Hej, jeg har en lille historie og fortælle, da jeg har oplevet nogle meget mærkelige ting..
Får at starte helt fra bunden, jeg har røget tjald nærmest værd dag i lige knap 5 år, det var faktisk en del af min hverdag, og jeg kunne sagtens passe alle mine ting, og havde ikke nogen problemer med det over hovedet.. jeg valgte så at stoppe med at ryge får ca et havlt år siden, pga de nye regler hvad angår kørekort og hash i blodet som i jo nok ved, jeg stoppede fra den ene dag til den anden, det kunne jeg sagtens uden problemer. nok om det..
til pointen, her på det sidste lille år, har mig og nogle kamerater ædt Ecstasy i ny og næ, nogle gange også lidt for ofte, ved udmærket godt at man skal holde pauser osv.
Får 2 uger siden, fik vi fat i nogle pink hello kitty, får at være helt præcis, vi kunne kun få 3stk, og vi var 4, så vi valgte at blande dem op i en kande kaffe, og så drak vi et kop vær, der gik selvfølgelig lidt tid inden det begyndte at virke, da det begyndte var det meget stille og roligt, ikke noget vildt som det har været de andre gange vi har været i gang. men den ene af mine kamerater var i gang med at ryge en joint, og han ville så have at jeg skulle ryge med " jeg skulle aldrig have røget med, da det hele sker efter det". jeg tænkte at det kunne jeg vel godt lige, havde før hen også røget oven på, da det jo mere eller mindre forstærker rusen, så det var ikke nyt på den måde, havde jo gjort det før
da vi går inden får, går der ikke mere end 5-7,minuter, så får jeg det virkelig mærkeligt, de sidder og snakker til mig de andre, og jeg havde en følelse i kroppen som om det hele var "uvirkeligt", virkelig en mærkelig følelse, fik det sku virkelig skidt, så også lidt syner, de var større end de normalt er.. jeg valgte så at gå hjem og sove, dagen efter havde jeg det stadig lidt mærkeligt fordi jeg gik og tænkte på hvad der egenligt skete for mig der..
til det der er mest mærkeligt af det hele, så en HEL UGE efter, har både været på arbejde og det hele og alt var fint 2 dage efter den aften. men ugen efter i weekenden, kommer jeg så op til min mor, fordi vi skal ud at spise, så ser jeg min lillebror ud af øgenkrogen, han så helt mærkelig ud. når jeg så kiggede direkte på ham var der ingen ting, fik det virkelig skidt der. så da vi sidder i resturanten og spiser, sker det samme med min mor når jeg kan se hende ud af øjenkrogen, hun ser meget større ud end normalt, virkelig skrammende faktisk. på vej hjem i bilen blev jeg også svimmel da jeg lukkede mine øjne..
dagen efter sker det samme, jeg skulle til et bil træf med nogle kammerater, da vi kom var alt som det skulle være, men så lige pludselig når jeg ser ham ud af øjenkrogen lignede han lidt mig selv, virkelig "skrammende/mærkeligt", + han så også større ud en normalt, jeg valgte så at køre hjem, på vej hjem skete det samme med min kæreste at hun sidder ved siden af i bilen. kørte derefter hjem og prøvede at få noget søvn.
nu her, en uge efter alt det her som jeg har oplevet, har jeg haft det okay, dog stadig ikke helt som jeg plejer, har det stadig underligt nogle gange, især hvis jeg sidder og stirrer og så "f.eks. ser mine arme ud af øjenkrogen, virker det mærkeligt, en mærkeligt følelse.
Jeg har snakket med min far angående det, da jeg kan snakke med ham om alt, og han siger at det også påvirker det når jeg går og tænker over det hele tiden, det må jeg ikke. men det er lidt svært, når jeg har oplevet de ting..
nogle der har prøvet noget lignende?, eller måske kan forklar hvorfor jeg har haft det sådan her?
shit en roman jeg fik skrevet..
|