Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 17:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

hej alle i dejlige mennesker!

jeg vil lige høre lidt om denne kombo, og gerne fra folk som selv er/har været på den..
suboxone 6mg +DZP 15mg + circadin 2mg + seroquel 25mg

lidt info:
er på vej ned i dosis suboxone, og ska ha stoppet mit benzo-misbrug samtidigt.. lœgen vil gerne hjœlpe mig med at komme ned i stabil diazepam-dose, men kun hvis jeg tar seroquel samtidigt i behandlingen! det ska da siges at jeg har ret svært ved at sove/falde til ro inden søvn.. og har en bette sjat angst og depression, men er på ingen måde psykotisk eller noget.. men dét er den mulighed jeg har, udover frivillig forsorgshjem detox-tur..(helst ikk)
er virkeligt ikke meget for den seroquel..
-circadin'en er mit eget tilvalg..
jeg ryger cannabis hver dag..

men hvordan ser komboen ud i jeres øjne?

venlige hilsner STWOD
:peace:

Junior medlem

Geografisk sted: Et sted i markerne ..
Jeg kan kun anbefale afgiftningen (; Har ikke selv været på den præcis samme kombo' men i sin tid noget der lignede ret meget.

Det er pisse hårdt de første uger - og søvn er der ikke meget af, men med målet i enden om at kunne trappe ned eller helt kvitte kan man (måske) bedre klare det(:

Jeg var på behandling'shjem i 3 måneder, det hjalp mig rigtig godt. Men self, mindet skal være sat på det - det et af de sværere punkter..

Men ønsker dig i al fald 100 % held og lykke med det! Håber det kommer til at gå fremad :D

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor er det netop, at han kræver du fortsætter med seroquel?

Hej stop:D

Jeg har selvfølgelig ingen råd til din udtrapning, da jeg ikke har været i din situation, som du ved.
Men jeg håber virkelig, at det kommer til at gå dig godt det skal det. Husk at du altid kan skrive en pm til mig hvis tiden bliver hård:)

Vh Ø !

Dedikeret medlem

Brainspace skrev:
Jeg kan kun anbefale afgiftningen (; Har ikke selv været på den præcis samme kombo' men i sin tid noget der lignede ret meget.

Det er pisse hårdt de første uger - og søvn er der ikke meget af, men med målet i enden om at kunne trappe ned eller helt kvitte kan man (måske) bedre klare det(:

Jeg var på behandling'shjem i 3 måneder, det hjalp mig rigtig godt. Men self, mindet skal være sat på det - det et af de sværere punkter..

Men ønsker dig i al fald 100 % held og lykke med det! Håber det kommer til at gå fremad :D

hej Brainspace
tak for rådet, og opbakningen :)
jeg er klar på at det blir et langt træk.. søvn får jeg ikk meget af i forvejen, så det er begrænset hva jeg ka miste på dên konto..

Dedikeret medlem

Tractorbeam skrev:

Hej Tractorbeam!
jeg skal først til at tage den nu her.. min behandlingslœge krœver at jeg ska ha den, hvis han ska hjælpe mig af med mit benzo-misbrug!?.. hvilket jeg meget gerne vil ud af, men fatter ikk rigtigt hvorfor jeg ska ha den seroquel oveni.. -specielt fordi det gir mig hjertebanken :/ men fuck it, blir nød til at bide i det sure æble tænker jeg.. det er enten denne hjœlp, eller sejl videre i egen sø; har lœgen gjort ret klart..

Dedikeret medlem

Ø Tripperen! skrev:
Hej stop:D

Jeg har selvfølgelig ingen råd til din udtrapning, da jeg ikke har været i din situation, som du ved.
Men jeg håber virkelig, at det kommer til at gå dig godt det skal det. Husk at du altid kan skrive en pm til mig hvis tiden bliver hård:)

Vh Ø !

Hej Ø!
ska til møde i morgen, så deeet ka da godt være at jeg sender en pm efter det.. jeg er glad for at du ikk har været i denne situation, ønsker det ikk for nogen!
& tak for dit positive væsen :D

Det ved du ven, det er altid hyggeligt når vi skriver:)

Insane psychedelia user!

stopthewarondrugs skrev:
Tractorbeam skrev:

Hej Tractorbeam!
jeg skal først til at tage den nu her.. min behandlingslœge krœver at jeg ska ha den, hvis han ska hjælpe mig af med mit benzo-misbrug!?.. hvilket jeg meget gerne vil ud af, men fatter ikk rigtigt hvorfor jeg ska ha den seroquel oveni.. -specielt fordi det gir mig hjertebanken :/ men fuck it, blir nød til at bide i det sure æble tænker jeg.. det er enten denne hjœlp, eller sejl videre i egen sø; har lœgen gjort ret klart..

Tror det er for at lette dig igennem udtrapningen, seroquel hjælper med at "dæmpe" tankerne, hvilket er en god ting i din situation.
Du bliver ikke afhængelig af seroquel og mit gæt er at din hjertebanken vil fortage sig efter lidt tid. I og med du vil vende dig til seroquel.
En dosis på 25 mg er ret lav (formoder du får den til nat?) og det er min erfaring at de første dage godt kan være lidt stramme - derefter var den værste bivirkning køleskabs frådderen som jeg fik, hvis jeg faldt i søvn før virkningen indtraf for alvor.
Skal med at jeg spiste min dosis 15-30 min før jeg gik i seng, burde nok ha gået direkte i seng når jeg tog pillen.
Jeg fik en del mere end 25 mg så det er ikke sikkert at du kommer til at opleve det som et problem mht køleskabet :)
Giv det lidt tid.

Mvh

Dedikeret medlem

Fso skrev:
stopthewarondrugs skrev:
Tractorbeam skrev:

Hej Tractorbeam!

Tror det er for at lette dig igennem udtrapningen, seroquel hjælper med at "dæmpe" tankerne, hvilket er en god ting i din situation.
Du bliver ikke afhængelig af seroquel og mit gæt er at din hjertebanken vil fortage sig efter lidt tid. I og med du vil vende dig til seroquel.
En dosis på 25 mg er ret lav (formoder du får den til nat?) og det er min erfaring at de første dage godt kan være lidt stramme - derefter var den værste bivirkning køleskabs frådderen som jeg fik, hvis jeg faldt i søvn før virkningen indtraf for alvor.
Skal med at jeg spiste min dosis 15-30 min før jeg gik i seng, burde nok ha gået direkte i seng når jeg tog pillen.
Jeg fik en del mere end 25 mg så det er ikke sikkert at du kommer til at opleve det som et problem mht køleskabet :)
Giv det lidt tid.

Mvh

Hejsa Fso og tak for din goe info!
du har helt ret og ja den er til nat, men først om en 2-4 ugers tid, hvis det blir nødvendigt når nedtrapningen begynder.. :-) køleskabseffekten er ok for mig, da jeg er lidt tynd i det..
max optur i dag; er fra dd sat i behandling for mit benzomisbrug!! -og jeg VIL ud denne gang!! det ska bare lykkes
mvh

Insane psychedelia user!

Dejligt når det går den rigtige vej :) håber det lykkes for dig.

Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]