thisisright skrev:
Hej kort sagt....
God JUL allesammen.....
Er pt i behandling med Naltrexone tabletter a' 50 mg dagligt...... Og har været det i ca 3 måneder.....
Har dog været så FUCKED UP at falde i med morphin, og oxycodone.....
Ca 100-120 mg dagligt i ca 15 dage /max)
En lille PS'er - Til alle jer der overvejer, er i behandling med Naloxone eller Natlrexoe - DON'T......
I FÅR effekt, men for personligt kun måske kun effekten af 15 mg pt, selvom jeg tager 80 - Så JA jeg er er total idiot, og egentlig virkelig ked af det.....

Da jeg så vågner idag, syntes jeg at have "en lille smule abstinenser" hvilket jeg ikke kan fate da jeg som sagt for mine 50 mg naltrexone dagligt.... ?
Er der nogen som kan hjælpe mig med hvad der sker...... ? Og hvad jeg kan gøre.....
Behandling vil være 4. gang, er 27, men er ikke derude endnu at all......
Jeg BUKKER OG NEJER for alt hjælp herinde......
Tak Psy.dk Du er VIRKELIGT hvertsat(!) - samt alle brugerne herinde.....
På forhånd tusind tak......
den Fortvilvlede......
Naltrexon er ikke et stof der garanterer at du ikke får abstinenser.Grunden til nogen bruger det,er jo at det blokerer Opiater som du ved.Men som du også selv skriver kan man godt blive skæv selv om man tager det,og afhængigt af hvor meget Opiat du har taget,vil du få abstinenser ligesom det plejer at være.Man skal op på noget højere doser Opiater for at blive påvirket hvis man har Naltrexone i blodet,men det kan udmærket lade sig gøre.
Men det skulle være i småtings afd.de abstinenser du vil opleve,men det har du sikkert fundet ud af.
Hold fanen højt,og tænk på alt andet end Opiater/Opioider,selvom det kan være svært i perioder (I know!)
Hav et fantastisk Opioidfrit Nytår.Fedt Nytårsforsæt yes?
Znog