Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 18:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg har en lille historie og fortælle, da jeg har oplevet nogle meget mærkelige ting..

Får at starte helt fra bunden, jeg har røget tjald nærmest værd dag i lige knap 5 år, det var faktisk en del af min hverdag, og jeg kunne sagtens passe alle mine ting, og havde ikke nogen problemer med det over hovedet.. jeg valgte så at stoppe med at ryge får ca et havlt år siden, pga de nye regler hvad angår kørekort og hash i blodet som i jo nok ved, jeg stoppede fra den ene dag til den anden, det kunne jeg sagtens uden problemer. nok om det..

til pointen, her på det sidste lille år, har mig og nogle kamerater ædt Ecstasy i ny og næ, nogle gange også lidt for ofte, ved udmærket godt at man skal holde pauser osv.

Får 2 uger siden, fik vi fat i nogle pink hello kitty, får at være helt præcis, vi kunne kun få 3stk, og vi var 4, så vi valgte at blande dem op i en kande kaffe, og så drak vi et kop vær, der gik selvfølgelig lidt tid inden det begyndte at virke, da det begyndte var det meget stille og roligt, ikke noget vildt som det har været de andre gange vi har været i gang. men den ene af mine kamerater var i gang med at ryge en joint, og han ville så have at jeg skulle ryge med " jeg skulle aldrig have røget med, da det hele sker efter det". jeg tænkte at det kunne jeg vel godt lige, havde før hen også røget oven på, da det jo mere eller mindre forstærker rusen, så det var ikke nyt på den måde, havde jo gjort det før

da vi går inden får, går der ikke mere end 5-7,minuter, så får jeg det virkelig mærkeligt, de sidder og snakker til mig de andre, og jeg havde en følelse i kroppen som om det hele var "uvirkeligt", virkelig en mærkelig følelse, fik det sku virkelig skidt, så også lidt syner, de var større end de normalt er.. jeg valgte så at gå hjem og sove, dagen efter havde jeg det stadig lidt mærkeligt fordi jeg gik og tænkte på hvad der egenligt skete for mig der..

til det der er mest mærkeligt af det hele, så en HEL UGE efter, har både været på arbejde og det hele og alt var fint 2 dage efter den aften. men ugen efter i weekenden, kommer jeg så op til min mor, fordi vi skal ud at spise, så ser jeg min lillebror ud af øgenkrogen, han så helt mærkelig ud. når jeg så kiggede direkte på ham var der ingen ting, fik det virkelig skidt der. så da vi sidder i resturanten og spiser, sker det samme med min mor når jeg kan se hende ud af øjenkrogen, hun ser meget større ud end normalt, virkelig skrammende faktisk. på vej hjem i bilen blev jeg også svimmel da jeg lukkede mine øjne..

dagen efter sker det samme, jeg skulle til et bil træf med nogle kammerater, da vi kom var alt som det skulle være, men så lige pludselig når jeg ser ham ud af øjenkrogen lignede han lidt mig selv, virkelig "skrammende/mærkeligt", + han så også større ud en normalt, jeg valgte så at køre hjem, på vej hjem skete det samme med min kæreste at hun sidder ved siden af i bilen.
kørte derefter hjem og prøvede at få noget søvn.

nu her, en uge efter alt det her som jeg har oplevet, har jeg haft det okay, dog stadig ikke helt som jeg plejer, har det stadig underligt nogle gange, især hvis jeg sidder og stirrer og så "f.eks. ser mine arme ud af øjenkrogen, virker det mærkeligt, en mærkeligt følelse.

Jeg har snakket med min far angående det, da jeg kan snakke med ham om alt, og han siger at det også påvirker det når jeg går og tænker over det hele tiden, det må jeg ikke. men det er lidt svært, når jeg har oplevet de ting..

nogle der har prøvet noget lignende?, eller måske kan forklar hvorfor jeg har haft det sådan her?

shit en roman jeg fik skrevet..

Junior medlem

Var Jeres piller lyserøde eller brune? Har du eventuelt et billede af dem?

Jeg har set rapporter rundt omkring på nettet, der uafhængigt af hinanden siger, at det føles som om der er en form for opiat i pillen samt MDxx. MDxx er psykedelisk og kan således frembringe hallunicationer.

Det er ikke unormalt, når man hører om ecstacy, at der kan være bivirkninger i flere dage eller helt op til en uge. Men jeg ved ikke specielt meget om MDxx og hvor længe det kan skabe de bivirkninger du snakker om.

Jeg vil råde jer til ikke at købe MDMA i pilleform, få det som pulver og snif det eller lav bomber af det.

Jeg ved der eksisterer nogle high-end dealere rundt omkring, der kun sælger i relativt store mængder og til folk med en god sum penge. Disse personer skille have helt hvide ecstac piller fremstillet på et laboratorium i Mexico, hvilket sikrer en meget høj kvalitet af MDMA. Men de er dyre og det er let for andre at sige "de har er dem fra Mexico, de er for syge. Prøv dem selv om du er meget dyrere" og så er det det samme gamle lort :) Men så handler man jo ikke med dem mere, hvilket gør de fleste undlader den slags ting.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Hvis det tiltager eller varer ved mere end et par måneder, så bør du nok gå til lægen. Jeg tror bare du skal give det noget tid og abstrahere fra det så godt du kan. Go' bedring.

Ps Undgå helst mere knark det næste stykke tid (2+ måneder)

Junior medlem

De var lyserøde ja;-), har taget dem før, dog uden samme oplevelser, jeg tror i bund og grund det hele skete pga at jeg røg oven på..

Jeg har haft det okay idag, tænker ikke så meget på det mere, prøver selvfølgelig helt at ungå at tænke på det så meget som muligt, regner med at holde en pause fra det i små 2- 3 måneder, skal sku være klar Når der her..

Kunne godt være jeg skulle få fat i noget ren mdma, altså crystaller næste gang, men det bliver først om lang tid, får skal sku være sikker på at det samme ikke sker igen...

Lige et andet spørgsmål, skulle gerne snart få fat i noget god cola, det kan jeg vel godt tage, uden det har betydning for noget af det andet her ik? Eller burde jeg også vente med det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Du lyder som typen som, trods advarsler, vil tage den gode cola alligevel :) - undskyld min fordom. Tror ikke det vil gøre den store forskel, men hvis du vil være på den sikre side så lad det være. Coke påvirker i mere eller mindre grad samme nervebaner som ecstasy.

:peace:

Junior medlem

Jeg kan sagtens lade det ligge, har jeg ikke noget problem med:-), vil hellere være på den sikre side efter jeg har oplevet det her.

Medlem

Nogle folk som tager mdma eller piller i kraftige doser, ender med brainzaps, som kan være ret så distraherende. Ofte op til uger efter hvis de har kørt længe. Google gerne mdma + brainzaps. Det lyder lidt som det du har bare med visuel effekt. Hav noget 5htp og Tyrosine til dagene efter næste gang. Der er også lavet noget forskning som tyder på langtidskade ved mdma så det er heller ikke noget man skal lege med for længe. De fleste har en forelskelsesperiode i mdma, bare ikke den varer for længe ;)

Junior medlem

Brain zaps kan også fjernes ved hjælp af dolol, SSRI/SNRI (lykkepiller), tricyclisiske antridepressiver og alt andet der påvirker serotonin-receptoren.

Får man brain zaps er det dog kroppens advarsel om at man har taget for meget eller gjort det for ofte.

Kratigt brain zaps kan være MEGET ubehagelige.

Konstante brain zaps er en af de lidelser, man har når manhar abstinenser efter dolol. Men også SSRI og SNRI bare ikke så kraftigt da plasmanivueaet i blodet falder meget langsomt.

Disse ubeskrivelige ubehalige brain zaps, man oplever, når man stopper med dolol efter et lægerevarende forbrug er desuden en af grundene til at Tapentadol er blevet opfundet. Tapentadol påvirker ikke serotonin, men hæmning kun genoptagelsen af noradrenalin. Stoffet er dog MEGET nyt og bliver næsten aldrig udskrevet, men jeg håber med tiden det vil overtage dololens plads. Men der mangler forskning i hvor vigtig dololens påvirkning på serotonin er ift den smertestillende effekt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Man kan godt få det super mærkeligt når man blander emma og røg ja :) der foregår bare alt muligt og man kan ikke bekæmpe det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]