Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg har fået adgang til en side der sælger alverdens rc produkter i pulver.

Er der nogen der har erfaring i at lave potent men sikker opioder næsespray.

Hvad blander man pulver op med. Hvilke styrker og rc er bedst og alt hvad i har af kendskab til det.

Det er udelukkende til eget forbrug og måske 100ml af gangen.

Jeg er klar over det er farligt, spar dit krudt på advarsler.

Er sikker på andre leger med samme tanker. Det er opioder først, derefter måske lege med benzo.

Jeg stikker ikke mig selv og intet op i røven. Jeg ligger hellere for lavt ud end højt. (Better save than sorry)

Jeg har kun interesse i morfin lignende midler eller butyr fentanyl her i starten.

Nogen foreslag og eller erfaringer. Skriv gerne over post bakken og evt privat derefter. Hvis vi har samme intentioner svare jeg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Den dårligste måde at bede om gode råd på Psychedelia, er at sige man ikke vil have en advarsel. Vi prøver at drive et skadesreducerende board her! Derudover ved jeg ikke noget om det, men det lyder som en pisse dårlig idé, selv at mixe sig frem til et opiat lign. stof, af nogle stoffer man ikke kender langtidsbivirkningerne på.

Hvis du skal lege med opiater, så find noget ægte morfin. Ikke at jeg synes det er en god idé, men det er bedre end selv at mixe.

It´s always better to be safe than sorry!

Medlem

Det er fint nok. Kender det at man har prøvet et par stykker opblandet fra nettet. Og jeg ved de tjener mange hundrede %. Hvis man kunne spare det .?

Butyr fentanyl laves og sælges i et par udgaver. Gram og mg til samme pris. Det må betyde den ene er 100 gange mere potent end den anden.
Har / kan/måske. bestille begge til ens pris.
Figtive tal Eks 50mg til 50euro og 5gram til 50 euro. Vi leger bare, da vi ikke må diskuttere rigtige tal.

Hvor meget væske kan man lave af det og hvilke væsker.. Der er meget at sætte sig ind i inden man bare mixer.

Om jeg kommer videre med det ved jeg ikke, men det kunne være spændende at høre folks erfaringer.

Jeg turde sku ikke røre lsd eller tage svampe, så er det her ikke farligere i mine øjne.

Medlem

Til administrator . Tråden skal nok flyttes til Research chemicals.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
vectra skrev:
Jeg turde sku ikke røre lsd eller tage svampe, så er det her ikke farligere i mine øjne.

Alle stoffer er farlige hvis man ikke ved hvad man laver. Psykedeliske stoffer er nogen af de stoffer som er mindst farlige selvom man ikke skulle tro det hvis man altså bruger dem rigtigt. Jeg gider ikke komme med en roman her, men hvis du læste lidt rundt på nettet ville du finde ud af hvorfor.

Pas på dig selv, og held og lykke med dit projekt.

Medlem

Bare rolig, jeg skal nok passe på mig selv. Har nu heller ikke tænkt mig bare at dreje noget pulver rundt i en liter vand og fylde det i næsen. :D

Kunne dog forestille mig at andre leger med samme tanker.

Stodder
Brugeravatar

- Tænkt dig rigtig grundigt om. Når man leger med fentanyl-analoger kan man lynhurtigt ende i nogle særdeles voldsomme abstinenser, for slet ikke at tale om risikoen for at dø af en overdosis. Jeg kender folk som var lige så selvsikre som dig, men som stadig endte i et abstinenshelvede.

- Køb en tom næsespray-flaske.

- Find ud af hvor mange "pust" en fyldt flaske indeholder. (Fyld vand i og tæl pust indtil den er tom)

- Hæld en nøje afvejet mængde narko i flasken, så hvert "pust" indeholder en passende dosis. (Trippel-tjek din beregning)

- Fyld flasken op med vand. (Hvis flasken skal holde længe så tilsæt et konserveringsmiddel)

- Opryst flasken indtil alt pulveret er 100 % opløst. (Tjek opløseligheden på dit stof inden du går i gang)

- Se punkt 1

Junior medlem

Du leger med ilden når du indtager enhver form for morfin. Jeg startede for 2.5 år siden med oxyer og metadon. Ork jeg fixede hellere ikke, slet ikke fordi min mor døde af junk. Men stille og rolig korte det med pillerne, og så sidder du i din skævert og prøver junk. Så ryger du på den og så er spillet igang. Det tog mig 1 år i stoffri døgnbehandling Før jeg var ude, og jeg får stadigvæk Suboxone daglige.
Morfin er en ulykkelig forelskelse. Du får hende aldrig rigtigt, men du får lige følsen af hende en gang imellem. Jeg vil på det kraftigste fraråde alle former for indtag af morfin, ingen kan styre det stof i længden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet at lave en butyr fentanyl opløsning i vand og så vidt jeg husker var det næsten ikke vandopløseligt, så tjek lige op på det inden du laver din nasal spray.

Medlem

Leaf, sådan lignende overvejes. Med Bytyryl fentanyl.

Germania, jeg har væretb on og off på opioider og oxycodone mange gange, jeg ved hvad du snakker om. Det afskrækker ikke og det er jo så billigt i forhold til en vendor at man bare smider lortet ud hvis blanding bliver for stærk eller svag.
Tak for din omsorg.
Jeg har taget morfin igennem mange mange år, uden at bruge nål eller tage overdosis. Mange siger man ikke kan styre det, ja måske rigtigt, men man kan lære af de kolde tyrkere. Nemlig at have noget liggende til at undgå dem.
I behøver ikke være nærvøse for mig, men vi kan måske i fælleskab drøfte mulighederne for at lave sin egen spray på en sikker måde, eller så sikker som mulig.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

vectra skrev:
Til administrator . Tråden skal nok flyttes til Research chemicals.

Vi har ikke et subforum til research chemicals (endnu), så den ligger fint her.

Medlem

1 Forsøg total fejlslagen. Indkøbspris i diverse materiale og to slags fentanyl rc fra china. 900kr
Jeg gider ikke beskrive hele det fejl slående projekt, dog oplyse at jeg har lært meget til næste gang.
Det vigtigste lærestreg er kun at bruge rent produkt og ikke to hvor den ene er blandet op med modermælks erstatning så folk kan sniffe lortet.
Og begrænse det middel man opløser sit pulver i.

Næste forsøg bliver først til næste år , tænker jeg lige nu.

Skriv gerne jeres erfaringer samt forsøg. Min udregning var 900kr til 100ml svarende til en tiendedel af indkøb ved en vender med god kvalitet.

Næste gang vil jeg stille mig tilfreds hvis jeg bare kan lave det dobbelte til samme pris af hvad de koster ved en god Vendor og ikke 5-10 gange som man naivt tænte denne gang. Dog hellere ligge for mildt ud end for stærkt.

Sur røv. Blandingen kan dog bruges til opiod abstinenser ved indtagelse i større mængder med en plastik sprøjte op i røven. Smager simpelthen så rædselsfuldt at det ikke kan synkes.
Forsøg 1 afsluttet. Måske der kommer et forsøg 2. Men ikke foreløbligt.

Medlem

Jeg skal tilføje at forsøg 1 resultatet var ikke særligt potent, man skal bruge ca 20 mg til 10 ml for nogenlunde styrke. Af rent produkt.
Min udregning blev fucked up af et rent produkt på 50mg og et blandings urent produkt på 3 gram (3000mg).
Det var dømt til at slå fejl. Det blandings produkt på 3 gram skulle ikke have været købt og det rigtige rene 50 mg skulle være blandet op i 25ml væske.
Så ville det være bedre.

Når man prøvekøre sin færdige blanding, så tager man en ml og blander med 9 ml vand i en 10ml flaske med 100 spray i. Og tager et pust. Derfra retter man forsigtigt ind. Så er du sikker på ikke at overdosere fra start af.

Medlem

Resten af forsøg 1 er nu skyllet i lukummet. Forsøgte at koge massen lidt ned, hvilket blev til ca 25ml gul tykflydende væske..
Og den har jeg ikke løst til at indtage.
Dermed må vi konkludere det totale kiks med dette forsøg.
Tab 900kr
Ingen opiod rus.
Dog et par spændende dage. Slut.

Medlem

Yderlige forsøg er indstillet. Den kilde jeg bestilte fra er så upålidelig at jeg aldrig bestiller der igen.

Havde godt læst at nogle havde fået deres vare første gang, for når de så bestilte større mængder så aldrig at se sagerne igen.
Jeg har lige oplevet det samme, heldighvis bestilte jeg mindre , faktisk kun det halve anden gang. Fik aldrig mine vare eller nogen bekræftigelse.
Pengene er kort og godt snydt fra en. Beløbet 500kr er jeg dog nu ligeglad med. Hele ideen var nok lidt dum, så slut med det og pas på hvor man køber ting i udlandet, der sider mange derude der lever af at snyde folk.

Nu tager jeg en lang clean periode for at få tolerancen ned.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]