stopthewarondrugs skrev:
Tractorbeam skrev:
Hvorfor er det netop, at han kræver du fortsætter med seroquel?
Hej Tractorbeam!
jeg skal først til at tage den nu her.. min behandlingslœge krœver at jeg ska ha den, hvis han ska hjælpe mig af med mit benzo-misbrug!?.. hvilket jeg meget gerne vil ud af, men fatter ikk rigtigt hvorfor jeg ska ha den seroquel oveni.. -specielt fordi det gir mig hjertebanken :/ men fuck it, blir nød til at bide i det sure æble tænker jeg.. det er enten denne hjœlp, eller sejl videre i egen sø; har lœgen gjort ret klart..
Tror det er for at lette dig igennem udtrapningen, seroquel hjælper med at "dæmpe" tankerne, hvilket er en god ting i din situation.
Du bliver ikke afhængelig af seroquel og mit gæt er at din hjertebanken vil fortage sig efter lidt tid. I og med du vil vende dig til seroquel.
En dosis på 25 mg er ret lav (formoder du får den til nat?) og det er min erfaring at de første dage godt kan være lidt stramme - derefter var den værste bivirkning køleskabs frådderen som jeg fik, hvis jeg faldt i søvn før virkningen indtraf for alvor.
Skal med at jeg spiste min dosis 15-30 min før jeg gik i seng, burde nok ha gået direkte i seng når jeg tog pillen.
Jeg fik en del mere end 25 mg så det er ikke sikkert at du kommer til at opleve det som et problem mht køleskabet

Giv det lidt tid.
Mvh