Lavede en tråd herinde for et par uger siden angående nogle mærker en af mine venner havde fået adgang til. Det blev så , med hjælp herfra, identificeret som værende 25i-NBOME.
Nå.. Men trods utallige advarsler vælger min kammerat alligevel at prøve det. Selve trippet beskriver han som værende meget syntetisk og kunstigt. Ikke som LSD eller svampe, som han har en del erfaring med. Han brød aldrig helt igennem på det. Han beskriver det som værende meget visuelt men uden nogen form for mindfuck. Han siger det var som at trippe men med en ædru fornemmelse hele tiden.
Men den reelle grund til jeg opretter denne tråd er ikke så meget for trippets skyld, men som en advarsel om dette stof kan føre nogle grimme bivirkninger med sig. Det gjorder det i min kammerats tilfælde!
Ca. 1 time efter indtagelse begynder han at beklage sig over han har ondt i sine ben. Som om hans inderlår spænder helt vildt. Dette vare ved igennem hele trippet. Han bliver spurgt om han er okay, men han siger han har det helt fint, pånær smerten i hans lår. Da trippet er ved at lægge sig vælger han at tage et bad inden han vil forsøge at sove lidt. Hvilket også viste sig at være helt umuligt! Men da han skal i bad opdager han hvordan hans lår ser ud. Der i inderlårene hvor han havde beklaget sig over smerter, viser det sig at det bare er to store blå mærker / blodindsamlinger . Uploader billeder så i kan se det. Dagen efter beklagede han sig stadig over smerter i benene når han skulle stå eller gå.
Her en uges tid efter gør det ikke rigtigt ondt længere, og hans ben er blevet pænere . Nu ligner de bare alm. blå mærker der er ved at forsvinde. Hvor de bliver sådan mere gullige.
Nogen der evt. kan komme med en forklaring på hvad der er sket?