Du har taget rigtig meget MDMA. Ifølge Erowid er en dosis over 200 mg en heavy dose:
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtmlMDMA virker i dopamin- og serotonin-systemet, og kan ved at stimulere disse systemer skabe synsforstyrrelser og vrangsforestillinger. Centeret i hjernen, som styrer ansigtsgenkendelse, bliver også påvirket. Det er ganske normalt. Normalvis følger angst/depression, forvirring, svækket korttidshukommelse, psykotiske tanker, humørsvingninger og nedsat evne til at tale og kommunikere med i sådan en overdosis.
Fremover, så undgå at tage over 200 mg. Man kan argumentere for, at alt over 150 mg er overdosering. Omkring den dosis bliver du ikke yderligere påvirket af at tage mere, men du får blot flere bivirkninger og overbelaster din hjerne.
Hvis du vil have stærkest og længst mulig virkning af dit MDMA, så skal du holde gode pauser i mellem dine MDMA-trips. Minimum 2 måneder. Personligt synes jeg at en pause på 1-2 år er passende (jeg er på 6. år nu). Du kan også tage 5-HTP supplement hver dag i en uge op til MDMA-trippet. Stærk chili kan også forstærke effekten betragteligt hvis man spiser det under peaket.
Dr. Alexander Shulgin (RIP) har fundet ud af, at 120 mg efterfulgt af en redosering på 40 mg efter 1,5 time giver den bedste og længste virkning. Og man kan forlænge effekten lidt endnu ved en redosering på 40 mg 2,5 time efter første dosis:
T+00 min: 120 mg MDMA
T+90 min: 40 mg MDMA
T+150 min: 40 mg MDMA
Men så stopper du også her, hvis du har din krop kært.
Citat:
In clinical use, largely in psychotherapeutic sessions of which there were many in the early years of MDMA study, it became a common procedure to provide a supplemental dosage of the drug at about the one and a half hour point of the session. This supplement, characteristically 40 milligrams following an initial 120 milligrams, would extend the expected effects for about an additional hour, with only a modest exacerbation of the usual physical side-effects, namely, teeth clenching and eye twitching. A second supplement (as, for instance, a second 40 milligrams at the two and a half hour point) was rarely felt to be warranted.
Kilde:
http://www.erowid.org/library/books_onl ... l109.shtml