Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 23:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Heeeeey psych.
Det er sådan, at jeg og nogle venner har fået øje på nogle 300ug LSD mærker, ved navn Alex Gray a.k.a Godself, fra et meget trusted source.
Jeg ville bare lige høre, virker 300ug pr. mærke ikke som riiiiimelig meget? Eller er det bare mig? Har ikke set det ofte, nemlig.
Så, er der nogle der har erfaringer med lige præcis disse mærker, eller bare mærker på 300ug generelt?
På forhånd, tak!
:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jo, der sku da gerne være smæk på 300 ug LSD.. Men alligevel ikke sådan helt crazy..
Om det er en passende dose er svært at sige.. Kommer an på så meget. Når jeg tripper offentligt vil jeg helst ikke over 200 ug, og hvis det er alene eller sammen med nogle få, synes jeg 300ug er en passende startdose.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
der er smæk på... Tag et halvt... Har selv lige været i besiddelse af nogle "beatles" mærker som efter sigende skulle være 280 ug. Delte det over 2 omgange, hhv. 1/3 og 2/3. Det føltes som 3 trips i alt, så der kommer helt sikkert den slags mærker på markedet fra tid til anden. Kender jo så ikke din kilde, så der er selvføølgelig ingen garanti, men hellere være på den sikre side.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja, jeg har faktisk også haft de der beatles mærker, introducerede nogle gutter for LSD, og de var stærkt tilfredse med ½ beatles. Det er nok fornuftigt hvad Abradolf skriver :)

Junior medlem

Jeg takker drenge!
Men der burde da også være fiiiiine halluciner på 300ug, burde der ikke? Vil lige påpege, at det er vores 2. gang på lsd. Dog har vi også lidt erfaringer med shrooms. (Det lyder bare som om på dig, Abdalla, at 300ug ikke er såååå vildt i gen)
Nu må vi se hvad der sker, til den tid! :) Det kan jo være, at der kommer en lille triprapport ;-)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har tænkt mig at starte med et 115ug mærke til min første gang. Har fået at vide det vil være fint :-)
Lad os endelig høre hvordan det gik!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det lyder som de mærker, jeg havde et par stykker af på et tidspunkt. Alex Grey design med eftersigende 300ug. Det var gode mærker, jeg var på opdagelse med mine kammerater i skoven.. Meget vild oplevelse.

Jeg synes, at der begynder at komme ordentlig smæk på efter 250 mikrogram og opad. :) Det er omkring den dose, at jeg begynder at få synæstesi og følelser af telepati.. Men ja, tingene bliver ekstra mærkelige omkring de 400-500 mics (og des højere du går op i dosis), men 300 er stadig et ret heavy-trip IMO. Ikke fuldstændig uhåndterbart dog, hvis man er i gode omgivelser og har lidt erfaringer i baghånden, som du jo har. Tag et halvt, hvis du vil dyppe tæerne først dog, hellere for lidt end for meget.

Happy tripping!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Shrooms97 skrev:
Jeg takker drenge!
Men der burde da også være fiiiiine halluciner på 300ug, burde der ikke? Vil lige påpege, at det er vores 2. gang på lsd. Dog har vi også lidt erfaringer med shrooms. (Det lyder bare som om på dig, Abdalla, at 300ug ikke er såååå vildt i gen)
Nu må vi se hvad der sker, til den tid! :) Det kan jo være, at der kommer en lille triprapport ;-)

det er ikke vildt meget.. Men det er da en pæn dose.
Vil give Plejadestjerne ret, efter 250 begynder det at tage fart. Det er dog ikke sikkert at en højere dose giver jer et federe trip, men jeg kan personligt godt lide at komme over 400 (hvis omstændighederne er optimale)

Junior medlem

Tak for svarene.
Har også kigget lidt på de såkaldte "Orange sunshine" på 300ug, men folk siger, at det skulle være "ALD-52" men det har ikke en fjern idé om. Og det er vist noget med, at det skulle være noget 'mildere' på en måde. Fx. mere kontrollerbart.
Er det noget i har styr på?
Og kender i evt. til "Orange sunshine"?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Shrooms97 skrev:
Jeg takker drenge!
Men der burde da også være fiiiiine halluciner på 300ug, burde der ikke?

det kommer an på hvordan din hjerne er skruet sammen, jeg kender folk der kan agere normalt på 400 og andre hvis verden bryder sammen ved 80, der er ikke nogen der kan fortælle dig om 300 bliver en tur i helved eller paradis da alle folk reagere forskelligt

personligt skal jeg bare have 150-200 og så sejler det hele, alt bliver til visuals og jeg fatter minus af mine omgivelser, kan slet ikke forestille mig et trip jeg ville få på 300-400 ug, hvis jeg skulle gå ud fra at virkningen blev fordoblet i forhold til et 150-200 ville det nok ende i noget nær ego død for mig, hvorimod mine kammerater nok ville snuppe 100 mere og fortsætte med at ryge joints og sniffe ketamin som om intet var hændt

Dedikeret medlem

Shrooms97 skrev:
Tak for svarene.
Har også kigget lidt på de såkaldte "Orange sunshine" på 300ug, men folk siger, at det skulle være "ALD-52" men det har ikke en fjern idé om. Og det er vist noget med, at det skulle være noget 'mildere' på en måde. Fx. mere kontrollerbart.
Er det noget i har styr på?
Og kender i evt. til "Orange sunshine"?

hej!
-her et spændende link ang: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nicholas_Sand
Pz out

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]