Ø Tripperen! skrev:
jeg har ikke så mange erfaringer med LSD, men jeg mener også at svampene er mere underholdende og med større mindfuck.
Jeg var selv oppe på 340mic sidste gang og det var et fantastisk trip men det kan ikke sammenlignes med nogle af mine tidligere trip med svampen:) Doserne plejer dog også at være høje med svampe:D
Der er klasse mindfuck i begge substanser.. Lidt på hver sin måde dog. Jeg er klaaaaaaaaaaaaart mest til LSD, det er somom det altid lige vender tingene på hovedet igen og igen, og det virker meget "teknisk/videnskabeligt" (for mig).. Hvor svampe mere bare fucker og fjoller med mig. Svampe er tit super bizarre, men synes samtidig de har en fjollet stemning, hvor syre... Ja, der glemmer jeg sku nærmest jeg tripper, og når pænt dybt ned i.. i mindfuck xD.. (har været over 6g cubensis og latterlige syredoser)
Elsker den sidste del af syretrippet, hvor jeg slet ikke stiller spørgsmålstegn ved de syrede hændelser mer, "når ja, min ven har jo skiftet sjæl med en anden, det sku da meget fint" xD (Kinda tankegang)