Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

For 4 uger siden tog jeg lsd da jeg sku tag det var jeg bange og nysgerrig over hvad der vil ske med mig jeg gad ikke at tag men tog det for at spille smart fordi alle min kammerater tog det men nok om det der gik 30min så begyndte med at blev mærkeligt alt var bare mærkeligt jeg fik den vildeste sved tur og hjertet begyndte med at bumpe jeg tog kl 15 så blev kl 20 så tog vi ned og røg hash troet hash vil kunne hjælpe mig med at slappe af men det gjor det kun være vi tog ind i en restaurant for at spise så sad jeg ned så pludselig fik jeg en følse som jeg plejet at da jeg røg hash for første gang jeg troet mit øje vil falde af og mit hoved blev blodt og som om jeg blodet ud af næsen men det var snot og troet min penis ville falde af men den kom kun engang og så forsvandt den så tog jeg ud og for snakke med en kammerat jeg da jeg hørte hans stemme var det som om der var echo jeg kunne ikke klare det eg sku bare hjem og sove så tog jeg hjem jeg brækket mig havde mavekramper var virklig bange men heldigvis faldt jeg i søvn så blev det næste jeg havde det som om jeg mangel noget som om jeg har glemt noget sådan havde jeg det i en hel uge så sad jeg ned i stuen for at høre noget musik så pludselige fik jeg den den følse kom igen uden jeg har røget hash eller taget lsd jeg gik i panik jeg blev bange mit hjerte bumpet som en hest jeg troet virkelige jeg skulle dø jeg prøvet st ignorer den men det kunne jeg ikke jeg faldt i søvn næste dag var følsen der stadig jeg var virkelige nervøs der gik 2 uger følsen var der stadig jeg tog i byen med min kammerater drakjeg mig stiv var rimlige fuld så tog jeg hjem så rev jeg den af så blev følsen være jeg blev endnu mere bange jeg havde nærmest selvmords tanker je ku ikke klare det så gik der en uge til jeg sku sove følsen forsvandt jeg troet ikke på det jeg var ikke glad men bange og nysgerrig over den ville komme tilbage der gik 20min så kom den men den her gang var det anderledes den samme følse men jeg ku li følsen da den kom blev min krop helt afslappet det var bogstavligtalt den bedste følse man kunne få sig jeg fik et smil på læben jeg var glad for følsen jeg sov som en lille baby den nat så var kl 13 je stå op den ting jeg mangel var blevet fundet den som om alt er blevet godt som om jeg har vundet over stoffet det var min historie om lsd og husk min venner ikke tg stoffet hvis du bange eller nysgerrig det en oplevelse du helst ikke vil opleve
Tak for i brugte jeres tid for at læse det her og forsæt en god dag

Junior medlem

Undskyld for stave fejl

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hansenmd skrev:
og troet min penis ville falde af men den kom kun engang og så forsvandt den

Håber virkelig at du fandt den igen. :shock:

For mig lyder det som om du skal holde dig fra psychedeliske substanser i nogle år endnu.
Det er slet ikke noget man tager for at spille smart over for vennerne.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Hansenmd, tak for din historie. Ud fra hvad jeg forstår (det var svært at læse din tekst, da du slet ikke bruger punktum eller komma), endte du med at finde ro i den følelse du fik fra LSD, og som du var bange og utilpas over i starten. Det lyder som om det gik godt tilsidst, og det er jeg glad for. Hvis du nogensinde vil vove dig ud i en psykedelisk oplevelse igen, så gør det aldrig fordi du føler dig presset af de andre. Gør det, fordi du har læst om det, og sat dig ind i hvad stoffet kan give dig. Og så forbered dig grundigt og sørg for at skabe de rette rammer for trippet. Ellers kan det hurtigt blive kaotisk. "Set" og "setting" (Indstilling og ydre omstændigheder/omgivelser) betyder alt for om et trip bliver godt eller skidt!

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]