Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hej psy:)
Jeg har lige fået en fin mængde ketamin ind af døren, som jeg har et par spørgsmål om, da jeg ikke har prøvet eller set substancen før.

Det er helt hvid i meget fint pulver, jeg slikkede lige fingeren og det smager medicinsk og lidt surt. Er det ok?

Men er det muligt at dosere ketamin uden nogen vægt? Problemet er at jeg ikke er hjemme for tiden, og derfor kun har en vægt med en decimal.
Jeg kan jo altid bare købe en i byen men de koster lidt ifht. når man har en der hjemme i forvejen.

Jeg tænker på at tage nogle små doser også arbejde mig op.
Men jeg ved ikke lige hvordan og hvor meget, da jeg ikke har prøvet noget dissociativ før, er jeg lidt usikker:)

Hvad er jeres erfaring og hvad vil i anbefale at jeg gør? Jeg går ikke efter at K-hole i første omgang, men det vil jeg meget gerne have mulighed for senere.

Vh. Ø Tripperen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
ketamin er lidt surt i det, men det er der mange ting der er :)

jeg bruger kun vægt hvis jeg går efter at komme i hullet på en stor dose, ved lavere doser kan det godt lade sig gøre uden hvis man bare tænker sig lidt om

hvis du starter forsigtigt ud med 5-10 mg og finder ud af hvor kraftigt det er så burde det ikke være det store problem ved at arbejde dig op til nogle passende små streger

Medlem

EDIT: The Doctor har påpeget at man ikke kan afmåle 100mg præcist på en vægt med en enkelt decimal, men at man i stedet vil få noget i et interval fra 55-145mg. Det er sgu noget af en plus/minus usikkerhed. Men som Deus Vult så også er inde på, så burde det stadig kunne lade sig gøre med lige netop ketamin, da 1/4 af 55-145mg vil være imellem ~15-35mg, som altså stadig må siges at være en okay startdosis. Når det så er sagt er den her eyeballing-fremgangsmåde ikke forsvarlig med særlig mange stoffer.

Afvej eksempelvis 100mg med din vægt med én decimal, og tag så cirka en fjerdedel, altså ~25 mg. I forhold til ketamin er det ret store intervaller man arbejder med i forhold til vægt på dosis. Ifølge erowid er en almindelig dosis på 30-75mg, så der er en del albuerum at arbejde med. Det er ikke særlig uforsvarligt at eyeballe ketamin, netop på grund af dette. De cirka 25mg du ville få på denne måde burde give dig en fornemmelse af stoffet, og så kan du altid redosere efter lyst.

Hvorvidt det reelt set er ketamin er ikke til at svare på ud fra konsistensen og smagen. Hvis effekten varer i meget lang tid, +3 timer, er det sandsynligvis MXE, men ellers kan jeg ikke lige komme på andre stoffer der kunne sælges som ketamin.

Senest rettet af TurboDiesel 19 feb 2015 20:58, rettet i alt 1 gang.

godt jeg prøver mig frem, det bliver dog ikke i aften:)

hvad med settings? jeg har tænkt mig at være hjemme med en eller to kammerater med god music og muligvis joints?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det lyder rart i min optik hvis i holder doserne i den lave ende - men hold alkohol helt ude af billedet, det fører alt for let til opkast i stride strømme...

God chillet musik, dæmpet belysning og bløde møbler er for mig, en ret optimal setting!

Medlem

Det kan nemt blive endnu mere rodet med hashen oven i, jeg ville lade være

Det skal siges at jeg er daglig ryger.

men fint jeg glæder mig til i morgen:)

Et andet spørgsmål, hvor meget bruger man egentlig? jeg ved at man kan redosere og at ketamin ikke varer så længe.
Jeg tænker at bruge en aften sammen med to kammerater og jeg har 2.5g at deale med og jeg skulle gerne have lidt tilbage til senere.
Hvor meget kan ryge på sådan en aften?
Undskyld hvis der er mange spørgsmål men jeg har aldrig rodet med pulver og dissociativ før, mine erfaringer er med svampe og lsd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
TurboDiesel skrev:
Afvej eksempelvis 100mg med din vægt med én decimal, og tag så cirka en fjerdedel, altså ~25 mg. I forhold til ketamin er det ret store intervaller man arbejder med i forhold til vægt på dosis. Ifølge erowid er en almindelig dosis på 30-75mg, så der er en del albuerum at arbejde med. Det er ikke særlig uforsvarligt at eyeballe ketamin, netop på grund af dette. De cirka 25mg du ville få på denne måde burde give dig en fornemmelse af stoffet, og så kan du altid redosere efter lyst.

Hvorvidt det reelt set er ketamin er ikke til at svare på ud fra konsistensen og smagen. Hvis effekten varer i meget lang tid, +3 timer, er det sandsynligvis MXE, men ellers kan jeg ikke lige komme på andre stoffer der kunne sælges som ketamin.

Du kan ikke afveje 100 mg på en 1-decimalsvægt. Det vil svinge mellem ca 55 mg og 145 mg, hvilket er temmelig meget.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Men langtfra dødeligt når vi snakker ketamin, og hvis du deler din bunke i ca. 4 alligevel så svinger dosen mellem 15 og 35 mg, hvilket er mere en tilgiveligt med ketamin :) Men så er vi ude på et punkt hvor i ligeså godt kan drysse lidt ud af posen og prøve jer frem. Forudsat at det er ketamin i har med at gøre. Så jeg vil anbefale ikke at eyeballe før i ved at det er ketamin i har med at gøre.

Jeg har taget den første og næste streg og jeg har det super godt:)

Tak for hjælpen:)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Øtripperen, jeg vil anbefale dig at købe en vægt til en anden gang med minimum to decimaler efter kommaet. Det giver en god følelse at have styr på sine doser!
Når jeg tager Ketamin gør jeg det for at komme i K-hole. Dette gøres ved at tage mellem 70 - 120 mg. og så lægger jeg mig i seng med dyne på, så jeg kan "forlade" min krop den næste times tid. Jeg plejer at have en god playliste på med musik uden vokal. Gerne noget ambient som er til de dybe drømme. Af lys har jeg helt mørke, eller nogle få fyrfad lys tændt. Man kan godt trippe med andre på den måde, men du skal være forberedt på, at ordene er minimale. Læg jer evt. ved siden af hinanden, skulder ved skulder. Så er det nemmere at føle at man rejser sammen. Med få ord kan man forstå hvor den anden er og omvendt.

God rejse i fremtiden :)

Hilsen Fanny

Hej igen alle:)

Vi havde alle en fed aften med ketamin!
Jeg startede ud med nogle meget små striber, også fulgte de andre efter, og senere ud på aftenen ramte vi alle hulet, som også var meningen.

Vi brugte aftenen nogenlunde som du beskriver Fanny, liggende side om side dog med The Doors og Steppeulvene i højtalerne:)
Jeg ville også bruge en vægt men som beskrevet i starten havde jeg ingen i øjeblikket:(
Vi endte dog ud med at bruge næsten 1.5g 4 personer på ca. 6-7 timer.

Medlem
Brugeravatar

Lækkert Soundtrack, lyder som en god aften :-)

Det var det helt sikkert:)

Det ender nok med at man ryger en tur i hulet igen lidt senere;)
Jeg fandt en metode som virkede virkelig godt til mig ihvertfald. Først tog jeg to små striber, måske 20mg hver og ventede til virkningen peakede, og redoserede så med to striber på måske 40mg hver, og så efterfulgt med et stort bonghoved med god skunk. Så ramte jeg hulet på en dejlig måde, jeg praktiserede dette 3 gange, de andre 1 gang.

Jeg er faktisk lidt skuffet over ketamin nu hvor jeg efter en weekend er 2.5g fattigere, og 3 ture i hulet rigere!
Igår kedede jeg mig helt vildt meget, det var lidt ligesom at det bare var det samme om og om igen.

Opbygger man tolerance hurtigt? jeg kunne simpelthen ikke nå hulet igår! selv om jeg nok sugede 300mg over 1-2timer.
Og cuttet tror jeg ikke at det var, det var aktivt ved meget små striber.

Medlem
Brugeravatar

Fuck det var noget af en mængde.
Så er du da også blevet en del fattigere, det er da ret dyrt?

Tror bare jeg holder mig til svampe og LSD :-D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Syntes nemt man kan brænde sig igennem en hel masse ketamin rigtigt hurtigt. Min tolerance stiger ihvertfald kraftigt allerede efter første administrering.

Ja jeg tror heller ikke jeg kommer til at prøve stoffet igen, det er nemlig lidt dyrt!
Planen var at jeg skulle eksperimentere så meget som muligt og det troede jeg at 2.5g ville strække til. Ellers skete der bare lige for lidt. På mine svampe trip keder jeg mig aldrig:-/

Medlem
Brugeravatar

Nej svampe trips er bestemt ikke kedelige :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]