Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 21:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Lavede en tråd herinde for et par uger siden angående nogle mærker en af mine venner havde fået adgang til. Det blev så , med hjælp herfra, identificeret som værende 25i-NBOME.

Nå.. Men trods utallige advarsler vælger min kammerat alligevel at prøve det. Selve trippet beskriver han som værende meget syntetisk og kunstigt. Ikke som LSD eller svampe, som han har en del erfaring med. Han brød aldrig helt igennem på det. Han beskriver det som værende meget visuelt men uden nogen form for mindfuck. Han siger det var som at trippe men med en ædru fornemmelse hele tiden.

Men den reelle grund til jeg opretter denne tråd er ikke så meget for trippets skyld, men som en advarsel om dette stof kan føre nogle grimme bivirkninger med sig. Det gjorder det i min kammerats tilfælde!

Ca. 1 time efter indtagelse begynder han at beklage sig over han har ondt i sine ben. Som om hans inderlår spænder helt vildt. Dette vare ved igennem hele trippet. Han bliver spurgt om han er okay, men han siger han har det helt fint, pånær smerten i hans lår. Da trippet er ved at lægge sig vælger han at tage et bad inden han vil forsøge at sove lidt. Hvilket også viste sig at være helt umuligt! Men da han skal i bad opdager han hvordan hans lår ser ud. Der i inderlårene hvor han havde beklaget sig over smerter, viser det sig at det bare er to store blå mærker / blodindsamlinger . Uploader billeder så i kan se det. Dagen efter beklagede han sig stadig over smerter i benene når han skulle stå eller gå.

Her en uges tid efter gør det ikke rigtigt ondt længere, og hans ben er blevet pænere . Nu ligner de bare alm. blå mærker der er ved at forsvinde. Hvor de bliver sådan mere gullige.

Nogen der evt. kan komme med en forklaring på hvad der er sket?

Billede

Billede

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Vasokonstriktion måske?
Sammentrækning af blodårerne.

Admin
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke så meget om fysiologi, men det ku godt ligne han har været ved at få en blodprop i lysken. Der er ihvertfald nogle blodkar, der er bristet under huden. Måske kunne man forestille sig, at blodåren har været meget sammentrukket og stoffet måske fremmer koagulering af blodet. Det har så ført til en begyndende blodprop og derfor er blodet trådt ud i vævet (det er bare gætterier). Er der en læge til stede? :P

Skummelt er det ihvertfald. Og en pænt fucking god grund til at gå i en stor bue udenom dette stof. Hvis det altså var det, der forsagede denne tilstand. Det er godt, der ikke skete mere og at din ven er okay.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Sidst jeg trippede nbome, spændte jeg helt vildt i kæben og fik grum hovedpine, og for ikke så lang tid siden, tog jeg coke, hvor jeg spændte så meget i musklerne omkring mine hofter, at jeg dagene efter havde svært ved at sove og gå pga smerter. Så ingen tvivl om at muskelspændinger er almindeligt når man tripper, man kunne forestille sig at det kan være så voldsomt, og et uheldigt sted, at der går hul på et blodkar? Jeg håber for din ven, at det bare er det, og ikke en blodprop, det ville være en skam i så ung en alder. :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Shit det er spooky!

Jeg spørger lige dumt, i håb om at en vis gut kender svaret: Kan vasokonstriktion 'slå hul' på blodårer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Blodåren kan briste pga det øget blodtryk der skal til for at føre blodet igennem.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]