Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 07:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hey psy. Mig og nogle drenge skal til noget gymnasiefest, hvor en af vores yndlingskunstnere kommer og spiller, og jeg kom straks på at tøsen kunne få den aften til at blive alt for vildt! En af mine venner er frisk på idéen, men det er hans første gang på MDMA, han har prøvet ritalin og amfetamin før, men ikke i helt vilde doser. Er der noget han skal være særligt opmærksom på? Tænker mere i forhold til at der vil være en del mennesker (150-300 mennesker cirka), jeg er klar over de basale ting som meget vand osv, har haft en god del emma trips nu, så kommer helt sikkert til at passe godt på ham, men er der noget ekstraordinært vi skal vide før vi begiver os ud i det?

Forsat god dag!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Det kan være en god idé at sikre sig at det nu er MDMA når det er første gang så han får en god oplevelse. Nu skriver du ikke hvornår i skal til den fest men hvis i kan nå at få et testkit ville det være perfekt. 120 mg burde være en god start dosis, og godt at hører du passer på din ven den aften.

Hvis han er indforstået med han bliver væk og får kæmpe propiler og andre kan se det, burde det jo ikke være noget problem at der er mange mennesker. For mig plejer det bare gøre rusen endu mere intenst på MDMA hvis der er mange mennesker, men vi reagerer jo alle forskelligt på stoffer og det er hans første gang så jeg ville foreslå at gøre det hjemme så han lærer rusen at kende til en anden gang. Men hvis det er noget i har sat jer for længe og han holder dosen lav og han har prøvet ritalin og speed, kan jeg ikke se noget galt med det.

Go' dag til dig også :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg vil anbefale jer, at lade være med at tage så synlige stoffer til en gymnasiefest. Det er bare federe, når man ikke behøver skjule det.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hvis I ikke har noget imod at hele gymnasiet ved, at I er på stoffer til festerne. Folk er ikke så dumme, så når de ser storsmilende gutter med kæberaslen og giga-pupiller, der kun drikker vand, så går snakken hurtigt. Der var et par stykker, der rollede på emma til en fest på mit gamle gymnasie, og det var stort samtaleemne i krogene lang tid frem.

Hvis I er ligeglade, cool, men vær klar over, at folk kan komme til at hviske om jer. Unge i gymnasiealderen er en flok umodne båtnakker generelt. :) Men arrangementet er vel også ment som stoffrit? Værd at tænke over.

Medlem
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Lad være med at tage over 150 mg, og så sørg for at få drukket noget vand.

Jeg har tænkt mig at han skal starte ud med en bombe på 100mg, og så redosere på 80 mg engang i løbet af festen, alt afhængig af hvad der sker bagefter ser vi om vi skal redosere igen. :)

Plejadestjerne skrev:
Hvis I ikke har noget imod at hele gymnasiet ved, at I er på stoffer til festerne. Folk er ikke så dumme, så når de ser storsmilende gutter med kæberaslen og giga-pupiller, der kun drikker vand, så går snakken hurtigt. Der var et par stykker, der rollede på emma til en fest på mit gamle gymnasie, og det var stort samtaleemne i krogene lang tid frem.

Hvis I er ligeglade, cool, men vær klar over, at folk kan komme til at hviske om jer. Unge i gymnasiealderen er en flok umodne båtnakker generelt. :) Men arrangementet er vel også ment som stoffrit? Værd at tænke over.

Jeg forstår dig 100%! Men mit gymnasie er ikke ligfrem stort eller noget, og det er begrænset hvor mange der egentlig ved hvad MDMA er :)

Medlem

Geografisk sted: Kbh
SomeoneWhoIsntMe skrev:
Jeg forstår dig 100%! Men mit gymnasie er ikke ligfrem stort eller noget, og det er begrænset hvor mange der egentlig ved hvad MDMA er :)

Specielt når det er ens første gang er det nok umuligt at skjule. Når man ikke kan sidde stille 2 sekunder ad gangen, skal kramme alle hele tiden og sige hvor dejlige folk er og står og stirrer intensts på folk, så er det... ja nok lidt ligegyldigt om folk ved hvad MDMA er. De ved bare man er blæst. Og hvis bare én ved hvad der foregår, så varer det jo ikke længe før resten af gymnasiet ved det. :) God fest.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes jeres doser lyder fornuftige nok, selvom jeg synes i skal lade være med en en tredje dosering (tror tredje dosering er en sikker vej til de famøse og depressive MDMA tømmermænd). Men vil som de andre også sige at set og setting er mindre optimal. Udover kæberaslen og store pupiller, skriger ens personlighed, på MDMA, jo også langt væk af at man er påvirket. Som jeg husker gymnasiefester, så kan der ske alt mulige former for skandaler. Og hvis der er en lærer som skal udglatte den slags og du kommer i den hyperhjælpsomme MDMA rus, så tror jeg nok at du skal til samtale på kontoret med evt. sanktioner til følge.

Jeg synes generelt det er rigtig usmart at indtage drugs på sit studie, fordi det udover de normale risici også kan have konsekvenser for din fremtid.

Junior medlem

Vil anbefale at han første gang, tager MDMA et sted hvor der ikke er så mange folk... Førte gang jeg tog det, var midt i byen lørdag aften og var alt for overvældende med alle de mennesker, lidt svært og skjule at man har taget 180 mg jo...

Så hvis det er hemmeligt, lad vær, alle ville kunne se det lol.

Alle ved det, jamen giv den gas! ;)

Medlem
Brugeravatar

syretrips skrev:
Vil anbefale at han første gang, tager MDMA et sted hvor der ikke er så mange folk... Førte gang jeg tog det, var midt i byen lørdag aften og var alt for overvældende med alle de mennesker, lidt svært og skjule at man har taget 180 mg jo...

Så hvis det er hemmeligt, lad vær, alle ville kunne se det lol.

Alle ved det, jamen giv den gas! ;)

Altså det er heller ikke alle der ikke må vide det, der er da en del jeg giver 2 fucks for om ved jeg er på knark :) Det er mere mht. til vagter osv. 180mg er ret meget at tage første gang også, 100mg tænker jeg han skal have. Vi holder os til planen og så ser vi hvordan det går! Tak for hjælpen alle sammen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder til, at du har tænkt det godt igennem og forberedt dig. Så får man også den mest sikre og bedst oplevelse.
God tur!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg vil også foreslå en anden setting, jeg husker nogle stykker fra min gymnasietid, jeg kan ikke forestille mig at det er særligt behageligt med evt. lærere omkring sig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]