Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej folkens

Jeg har købt lidt ketamin som eftersigende skulle være S-ketamin.

Der er selvfølgelig ingen der kan fortælle noget, om renligheden af netop det ketamin jeg har købt, men er der nogen der ved noget, om den generelle renlighed af ketamin i storkøbenhavn?

Jeg er egentlig bare lidt nysgerrig, fordi der engang har været en tråd herinde omkring renligheden af diverse stimulanser, hvori amfetamin eksempelvis vidst kun lå på 7% renlighed i snit, hvilket jeg synes er meget trist.

Mvh Swiffa

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ketamin er som regel rimelig rent efter min erfaring. Det bliver det nødt til at være. Ellers skal man tage abnorme doser, og det vil meget hurtigt afsløre cut-midler.
S-ketamin skulle gerne komme i små nåle-lignende krystaller, altså lidt aflange i det.

Medlem

Okay! Jeg takker!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Den rene S + isomer skulle gerne sende dig i k hole på 70 mg hvis du ikke har tolerance så værd varsom. Det er også en måde at tjekke om det er rent. K hole på S+ isomeren er væsentlig kortere end racemisk blanding plejer kun at være 30-40 min hvor et k hole på racemisk kan komme op på en time eller mere og ikke er lige så clear headed imo. Sådan kan du også tjekke om det er den rene S isomer.
Hvis du ikke vil tjekke om det er rent uden K hole så skulle så lidt som 30 mg på S isomeren gerne gøre tricket hvis det rent. Hvorimod du skal op på 50-60 mg ren racemisk for at få noget ud af det efter min mening hvis man ikke vil i K hole.

Jeg havde engang noget der skulle være helt rent S-isomer.
Det var bestemt ikke nåle lignende crystaller, det var helt fluffy næsten som flormelis og kridthvidt.

Det var aktivt ved meget små doser, 5-10mg men alligevel kunne jeg suge abnorme doser 100-300mg før jeg ramte hullet.

Ketamin er et mærkeligt stoff:D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
det lyder godt nok som noget skummelt "s+ ketamin" du har haft dig der ø tripper!

Buttkraken skrev:
det lyder godt nok som noget skummelt "s+ ketamin" du har haft dig der ø tripper!

Ja det kan godt være du har ret, men virkningen fejlede sgu ikke noget.

aktivt med 5mg, smagte lidt surligt og var meget behageligt at sniffe, ingen svien eller noget. Også varede virkningen kort, k-hole var under en time. Man blev ikke sløset og dum i hovedet, nærmere lidt klar.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Jeg har også set noget S+ ketamin som var hvidt og floffy og ligesom du beskriver. Skal ikke kunne sige om det var cuttet som det så ud da virknigen næsten var lige så kraftig som rene S+ nåle liggende krystaller, og det var bestemt ketamin.
Vil dog ikke anbefale at tage ketamin som ser sådan ud. Da det tit er tegn på cut, eller det kan være et helt andet stof.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]