Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hey Psy. Blæste MDMA i går, og pludselig satte min kæbe sig fast. Altså jeg kan mærke at der er noget der ikke er som det skal være, og det gør rigtig ondt, især når jeg tygger. Vil det gå væk igen, eller er et lægebesøg nødvendigt? Andre der har oplevet ligende? Har prøvet nærmest alt jeg kan for at sætte den på plads, blandt andet bare at åbne min mund så meget som muligt med hænderne, der begyndte den at sige sådan en knasende lyd.

Forsat god aften

Dedikeret medlem

Døjer selv tit med det, næsten kun hen på morgenen hvis jeg har været oppe hele natten. Nu ved jeg ikke hvor slemt det er, men eftersom du kan holde det ud, tror jeg ikke den er helt gal. Jeg plejer, hvis jeg sætter fingrene lige bag kæbebenet, at kunne skubbe den på plads igen, og ellers går det over af sig selv. Hvis dit ikke gør, så søg læge. :)

Edit: Men du skal nok ikke vente for længe :D
Billede

Medlem
Brugeravatar

Fritzie skrev:
Døjer selv tit med det, næsten kun hen på morgenen hvis jeg har været oppe hele natten. Nu ved jeg ikke hvor slemt det er, men eftersom du kan holde det ud, tror jeg ikke den er helt gal. Jeg plejer, hvis jeg sætter fingrene lige bag kæbebenet, at kunne skubbe den på plads igen, og ellers går det over af sig selv. Hvis dit ikke gør, så søg læge. :)

Edit: Men du skal nok ikke vente for længe :D
Billede

Det startede nok ved omkring midnat i nat, og så har det ellers været der hele dagen. Har prøvet alt hvad jeg kunne, endda at få min ven til at give mig en højre. Giver det til mandag, og hvis det ikke er bedre der smutter jeg en tur til lægen :) Tak for hjælpen

Dedikeret medlem

Haha, det er længere end hvad jeg havde været gået for det, det med højren, men jeg forstår frustrationen. Held og lykke med det du! :)

Medlem
Brugeravatar

Magnesium kosttilskud vil hjælpe på det. Desuden forebygger magnesium kæberasler på MDMA, hvis det indtages cirka 1 time før MDMA. Synes dog alligevel du skal ringe til vagtlægen.

Medlem
Brugeravatar

Tractorbeam skrev:
Magnesium kosttilskud vil hjælpe på det. Desuden forebygger magnesium kæberasler på MDMA, hvis det indtages cirka 1 time før MDMA. Synes dog alligevel du skal ringe til vagtlægen.

Det er blevet meget bedre i dag, den giver dog stadig et knæk når jeg åbner munden, dog ikke noget der er i nærheden af at gøre ligeså ondt som det gjorde i går. Magnesium vil jeg 100% tage næste gang jeg skal tage MDMA. Tak for hjælpen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]