Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Ja, overskriften siger faktisk det hele.
Jeg spørger af ren nysgerrighed. Nogle som måske har lyst til at dele lidt?

Jeg har selv prøvet det 5-6 gange, senest 2x150µ mærker - hvilket var fantastisk og mere eller mindre ubeskriveligt. Jeg stiftede bekendskab med LSD for nogle år siden, men fik aldrig den store virkning før jeg prøvede igen her sidst på sommeren og frem, og jeg må sige, at jeg er forelsket. Jeg synes bare den 'smeltende'-tilstand er for kort - faktisk hele trippet i forhold til hvor nice det er. :lol:

Senest rettet af Autonom 07 jan 2015 13:53, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Hvorfor dog? Skal du bruge hjælp til noget, eller er der noget andet du bestemt søger? Men kun en enkelt gang, da det ikke er specielt let tilgængeligt, desværre...

Junior medlem
Brugeravatar

Nej, jeg har selv taget det 5-6 gange. Jeg vil bare se hvad der sådan er typisk for folk som er til psykedeliske substanser.

Medlem
Brugeravatar

3 gange. De to første var candyflips, det tredje var et dobbeltmærke, som jeg fik et rigtig dårligt trip på, efter jeg blev forvirret og prøvede at ryge en joint.
Jeg har også prøvet henholdsvis 300ug og 900ug af noget NBOMe, som blev solgt til mig som LSD.
Nu venter en ven og jeg 25 mærker AL-LAD, så der er nok et par syretrips i vente :)

Junior medlem
Brugeravatar

Puma skrev:
Nu venter en ven og jeg 25 mærker AL-LAD, så der er nok et par syretrips i vente :)

Ikke dårligt :D
Jeg vil virkelig gerne have en flaske LSD, det kunne være rart.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
9 gange. Har haft nogle vilde ture og livsændrende oplevelser med det, men det tog også overhånd i en kort periode med et trip hver weekend, som førte til megen forvirring og svære følelser bagefter. Det er ikke anbefalelsesværdigt at gøre for tit. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Plejadestjerne skrev:
9 gange. Har haft nogle vilde ture og livsændrende oplevelser med det, men det tog også overhånd i en kort periode med et trip hver weekend, som førte til megen forvirring og svære følelser bagefter. Det er ikke anbefalelsesværdigt at gøre for tit. :)

Enig. Så kan det 'magiske' også godt gå hen og forsvinde. Men hold kæft jeg elsker det stof. :-P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
2 gange.. Gider/tør ikke købe LSD i Danmark, min fornemmelse siger mig at det er nbome det hele.. fucking retards man.

Insane psychedelia user!

25-30 gange er dog ved at være længe siden, overvejer et svampetrip i år, men det gjorde jeg også sidste år :)

Medlem

Jeg har ikke lige det præcise antal gange på hånden men imellem 10 og 20. Og ja LSD er simpelthen bare fantastisk. Trådstarter uddyb gerne grunden til din fascination at syren - er nysgerrig.

Citat:
nul gange. jeg tør ikke, og har det egentlig fint med at tage svampe et par gange om året. Vil genoverveje det når jeg er 25+ år gammel

Det er helt i orden at du ikke tør tage LSD, men må man spørge hvad grunden er til at du godt tør tage svampe "et par gange om året" men ikke LSD?

Medlem

Geografisk sted: ???
Har DESVÆRE aldrig haft held med at få fat på ægte LSD, men havde 10x AL-LAD mærker ala 150ug, som jeg fik et par lækre trips ud af :D

Den første gang tog mig og en kammerat et mærke hver, og efter en 2-3 timer smed jeg endu et i.

Anden gang var det 3 mærker på samme tid, kan ikke rigtigt sige andet end det var det vildeste jeg nogensinde har prøvet, lige efter Salvia 5x ekstrakt :P

AL-LAD kan klart anbefales, hvis man gerne vil undgå alle de klamme efterligninger som både smager af gammel muggen præste diller, og kan risikere at slå dig ihjel samtidig.
LSZ er også en mulighed, der er tæt relateret til AL-LAD. Dog skulle LSZ være mindre psykedelisk og mere euforisk/MDMA-agtigt.

fuck jeg elsker egentlig syre

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
3 gange, snart 4 da jeg har nogen liggende

Mr. Gone skrev:
nul gange. jeg tør ikke, og har det egentlig fint med at tage svampe et par gange om året. Vil genoverveje det når jeg er 25+ år gammel :)

hva er det du er bange for med lsd? jeg ville være mere bange for svampene, svampe river dig for vildt rundt både mentalt og visuelt på en mere overvældende og forvirrende måde

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg synes også svampe er noget mere udfordrende mentalt. Ikke fordi LSD ikke er et vildt trip. Men svampe er bare så mystiske og kan virkelig dreje rundt på dit hoved. Har f.eks. aldrig 'glemt' at jeg har taget LSD, hvilket jeg har prøvet på svampe (i 10 minutters tid, sygt mindfuck). Føler også, at jeg kan styre i hvilken retning trippet går med LSD, hvor jeg er overladt til svampeåndens agenda når jeg har taget psilocybin. Kan godt lide analogien "on acid you're the driver, on mushrooms you're in the passenger seat' hehe :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

30-35 gange på 8 år, så det bliver til en 3-4 gange om året til fester/festivaller og hjemme i trygge omgivelser :)

Medlem
Brugeravatar

Psyduck skrev:
30-35 gange på 8 år, så det bliver til en 3-4 gange om året til fester/festivaller og hjemme i trygge omgivelser :)

Det var fanme en god slat :-D
Jeg har stadig mit første LSD trip til gode.
Det er planen at det sker i en nær fremtid, og jeg glæder mig! :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har løbende talt hvor mange gange jeg har spist psykedelika igennem mit efterhånden lange liv.

Fra jeg var 16( det er for tidligt-virkede først rigtigt efter jeg blev 19) til 24 år tog jeg LSD 48 gange.

Fra jeg var 21 til 44 år tog jeg svampe 221 gange( i en periode i slutningen af 20erne en gang om ugen i ca 3 år)

Mit sidste trip var hvad jeg vil betegne som en ODer med DMT, og har ikke rørt noget siden- det er 14 år siden nu.

Jeg har det som FSO- i flere år har jeg haft lyst til at prøve svampe igen- men men men ungdommens vovemod glimrer ved sit fravær.

Jeg foretrak svampe frem for LSD fordi de virker i kortere tid, men samtidig er mere magiske og visuelle.

Psykedelika har for mig været utroligt givende, og en psyko/spirituel læremester der måske reddede mit liv, da jeg stod med en vennekreds at multi konsumister, der kastede alskens stoffer og alkohol i sig(mig selv inklusive)- med mange begravelser til følge.

Men helt klart den store mængde jeg har indtaget er nok ikke sundt for alle.

Til alle jer "nybegyndere"- læs op på det og husk SET og SETTING- det er ikke legetøj og heller ikke narko man "bare" tager for at få en sjov aften- men nok noget af det største et menneske kan gøre med sit liv.

Efterskrift.
Min datter på 20 har plukket nogle svampe i år- og overvejer at spise dem med nogle venner.
Spørg mig om jeg er nervøs over udfaldet.
Når Fanden blir gammel går han i kloster :oops:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Deus vult skrev:
2 gange.. Gider/tør ikke købe LSD i Danmark, min fornemmelse siger mig at det er nbome det hele.. fucking retards man.

så må du hellere få dig nogle bedre kilder :D

jeg har personligt taget lsd 8 gange så vidt jeg lige husker

Junior medlem

Hvis du gider bruge nogen timer på nettet med at lede kan man sagtens finde gode og sikre steder at bestille ting:)
Til dit spørgsmål, så har jeg mok taget lsd 10 gange, mange flere gange 2c familien, og hundredvis af trips med svampe:)
Lever med svampene i min hverdag som en lærer, der guider mig gennem livet:) tripper flere gange om ugen, har gjort det længe, og bliver ved:)

With this electronic rod, he will rub its mechanical vagina.
The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Medlem
Brugeravatar

Nomohawk skrev:
Lever med svampene i min hverdag som en lærer, der guider mig gennem livet:) tripper flere gange om ugen, har gjort det længe, og bliver ved:)

Hyppig indtagelse kan ikke anbefales, da det slet ikke er undersøgt til bunds.
http://old.imp.lodz.pl/nowy_pttox/abstracts/streszcz07/Borowiak%20ABSTRACT.pdf
Rotter udsat for psilocybin hver 2. dag fik forstyrrelser i hjertemuskulaturen.

Medlem

Jeg oplevede mit første LSD-trip som 16-17-årig ude i en skov (Moesgaard fest), hvor det endte med, at jeg vadede ud i vandet og måtte hentes i en taxa af min daværende kæreste.

Har dog kun rørt det to gange i mit liv, for det er stærke sager og bestemt ikke legetøj.

Jeg kan godt forstå, at du har det sådan med din datter.
Sådan ville jeg også have det med mine kommende børn - ''Gør som mor siger, ikke som hun har gjort''
Forhåbentlig ville jeg dog have et afslappet og fornuftigt forhold til det, men man kan aldrig vide, om ''forældregenet'' sætter ind. ;-)

Jeg kunne dog godt tænke mig at prøve det igen ved en passende lejlighed med den rette tripmakker.
Men det har vist lange udsigter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]