Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folkens. Jeg er lige nysgerrig om nogen herinde har erfaring med at indtage 4-AcO-DMT samtidig med man tripper på shrooms? Har nemlig en plan for ekstra flotte fireworks til nytårsaften:)

Men har nogen gjort det, og opdaget det er en ekseptionelt dårlig ide, ku det jo være rart at vide på forhånd:)
Min homie og jeg har forinden også tænkt os at indtage Maoi(syrian rue) for at få lidt ekstra tryk på..

With this electronic rod, he will rub its mechanical vagina.
The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det burde bare forstærke trippet, der er formentlig ikke forskel på virkningen af svampe og 4-AcO-DMT, da sidstnævnte hydrolyseres til psilocin i kroppen.

Jeg må dog advare mod at trippe stærkt i nærheden af fyrværkeri, det er simpelthen ikke forsvarligt. Hvis I skal trippe til nytår, så vær et roligt sted hvor der ikke er fulde folk, fyrværkeri eller andet man kan komme galt afsted med.

Og har I prøvet at blande svampe og syrian rue før? Ellers synes jeg nytår er en dårligt dag/nat at gøre det.

Junior medlem

Ja vi har flere gange brugt syrian rue i vores trips, og vi er begge hvad jeg vil betegne som temmelig erfarne psychonauter:)
Planen er nu ikke at vi skal ud at fyre noget af selv.. Tænkte mere i at hoppe ud på altanen kl 12, og se på andre fyre deres penge op i luften:)
Grunden til jeg var nysgerrig, er at ikke før har prøvet 4-AcO.. Og der er rundt omkring på nettet i diverese trip-reports lidt delte meninger om hvorvidt trippet minder mest om shrooms eller dmt. Men er da tilbøjelig til at mene det vil være ligesom svampene, netop som du siger, fordi det omdannes til psilocin..
Jeg er udmærket tryg ved at indtage op til 8-10g tørrede cubensis, så det med at trippe kraftigt burde ikke være et issue:)

With this electronic rod, he will rub its mechanical vagina.
The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
4-aco-dmt er (teoretisk) et prodrug for psilocin, ligeså vel som psilocybin er det. Så det ville ikke give videre mening at blande dem IMO.. det ville blot fungere som en højere dose eller redosering.

Jeg kan forresten skrive under på at 4-aco-dmt minder UTROLIGT meget om svampe - synes dog det havde visse forskelle, men det tilskriver jeg hastighed af metabolisering til 4-ho-dmt, set & setting og variabler mht. svampe doser kontra faktisk aktive stoffer fra art til art/strain/batch.

Vær virkelig varsom med MAOi.. jeg er ret erfaren med den slags sager og har endnu ikke turde kaste mig ud i potentiering af svampe med maoi's

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]