sunshine reagge skrev:
:rocking:
Du kan sagtens tage dig nogle valium ( Diazepam ) efter en tur i byen på cola, amf eller lignende.... Kan jeg kun anbefale dig, så du kan få sovet godt.
HUSK benzodiazepiner er meget vanedanende

Valium findes ikke i DK mere. Jeg gætter på dem du har er blå???? Er kopier fra østen som regl.
Køb rigtig Benzo næste gang

Og hvad andgår en blanding af alkohol og benzo, så tag det bare roligt... Det er dig der ved hva du har det rart med
Ikke alle andre, de skræmer dig. selvfølgelig kan du gå til en fest selvom du har taget benzoer et par dage før....

Du har måske lidt ret i noget af det du skriver, men det er den forkerte vej at gå!
Selvfølgelig dør man ikke af lidt benzodiazepiner og en øl, heller ikke lidt opiater og en øl. Men hvis man begynder på det, er det bare et spørgsmål om dit til man selv ikke har styr på hvor grænsen ligger til det er for meget.
I en blanding af alcohol og benzodiazepiner når man til et punkt, hvor man ikke aner hvad man laver. Her er det umuligt at vide om du lige snupper nogle flere piller, eller drikker en flaske vodka punktum.
Derfor skal man ikke blande alcohol og benzodiazepiner.
Og hvad angår søvn og benzo´er så får man ikke sovet godt nej. Man får en lang og unaturlig søvn, som ikke nødvendigvis er god.
Jeg ved hvad god naturlig søvn er, jeg ved også hvad en søvn på benzodiazepiner er, og det er ikke det samme.
På den anden side ved jeg også hvor farligt det er at slet ikke få sovet!