The Doctor skrev:
Nej, du kan ikke smage LSD. Højst lidt metalisk bi-smag, som dog nok kommer fra papiret. Lad det ligge en god 15 minutters tid, så er du temmelig sikker på at få det hele med. Andet ville være overkill, synes jeg.
Hvornår helt præcist nul-grænsen er nået ved jeg ikke, men ovenstående metode har altid virket for mig.
LSD hverken lugter eller smager af noget, hvis man oplever en metallisk smag så, spyt det endelig ud med det samme. Så har du nok trukket en nitte med Nbome i, i stedet.
Dog kan det godt smage lidt saltet hvis, man har fumlet med det i hænderne. Det skal man dog lade være med, hvis man vil have sin fulde dosis.
Til Op:
Jeg kan ikke anbefale at spise et kæmpe læs mad, inden du begiver dig ud på et trip. Har oplevet ekstrem kvalme og maden har nogen gange også trukket retur biletten, ud af munden. Ikke særligt lækkert hvis du spørger mig. Undgå fed mad op til trippet. Et let måltid, med lidt salat til skulle der ikke være noget i vejen for.
Hav lidt lækre snacks parat under trippet, frugt smager helt vildt godt på syre. Man kan godt nok ikke spise meget, men lidt er bedre end ingenting.