Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej kære psychonauter, jeg kom ud for et slemt uheld her i weekenden. Jeg var i byen og så vågner jeg ligepludselig op i min egen seng 24 timer senere. Kunnen intet huske, og følte mig utrolig disorienteret.
Fik af vide af min rare moder, at politiet havde fundet mig på gaden kl 10 om morgen, bevidstløs og halv frosset til døden. Mit kort var væk, så jeg gik straks ind på min konto hvor jeg målløst fandt ud af at 13000 kr var blevet hævet. Dvs at de altså også havde fået fat i pinkoden.
Mine venner fortalte mig at jeg ikke virkede besynderligt fuld, men at jeg ikke var sammen med dem specielt længe, og at de allesammen var taget hjem kl 02:00.
Det som jeg er nysgerrig efter at vide, er om der måske er mulighed for at en af min drinks var blevet spiked?
Har læst omkring Rohypnol, og det virker til at passe profilen meget godt. Jeg nægter at tro alkohol kan gøre det her alene.

Ps. det er værd at nævne, at jeg tog 40 mg Methylphenidat i depote piller inden jeg ramte byen.

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hvis du ikke har indtaget Methylphenidat før kan det måske være en allergisk reaktion. Alkohol og methylphenidat går ikke i forbindelse med hinanden som Benzodiazpiner og Opiater gør. Rohypnoler kan man ikke længer få i Danmark på recept af lægen så tvivler på det dem, men der i mod en anden benzo

Junior medlem

Jeg har prøvet Methylphenidat før, og det fungerede præcis som det skulle, ellers tak for et uddybet svar. Det giver god mening at det ikke kan være Rohypnol, men alligevel, where there is a will there is a way. Tror bare næppe på det :)

Benzoer blandet med alkohol, er det ikke mere søvndyssende? Burde det ikke bare slå mig ud hurtigt, eller ville jeg kunne fungere i et stykke tid?

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Alkohol påvirker hippocampus i hjernen og Benzodiazpiner på din GABA receptorer disse to blandet samme kan give det sådan en lav puls at du kun trækker vejret cirka 5 gange i minuttet. Jo benzoer og alkohol i en mindre dosis vil få dig til at sove, men hvis man nu tager lidt mere så vil du nærmest komme i en form af bedøvelse. Du ville fungere i et stykke tid indtil Benzoen peaker også vil du falde i søvn eller ikke kunne huske noget.

Medlem

altså hvis de har fået din pinkode kunne jeg mere forestille mig scopolamine selvom jeg nu aldrig har hørt om nogle historier fra danmark

Insane psychedelia user!

Jeg tror ikke det er Flunitrazepam(de kan 'sagtens' fåes i DK. De heder blot flunipam, i dag). Alle læger i DK fået besked på kun at bruge dette benzodiazepin ved extrem insomni.(det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle, og det passer meget godt over ens med det billede jeg har af lægernes villiged med blokken). Det har også betydet at prisen på gaden er så skyhøj.
Der skal også ret meget flunitrazepam til, for at blackoute en person totalt, som allerede er under indflydelse af 40mg

Er du sikker på du ikke bare har drukket dig selv så lam, at du intet husker. Stang stive mennesker der hæver penge, er hammer nemme at aflure pinkode fra. Og så er det bare at rapse pungen bagefter.
Regulære alkoholforgiftninger er hverdagskost fredag/lørdag i Danmark. Også så hyppige at det er utroligt det ikke endeer i flere dødsfald.Og efter hvad du fortæller synes jeg det lyder sådan.

Godt det ikke gik værre end nogle tabte penge. Pas på dig selv.

VH

I andre lande har Flunitrazepam fået grøn farve i sig for at forhindre 'drugrapes'. I DK får de et nyt navn og nægtes patienter som har brug for dem. Vi har en mærkelig måde at tænke på her i DK.

Medlem

Få taget en blodprøve

Junior medlem

Tak for det gode feedback guys!! Sætter stor pris på det :) Min mor hentede mig fra politistationen kl 11 om morgenen, og nævnte at jeg absolut ikke virkede som en stiv person. Noget med at jeg sagde ting, som fx at himlen var smuk selvom der bare var gråt og kedeligt udenfor.
En blodprøve ville være fedt at tage, men de skal have grundlag for at give mig blodprøven, og siden det har noget med min sag med politiet at gøre, skal dé sige go' for det. Det kan de bare ikke, for jeg kan jo bare selv have indtaget stoffet i mellemtiden, og det kan derfor ikke holdes op i nogen retsal. blod- og urinprøver skal foretages 6-12 timer efter gerningstidspunktet, med politiet som vidne.

Medlem

Det er vel penge godt givet ud hvis det giver dig selv ro i sjælen. Det må være en meget grænseoverskridende oplevelse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Måske man kan få checked kamera på nærmeste pengeautomat? Kunne være en nice afsløring med held.

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Junior medlem

Barre rolig, pengene burde jeg forhåbentlig få tilbage. har lavet en politianmeldelse af sagden, og udfyldt en indsigelse. Så om ikke så længe får politiet fuld adgang til min konto, så skal de nok få tjekket de kameraer! Hvis alt går vel, så er det bare en dag tabt, og lad det blive sådan. Tror ikke jeg vil vide hvad der er foregået

Insane psychedelia user!

Få lavet en test af din læge, hvis du vil være sikker på om din drink er blevet spiket. Benzodiazepiner er noget af det som er længst tid om at forlade kroppen. Specielt Flunitrazepam som inklusiv aktive metaboliter har en halveringstid langt over 100 timer.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
InterZepter. Mit Dankort blev også voldtaget for omkring et år siden. Det endte med at politiet ikke gjorde mere ved sagen, da din kode var blevet brugt til at hæve. Koden er ligeså gældende som din personlige underskrift, så det er dig selv der har overragt koden og det er brud på bankens regler.
Min vurdering af sagen vil være at du selv kommer til at punge op-, Jeg vil gerne høre udfaldet. Tag evnt. ud der hvor pengene er blevet hævet og se om du kan få sendt overvågningsbilleder til politiet ellers bliver de slettet snart.

Medlem
Brugeravatar

Thio skrev:
InterZepter. Mit Dankort blev også voldtaget for omkring et år siden. Det endte med at politiet ikke gjorde mere ved sagen, da din kode var blevet brugt til at hæve. Koden er ligeså gældende som din personlige underskrift, så det er dig selv der har overragt koden og det er brud på bankens regler.
Min vurdering af sagen vil være at du selv kommer til at punge op-, Jeg vil gerne høre udfaldet. Tag evnt. ud der hvor pengene er blevet hævet og se om du kan få sendt overvågningsbilleder til politiet ellers bliver de slettet snart.

Det er jo også stor forskel på om du har overdraget koden, eller om den er blevet afluret.. For et par år siden, fik jeg afluret min kode, og stjålet alt på min konto. Jeg ringede bare til banken og forklarede dem sagen, jeg skulle selvfølgelig også indgive en politianmeldelse, men 14 dage efter havde jeg alle mine penge igen, minus selvrisiko på 600kr.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]