ikke nogen garanti for at det ikke sker. Det er vel dybest set svindel at sælge noget andet end hvad man foregiver at sælge, men det vil for mig virke underligt hvis svindel ikke også finder sted på ukontrollerede markeder (ud over den kontrol der er ved tiltag som DNM Avengers eller lign.), og det er jo set før. Om det så skyldes regulær svindel eller forbytning af produkter ændre ikke på, at der ikke, som udgangspunkt, er nogen garanti for at der du står med, rent faktisk er hvad du har betalt for

Well said! Lad os i den sammenhæng mindes Bromo Dragonfly historien, der tog livet af en bruger herinde for nogle år tilbage. Føj for satan! http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=29962&hilit=bromo+dragonfly

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]