Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Morfin+Promethazin, MDMA 2C-B ville jeg ikke blande. Enten overdøver morfinen så du kun halvtripper. Ellers er det bare spild af Morfin, IMO.

Men jeg ser ikke noget direkte farligt i dine planer. Jeg kunne godt selv finde på at gøre sådan noget.(som om det skulle være et sikkerhedsstempel :mrgreen: )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MXE og MDMA skulle være en meget beskidt, utilrådelig kombination

Admin
Brugeravatar

Uden mxe kan jeg ikke se det store problem. Det er svært at sige, hvordan mxe vil interagere med de andre stoffer. Men hvorfor blande morfin og promethazin? Uden tolerance burde 30 mg morfin være nok til at blive ret påvirket.

-Jimmy Carter

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Nu kan jeg huske, at du tidligere har prøvet MXE+MDMA kombinationen i små doser, men det er ret vigtigt at pointere, at det ikke er nogen sikker kombo. MXE i kombination med serotonin-udløsere har ledt til slemme side-effects og endda død; og det er ikke nødvendigvis afhængigt af dosis. :badidea: Ved du er meget glad for MXE, men overvej lige en ekstra gang, før du mixer som var det bland-selv-slik. :) Ved ikke hvornår MXE'en er ude af kroppen, men det kunne også tænkes, at det evt. kunne potentiere morfins CNS-depressante virkning?

Ellers lyder det som en vild nytårsaften! Take care. :rocking:
Fra bluelight:
http://www.bluelight.org/vb/threads/564232-Methoxetamine-Subthread-Combinations skrev:
Unsafe / (Potentially) Dangerous - due to potentiation or negative interaction

- DXM
    - MDAI / MDMA / the more serotonergic the stimulant the worse it may be?? Still a big question mark though.
    - Tramadol (NMDA receptor activity)
    - Methylphenidate
    - Opiates (potentiation of CNS / breathing depression)

(...)
Citat:
Methoxetamine has in the past demonstrated the ability to cause serious problems in conjunction with serotonin releasers; the combination of methoxetamine and MDAI (which is a serotonin releaser with no other effects to speak of) lead to the death of one unfortunate Swede who had taken only a moderate dose of both compounds. Simply put: the combination of methoxetamine and a serotonin releaser appears to be extremely dangerous!

It is therefore highly inadvisable to combine methoxetamine with any serotonin releaser or suspected serotonin releaser, or with DXM (a very potent serotonin reuptake inhibitor, though not a releaser) -- this includes MDMA, 6-APB, AMT, MDAI to name a few.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]