Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle.
Jeg har læst en del om at det er et skidt mix at blande valium med allohol og f.eks kokain osv.
Mit spørgsmål er om det er noget problem at snuppe en valium, når man ligger i sin seng EFTER man har stoppet med at suge osv. Altså for lettere at falde i søvn, vil det være dumt?

Håber på svar, tak :-)

Dedikeret medlem

hej!
hvis du ligger i din seng og kokainen og specielt alkoholens virkning er ved at være vœk, og du slet ikke kan falde til ro/sove: så kunne det vœre en mulighed.. -men at tage en valium/stesolid for at crashe "lige" efter en kombo af coke og alkohol er pisse farligt! da coken kan overdøve alkoholens virkning, så man ikke rigtigt føler sig fuld.. -og så er det at det blir rigtigt farligt, hvis man lige snupper lidt benzo for at gå kold..

(jeg er mest til downers, så er måske ikke den der ka komme med et helt fyldestgørende svar)

men det korte svar må være: JA det er lidt dumt..
MVH stop

Junior medlem

Det er kun ved indtagelse af coke, ingen alkohol.
Når man så har festet, eller prøver at falde til ro, og ligger og stirrer i loftet, ville jeg så kunne tage en valium for at falde lidt til ro?
Håber du forstår hvad jeg menee. Og tak !

Dedikeret medlem

hej igen! :-) og velkommen til psy! :rocking:
jo det vil du godt kunne.. -men først når loftet bliver trœls at stirre på.. (IMO efter et par timers loftkiggeri) - altså hvis du ikke ka sove naturligt..
men jeg vil klart anbefale at: gå en rolig tur, spise et godt måltid, ta et bad, drikke vand.. sætte chill musik på, sluk tv, ryge en bette joint osv

-for DZP gør måske at du fint ka sove, men selve kvaliten af søvnen blir nedsat..(REM osv) selvom det måske ikke umiddelbart føles sådan dagen efter..
:arrow: husk osse på at valium (DiaZePam) har en meget seriøs lang halveringstid!!

der er en del som tager downers efter en stim-tur, men dét burde bestemt ikke være første valg.. så hellere time det lidt bedre, så hvis du ved at du ska hjem inden vildt lœnge, så hold igen med stregerne.. :wink:

:peace:
alt godt herfra
MVH STOPTHEWARONDRUGS

Junior medlem

Halveringstid vil bare betyde at jeg har det i kroppen i x antal timer ikke? Eller vil jeg kunne mærke virkningen af den i en eller anden grad i lang tid, grundet den lange halveringstid?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
måske er dit coke cuttet med andre nederen stimulanser? hvis det er rent coke burde det ikke holde dig søvnløs i særlig lang tid

Junior medlem

Hvis du suger 1g coke i løbet af et tidsrum på 4-5 timer, sikkert af ikke så god kvalitet, så synes jeg ikke man falder i søvn lige med det samme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
jo ringere kvaliteten er, jo større er chancen for at det er cuttet med amfetamin og lort.. 200-250 mg i timen er kæmpe doser medmindre det er skamcuttet

har taget rigtig meget billigt lorte coke fra gaden som man hverken kan sove eller spise på, det er bare ikke det samme med ren kokain, der kan jeg både spise og sove kort tid efter comedown, rusen virker meget renere og efter 1.5 - 2 timer er hele rusen væk

Junior medlem

Ja du har nok ret, men kan du besvare om jeg ville kunne tage en valium, når jeg er stoppet med at suge, og bare skal falde til ro?

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Det skulle ikke være noget problem at snuppe en valium efter en aften/nat på stimulanser (coke, amf, whatever), så længe du ikke har drukket.
Jeg har sjældent taget stimulanser uden en benzo til at falde ned på.

Admin
Brugeravatar

Hvis du ikke er påvirket af alkohol, er det intet problem at tage et par valium til at sove på. Det er hovedsageligt i kombination med opiater, alkohol eller andre sløvende stoffer, at benzoer begynder at være farlige.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Skide godt. Tusind tak :)

Dedikeret medlem

Johnklose skrev:
Halveringstid vil bare betyde at jeg har det i kroppen i x antal timer ikke? Eller vil jeg kunne mærke virkningen af den i en eller anden grad i lang tid, grundet den lange halveringstid?

jeps!!
husk at lœse op på det.. f.eks lidt problematisk hvis den står på druk dagen efter..
og ja du vil ku mærke det en hel del tid efter indtagelse, altså en reel effekt; udover den virkning der kan føles lige når stoffet bliver optaget i kroppen..
-vælg en benzo som alprazolam eller noget i den dur, hvis du vil undgå den lange halveringstid! ;-)

men pas nu på at det ikke bliver en "nødvendighed" på stim-crashes..

>så hellere mindre doser af rent coke^ som der også nœvnes lœngere oppe i tråden<

Pz out m8

Medlem

hvad så hvis det er i den anden rækkefølge, at man har hængte ud og chillet de sidste par dage med et par valium 10mg max 30mg igår og så det samme idag, men så blir inviteret akut til fest, dropper man det eller siger man ja, til et par ridser af lidt go coka? :P hvis der self INTET alkohol har været indblandet de sidste par dage og heller ej idag planlagt? eller har det ingen effekt på colaen hvilket ville være spildt ?

Medlem

arnebjarnovich skrev:
hvad så hvis det er i den anden rækkefølge, at man har hængte ud og chillet de sidste par dage med et par valium 10mg max 30mg igår og så det samme idag, men så blir inviteret akut til fest, dropper man det eller siger man ja, til et par ridser af lidt go coka? :P hvis der self INTET alkohol har været indblandet de sidste par dage og heller ej idag planlagt? eller har det ingen effekt på colaen hvilket ville være spildt ?

har jo en lang halveringstid pr pille hvilket er 6 stk på 2dage, så hvor for forsvarligt er det uden alkohol til at "vågne" lidt op med et par nitter hvilket kunne være cola/amf ?

Senest rettet af arnebjarnovich 01 jul 2015 22:50, rettet i alt 1 gang.

Medlem

arnebjarnovich skrev:

Driker absolut kun sodavand eller vand!!!!! aldrig alkohol på benzo, never done that.!!1

Medlem

bare glem spørgsmålet, jeg ventede har ikke turde tage chancen, så vigtigt var det ikke for mig :)

Medlem
Brugeravatar

:rocking:

Du kan sagtens tage dig nogle valium ( Diazepam ) efter en tur i byen på cola, amf eller lignende.... Kan jeg kun anbefale dig, så du kan få sovet godt.

HUSK benzodiazepiner er meget vanedanende :!: Valium findes ikke i DK mere. Jeg gætter på dem du har er blå???? Er kopier fra østen som regl.

Køb rigtig Benzo næste gang :cheers:

Og hvad andgår en blanding af alkohol og benzo, så tag det bare roligt... Det er dig der ved hva du har det rart med 8)

Ikke alle andre, de skræmer dig. selvfølgelig kan du gå til en fest selvom du har taget benzoer et par dage før....

sunshine reagge skrev:

Du kan sagtens tage dig nogle valium ( Diazepam ) efter en tur i byen på cola, amf eller lignende.... Kan jeg kun anbefale dig, så du kan få sovet godt.

HUSK benzodiazepiner er meget vanedanende :!: Valium findes ikke i DK mere. Jeg gætter på dem du har er blå???? Er kopier fra østen som regl.

Og hvad andgår en blanding af alkohol og benzo, så tag det bare roligt... Det er dig der ved hva du har det rart med 8)

Ikke alle andre, de skræmer dig. selvfølgelig kan du gå til en fest selvom du har taget benzoer et par dage før....

Du har måske lidt ret i noget af det du skriver, men det er den forkerte vej at gå!

Selvfølgelig dør man ikke af lidt benzodiazepiner og en øl, heller ikke lidt opiater og en øl. Men hvis man begynder på det, er det bare et spørgsmål om dit til man selv ikke har styr på hvor grænsen ligger til det er for meget.
I en blanding af alcohol og benzodiazepiner når man til et punkt, hvor man ikke aner hvad man laver. Her er det umuligt at vide om du lige snupper nogle flere piller, eller drikker en flaske vodka punktum.
Derfor skal man ikke blande alcohol og benzodiazepiner.

Og hvad angår søvn og benzo´er så får man ikke sovet godt nej. Man får en lang og unaturlig søvn, som ikke nødvendigvis er god.
Jeg ved hvad god naturlig søvn er, jeg ved også hvad en søvn på benzodiazepiner er, og det er ikke det samme.

På den anden side ved jeg også hvor farligt det er at slet ikke få sovet!

Medlem
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
sunshine reagge skrev:

Du har måske lidt ret i noget af det du skriver, men det er den forkerte vej at gå!

Selvfølgelig dør man ikke af lidt benzodiazepiner og en øl, heller ikke lidt opiater og en øl. Men hvis man begynder på det, er det bare et spørgsmål om dit til man selv ikke har styr på hvor grænsen ligger til det er for meget.
I en blanding af alcohol og benzodiazepiner når man til et punkt, hvor man ikke aner hvad man laver. Her er det umuligt at vide om du lige snupper nogle flere piller, eller drikker en flaske vodka punktum.
Derfor skal man ikke blande alcohol og benzodiazepiner.

Og hvad angår søvn og benzo´er så får man ikke sovet godt nej. Man får en lang og unaturlig søvn, som ikke nødvendigvis er god.
Jeg ved hvad god naturlig søvn er, jeg ved også hvad en søvn på benzodiazepiner er, og det er ikke det samme.

På den anden side ved jeg også hvor farligt det er at slet ikke få sovet!

Tager du selv benzoer?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]