Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 17:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej
Jeg prøvede i lørdags LSD for første gang.
Vi tog et mærke på 115ug og 4 timer senere 100mg MDMA.

Jeg ved godt det ikke er en høj dose, men synes ikke rigtigt mine tanker blev påvirket som de i den grad gør på svampe. Doserne på mine svampe trips har været helt nede fra 1,5g B+ til 2,2g Spidsnøgen hat, og der har mine tanker og åbenbaringer fløjet afsted med 1000 km/t.

Visuals var der i øvrigt heller ikke meget af i lørdags.
Men jeg havde en utrolig lækker følelse i kroppen, og jeg følte jeg var i et med hele verden, så det var uden tvivl er lækkert trip. Da MDMA'en begyndte at virke, var det lidt som om LSD'en blev skubbet lidt i baggrunden.
MDMA'en virkede dog utrolig godt i forhold til dose, sikkert fordi det arbejdede godt sammen med syren.

Nå nu til spørgsmålet, hvor højt har i erfaringer med at skulle op, før det begynder at sætte gang i tankerne? (Og visuals for den skyld)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Set/setting er ofte mindst lige så afgørende for mig som den nøjagtige dose. Med ordentlig forberedelse er jeg ofte bare mere parat til at "lukke op" for bevidsthedsændringerne. 115 mics er i øvrigt ikke nogen lav dose; er du sikker på kvaliteten af dine mærker?

Dedikeret medlem

Du kan prøve at være alene, og ligge dig i din seng, og lukke øjnene, og evt. sætte musik på, eller slukke lyset, så skal der nok ske noget. Og så det Andrusha skriver, forbered dig på et tanketrip.

Medlem
Brugeravatar

Vi var hjemme ved mig som vi plejer, og var begge i strålende humør.
Hmm jeg ved ikke andet end at de skulle være 115ug og at det er fra en rigtig populær sælger på en hvis side.
Men det er jo selfølgelig ingen garanti for god kvalitet, men har hørt gode ting.
Men det føltes lidt som om at "den var lige ved at være der", hvis du forstår hvad jeg mener.

Medlem
Brugeravatar

Fritzie skrev:
Du kan prøve at være alene, og ligge dig i din seng, og lukke øjnene, og evt. sætte musik på, eller slukke lyset, så skal der nok ske noget. Og så det Andrusha skriver, forbered dig på et tanketrip.

Det lyder som en god ide.
Vi var ude og gå en tur og bare opleve verden. Og ellers hørte vi højt musik en stor del af tiden.
Det har vel også generet, hvis man kan sige sådan?

Dedikeret medlem

Ja, og så at i var i strålende humør, hvad er der at tænke over hvis man bare lever og har det godt? Jeg synes det lyder som et dejligt trip.

Medlem
Brugeravatar

Det giver rigtig god mening nu du siger det :-)
Vi havde også en fantastisk dag. Især da MDMA'en begyndte at virke, hold nu fast en følelse det gav sammen.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg tror, det er vigtigt at undgå for mange forventninger til, hvordan et trip skal være. Min erfaring med LSD er, at dose/response-kurven er virkelig uforudsigelig, og mit gæt vil være, at du sagtens vil kunne opleve at blive sendt ud over kanten på samme dosis en anden gang. Men når nu det gik så fint, kan du jo også overveje bare at nappe et halvt mærke mere næste gang.

Medlem
Brugeravatar

Det kan godt være jeg har haft for store forventinger, udfra andre trips..
Lyder spændene. Jeg synes dog det var meget tyndt når det kom til visuals. Bliver det også påvirket meget af set og setting?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det korte svar er ja. Mit sidste trip på en for mig umiddelbart beskeden dose endte med at blive helt afsindigt intenst - uden tvivl hjulpet godt på vej af set+setting. Men det er jo svært at udtale sig skråsikkert omkring hønen og ægget, når vi snakker entheogener.

Medlem
Brugeravatar

Ja okay :-)
Mange tak for svar, jeg må kigge på det igen når jeg har fået en pause.

jeg har ikke så mange erfaringer med LSD, men jeg mener også at svampene er mere underholdende og med større mindfuck.

Jeg var selv oppe på 340mic sidste gang og det var et fantastisk trip men det kan ikke sammenlignes med nogle af mine tidligere trip med svampen:) Doserne plejer dog også at være høje med svampe:D

Medlem
Brugeravatar

Det må have været en farverig oplevelse?:-D
Hvor store doser plejer du at tage, og hvilken svamp?
Jeg synes 2g spidsnøgen hat bliver meget rodet. Om det så er fordi vi røg pinde konstant ved jeg ikke.
Vi røg dog ikke en eneste pind på vores LSD trip :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Ø Tripperen! skrev:
jeg har ikke så mange erfaringer med LSD, men jeg mener også at svampene er mere underholdende og med større mindfuck.

Jeg var selv oppe på 340mic sidste gang og det var et fantastisk trip men det kan ikke sammenlignes med nogle af mine tidligere trip med svampen:) Doserne plejer dog også at være høje med svampe:D

Der er klasse mindfuck i begge substanser.. Lidt på hver sin måde dog. Jeg er klaaaaaaaaaaaaart mest til LSD, det er somom det altid lige vender tingene på hovedet igen og igen, og det virker meget "teknisk/videnskabeligt" (for mig).. Hvor svampe mere bare fucker og fjoller med mig. Svampe er tit super bizarre, men synes samtidig de har en fjollet stemning, hvor syre... Ja, der glemmer jeg sku nærmest jeg tripper, og når pænt dybt ned i.. i mindfuck xD.. (har været over 6g cubensis og latterlige syredoser)

Elsker den sidste del af syretrippet, hvor jeg slet ikke stiller spørgsmålstegn ved de syrede hændelser mer, "når ja, min ven har jo skiftet sjæl med en anden, det sku da meget fint" xD (Kinda tankegang)

Senest rettet af Mursu 04 feb 2015 18:45, rettet i alt 3 gange.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Den mentale virkning på syre er for vild. Svampe er mystiske og underlige, mens LSD er dybt og psykoanalytisk for mig. LSD smider tusind åbenbaringer om dig selv i fjæset på dig på få sekunder. God syre er lige så vildt som svampe, bare anderledes.

Citat:
Elsker den sidste del af syretrippet, hvor jeg slet ikke stiller spørgsmålstegn ved de syrede hændelser mer, "når ja, min ven har jo skiftet sjæl med en anden, det sku da meget fint" xD

Hahaha +1
Bringer lige et minde tilbage fra et trip, hvor vi havde rendt rundt i byen hele natten, og jeg var blevet overbevist om, at jeg havde efterladt halvdelen af mig selv nede på havnen.. Fandt den manglende halvdel næste dag om formiddagen i min vens lejlighed. :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]