Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Hey psy. Jeg har fået fingrene i noget needle point lsd. Har selvfølgelig researchet og kan forstå det er 95 % ren lsd. Jeg har 4 mærker. Splitter dem med en ven, så to til hver. Vil såmænd bare lige høre om nogen af jer har erfaring med dette batch, hvis ja, så del gerne en bette historie eller erfaring. :peace:

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Nu tvivler jeg på det er præcis samme 'batch', men needlepoint Hoffmann mærker fra Silk Road er det reneste LSD jeg har prøvet. Købte en 10-strip og havde mit første psykedeliske trip på dem.. 2 mærker, sammen med en kammerat, der også tog 2. Vi startede ud hjemme ved mig med Shpongle på anlægget og betragtede loftet, der lige pludselig flød med symboler og billeder.. Så endte vi med at rende rundt i byen hele natten med hinanden i hånden. Fandt en random puket roser på jorden, som vi gik og snusede til, talte og grinte uafbrudt på manisk manér, mens jorden bølgede som et oprørt hav. Så endte vi ved togstationen i de tidlige morgentimer og havde tåre i øjnene over alle de travle mennesker, der gik i deres egen verden på vej på job..

Med andre ord, hvis det er needlepoint skulle det være ret lækker syre. Hyg dig.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder lækkert. Tak skal du have :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
svjv er needlepoint måden hvorpå syren er tilført papiret, det har vist ikke noget med kvaliteten at gøre

for at vide hvilken slags mærker du har må du fortælle lidt om hvordan de ser ud

Medlem

Det har crime ret i så vidt jeg er informeret, nyd dit trip og start med et hvis det er første gang.
To kan godt være lidt voldsomt

Medlem
Brugeravatar

Det er ikke første gang... Jeg har været igennem diverse psychedelics, men første gang med LSD savnede jeg intensitet og dybde. Jeg starter også med 1 og så tager jeg det andet i peaket, tror jeg. Og her Crime: :)))
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Prøv at forhøre dig om hvor stærke de er hos din sælger. Vi kan ikke guide dig til ellers. Du skriver intet om styrken på mærkerne eller hvilket tryk, der er på mærkerne, så vi kan jo kun gisne om hvor stærke de er.

Når det er sagt, kan du alligevel aldrig vide dig sikker på styrke. Kun hvis du eller dine venner kender dem, der har syntetiseret og lavet mærkerne, ved du hvor stærke de er. Jo flere led den information skal igennem, jo større chance er der for, at nogen giver forkert info videre.

Moderator

Har forstået needlepoint som super rent lab-LSD der er blevet videre oprenset.. Sorry for misinfo.

Admin
Brugeravatar

Folk siger så meget. Man kan ikke gå ud fra, at et bestemt navn betyder en bestemt kvalitet. Forskellige batches af narko vil som hovedregel altid variere i indhold og kvalitet. Det eneste man kan gå efter er, hvis en man kender har prøvet præcist det samme batch, som man selv har fået fat i. Eller også skal man selv analysere det i et lab. Tro ikke på folk, hvis de siger noget er lab testet til en hvis renhed (!!). Det vil næsten altid være svindel og humbuk. Vi har desværre ingen pålidelige instanser som levnedsmiddelkontrollen til at analysere narko. Ikke medmindre det allerede er beslaglagt ihvertfald.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Needle point er den reneste lsd krystal der er 95% ren sammen med white fluff.

http://www.hipforums.com/forum/topic/40 ... ter-paper/

Medlem
Brugeravatar

Tak for jeres respons. Mærkerne ligger på 125ug.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
kool skrev:
Needle point er den reneste lsd krystal der er 95% ren sammen med white fluff.

http://www.hipforums.com/forum/topic/40 ... ter-paper/

Alle kan skrive sådan en "batch guide". Det kan du ikke bruge til noget. Desuden går jeg stærkt ud fra, at det er som med MDMA. Meget små procentvise urenheder kan give farveforskelle i produktet. Dette er dog kun spekulation.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
er needlepoint metoden hvor man prikker syren i papiret med nåle, eller har det noget med kvaliteten at gøre?

ser ud til at der er forskellige meninger rundt omkring

Moderator

Fryd skrev:
Det er ikke første gang... Jeg har været igennem diverse psychedelics, men første gang med LSD savnede jeg intensitet og dybde. Jeg starter også med 1 og så tager jeg det andet i peaket, tror jeg. Og her Crime: :)))
Billede

Synes det ligner det Alex Grey 'Hoffmann' print jeg havde. Købte en del af dem løbende. De lå også på 125 og var såkaldt 'needlepoint'. Ved selvfølgelig ikke om det er præcis samme mærker, men det ligner og lyder sådan. Som sagt var det udemærket syre.

Et gammelt billede jeg fandt. Mønstret omkring Alberts hoved går igen på dine mærker, og du har vist lidt af hans skjorte.:P
Billede

Dedikeret medlem

det er lige præcis samme blotters eller det går jeg ud fra efter som det er alex grey med needle point :) Der er eddersatme spark i de mærker iforhold til de kun ligger på 125ug :)

Medlem
Brugeravatar

Der var skam spark i dem, ja... Mest potente oplevelse med LSD nogensinde. Tak skal du have. det endte med at vi gik i seng kl 6, sov kl 7, efter at have startet kl 15/16 stykker. Det var skam en oplevelse. Det kan klart anbefales!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]