Jeg har løbende talt hvor mange gange jeg har spist psykedelika igennem mit efterhånden lange liv.
Fra jeg var 16( det er for tidligt-virkede først rigtigt efter jeg blev 19) til 24 år tog jeg LSD 48 gange.
Fra jeg var 21 til 44 år tog jeg svampe 221 gange( i en periode i slutningen af 20erne en gang om ugen i ca 3 år)
Mit sidste trip var hvad jeg vil betegne som en ODer med DMT, og har ikke rørt noget siden- det er 14 år siden nu.
Jeg har det som FSO- i flere år har jeg haft lyst til at prøve svampe igen- men men men ungdommens vovemod glimrer ved sit fravær.
Jeg foretrak svampe frem for LSD fordi de virker i kortere tid, men samtidig er mere magiske og visuelle.
Psykedelika har for mig været utroligt givende, og en psyko/spirituel læremester der måske reddede mit liv, da jeg stod med en vennekreds at multi konsumister, der kastede alskens stoffer og alkohol i sig(mig selv inklusive)- med mange begravelser til følge.
Men helt klart den store mængde jeg har indtaget er nok ikke sundt for alle.
Til alle jer "nybegyndere"- læs op på det og husk SET og SETTING- det er ikke legetøj og heller ikke narko man "bare" tager for at få en sjov aften- men nok noget af det største et menneske kan gøre med sit liv.
Efterskrift.
Min datter på 20 har plukket nogle svampe i år- og overvejer at spise dem med nogle venner.
Spørg mig om jeg er nervøs over udfaldet.
Når Fanden blir gammel går han i kloster