Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia!
Jeg har brugt denne side i rigtig lang tid, og researched rigtig meget herinde.
Og nu er det sådan, at jeg står og skal prøve LSD i morgen, altsp fredag. Og jeg vil lige høre hvad i ville mene om doseringen?
Jeg har røget rigtig meget tjald igennem de sidste 3 år, har også eksperimenteret lidt med svampe(2. gange) og prøvet mdma en gang.
Vil bare lige høre hvad i ville anbefale?
Settings er meget trygt, hjemme hos min ven sammen med 3 af mine bedste kammerater osv.
Det er allesammens første gang med lsd, og den ene har aldrig taget noget, men han har besluttet sig for, at han vil prøve lsd (dog en lidt mildere dosis end, hvad vi tager).
Jeg kender ikke lige ug på de mærker vi får fat i, men vil i sige et helt mærke? (Vi vil gerne være riiiimelig stegte med flotte halluciner 8) )
Har nemlig set, at manges første gang herinde, tog de 2 mærker og nogle tog kun et halvt osv.
Har selvfølgelig også søgt en del på nettet. "You'll still be you when it's over. I'd say take a full hit. A half hit is more of an intoxication that makes things difficult to do, it's not strong enough to really appreciate the drug"

Ville bare lige have et råd fra jer. Og jeg håber ikke, at jeg har placeret dette det forkerte sted, eller at jeg har skrevet noget upassende. Ellers må admins lige henvende sig til mig.
På forhånd, tak for hjælpen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor store doser svampe har du taget?

Jeg synes heller ikke det lyder tosset med et helt mærke, når nu det er første gang. Det er vigtigt at det slår ordentligt igennem, der er jeg enig med det citat du har fundet. Og det skal heller ikke være for overvældende første gang, især ikke når I er mere end 2 der tager det sammen. Så nu må I bare krydse fingre for at de mærker I har er stærke nok.

Jeg synes også at ham der intet har prøvet før kan tage et helt. Men I andre skal nu nok kunne trække ham med op, så måske det er ligegyldigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er fuldstændig umuligt at give dig bare et estimat på, hvor stærke dine mærker er (men jeg gør det alligevel, lolz).
Medmindre du har adgang til diverse måleinstrumenter I guess, så er det et seriøst skud i tågen.
De mærker kan have alt mellem 0-1000µ i sig, men at dømme efter den faldende kvalitetet på det sorte marked, så er det nok i den lave ende (måske 50µ eller mindre? Ikke til at sige, så det her er et åndssvagt gæt). Og det faktum, at hvis man skal have virkelig potent LSD, så skal man kende kilden eller være latterligt heldig.

Har sælger sagt noget omkring styrken af dem? Har du snakket med nogen andre, som har prøvet dem før? Dit bedste bud på hvor stærke de er, ville nok være at høre omkring andres erfaringer med de samme mærker. Men igen kan der være en helt anden potens i de mærker, som I har fået fat i, selvom de kommer fra samme batch.

Har I nogen benzodiazepiner til at slå det ned med, just in case det bliver for meget? Ellers skaf det.

Og ja, som Mr. Gone siger. Hvis I er unge og gerne vil se farver og mønstre og sådan (forvent ikke deciderede hallucinationer. No flying, pink elephants), så ville jeg klart vælge 2C-B i stedet for.
LSD er sindssygt potent, selv i lave doser. Det er en deeeel mere psykedelisk.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Tak for jeres svar drenge.
Jeg har ikke den præcise dosis på svampene, men vi var 9 personer da jeg tog svampe og vi havde 13 gram som vi delte.

Jeg har spurgt dem af mine venner som har prøvet de mærker som vi står og kan købe. (Samme dealer). Og de siger, at mærkerne smagte en lille smule syrligt, ikke så bittert og de blev ikke 'lamme' i munden. Men derimod fik de de sygeste trips alle sammen, en af dem så for eksempel, at han sparkede for eksempel til høns og den anden så isbiler over det hele i københavns gader. Men jeg synes bare ikke, at smagen lyder som lsd, da det jo ikke skulle smage af andet end papir/pap og så måske lidt jern, eller hvad?
De synes alle sammen, at deres trips har været fantastiske og meget hallucinerende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er måske en xxx-NBOMe. Har du læst om det?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Ja, det har jeg.
Har forresten også prøvet 25i. Der skete ikke noget første gang, (vi kom til at sluge dem begge efter 10 min, pga vi var nybegyndere) Og så skete der ikke noget, andet end vi lå søvnløse hele natten til klokken 8 næste morgen. Så vi besluttede os for, at prøve igen. 2. gang havde vi dem i munden til de var sådan, helt 'opløste'. Stadig ingen virkning, udover søvnløshed.
Dealeren sagde, at de var på 1200ug. Og de smagte meget bittert + vores mund blev lidt lam i det. Som om vi havde bidt i en grape.
Er meget forvirret omkring det. Men deres trip lyder meget som et lsd trip imo. Men jeg må lige spørge dealeren, hvor mange ug de er på.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
synes nu mere deres trip lyder som for meget NBOME... Jeg har i hvert fald sjældent sparket til imaginære høns eller set isbiler på LSD... Men ok, det har jeg så heller ikke på NBOME'erne, men de er kendt for at være mere visuelle end LSD... Har kun sjældent haft kraftige synsforstyrrelser med LSD, og det har kun været når jeg er kommet over 200-300 mics...

Junior medlem

Kan ikke lige få fat på dealeren pt.. Men ville i sige go eller no go?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
altid no go hvis du er i tvivl om, om det er det rigtige du har mellem hænderne...

Junior medlem

Man skal godt nok tage en stor dosis LSD, hvis man ser isbiler og sparker til imaginære høns. Jeg kan ikke forestille mig at have så banale, ikke-abstrakte, tydelige deciderede hallucinationer på andet end delirianter - evt. i kombination med DXM.

Men derudover er jeg enig i, at du bør tage et helt mærke, medmindre mærkerne skulle være ekstra stærke - det er altså rigtigt irriterende at sidde og være i tvivl, om man tripper. Jeg mindes, at det har øget forvirringen og sløret lidt for min opfattelse af det at trippe, da jeg selv var nybegynder.

Junior medlem

Men nu er jeg slet ikke i tvivl. Har fået afvide, at det er 1200ug. Og ham jeg fik det afvide af, havde aldrig hørt om nbome, så han troede at det var 1200ug lsd. Så måtte jeg lige give ham en lille lektie... Har som sagt researched en del.

Senest rettet af Shrooms97 16 dec 2014 16:39, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Er det ikke noget med at folk falder om og dør uden grund på NBOME? :|

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Senest rettet af Pestilence 20 nov 2014 17:40, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

jeg ville holde mig fra 25i nbome.. der har været flere dødsfald på det, og 2 i min by smuttede også i svinget på det, det skal siges at de havde kørt meget hårdt på, but still, det er charmen ved psykedeliske stoffer som svampe og LSD at det er sikkert at tage :) altså du kan fucke mentalt stadigt, men tanken om at trippe på noget jeg kunne dø af ville sidde i baghovedet på mig hele trippet og fylde meget.

Junior medlem

Kender åbenbart ikke nogen der har den ægte vare. Omfg..
Men tak for jeres svar!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Buttons skrev:
altså du kan fucke mentalt stadigt, men tanken om at trippe på noget jeg kunne dø af ville sidde i baghovedet på mig hele trippet og fylde meget.

Grunden til at jeg ALDRIG ville overveje nbome.. Risikoen er der, dog ikke udbredt, men er 100 procent sikker på, at visheden om at det KUNNE ske ville fucke med mig så meget at trippet kunne blive ret så ubehageligt.

Seriøst, fuck dem der sælger 25x som LSD. Det gør mig ret gal, når jeg hører om det. :evil:

Junior medlem

Det gør også mig gal.. Især når alle dem jeg faktisk kender har taget det, og sagt og troet, at det har været lsd. Indtil i dag.
Alt det kan få, herude og til Kbh via dem jeg kender, bliver solgt som lsd, men de siger dog at de er på 1200ug, hvilket slet ikke kan hænge sammen, hvis man ved hvad fuck man snakker om...

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Nu har jeg ikke smagt Nbome, men ud fra hvad der bliver skrevet er det bittert og ikke syrligt, som du beskriver i de mærker du har. Derfor tror jeg ikke at det er Nbome, men måske noget LSD der ikke er renset ordenligt op?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Shrooms97 skrev:
Ja, det har jeg.
Har forresten også prøvet 25i. Der skete ikke noget første gang, (vi kom til at sluge dem begge efter 10 min, pga vi var nybegyndere) Og så skete der ikke noget, andet end vi lå søvnløse hele natten til klokken 8 næste morgen. Så vi besluttede os for, at prøve igen. 2. gang havde vi dem i munden til de var sådan, helt 'opløste'. Stadig ingen virkning, udover søvnløshed.
Dealeren sagde, at de var på 1200ug. Og de smagte meget bittert + vores mund blev lidt lam i det. Som om vi havde bidt i en grape.
Er meget forvirret omkring det. Men deres trip lyder meget som et lsd trip imo. Men jeg må lige spørge dealeren, hvor mange ug de er på.

Jeg har en gang på en festival i tyskland fået et af de der mærker der nok var Nbome men som var solgt som LSD. Det var lidt ligesom at få et stykke glasskår ind i munden. Det føltes som det skar lidt i munden. Efterfølgende havde jeg et trip der var først var meget forvirrende og på grænsen til badtrip. klassisk festival nattekaos med støj og spektakel, hvor det hele bliver meget skævvredet og voldsomt. Senere i trippet gik det dog over i en væsentlig mere behagelige oplevelse. Havde nogle virkelig gode koncert oplevelser, så hel skidt en oplevelse var det dog ikke, men stadig med et eller andet der ikke føltes helt rigtig. Afterglow var meget mdma-lignende.

LSD mærker må på under ingen omstændigheder smager og føles på den måde. Jeg kan kun råde til at man spytte det ud med det samme hvis man oplever det. Og hvis jeg havde taget to af de mærker, som vi må formode for været en standard Nbomxx dosis, tror jeg virkelig jeg havde fået det spændende.

Pas på jer selv derude

Senest rettet af snufkin 23 nov 2014 02:08, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Slet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg købte for et par måneder siden angiveligt et mærke LSD (125ug). Trippet var udmærket. Der var eufori, sjove tanker og visuals, men dog nærmest ingen psykedelisk effekt. Der var ingen smag, som folk plejer at nævne ved NBOMe, men tilgengæld en mærkelig, summende, lammet fornemmelse i kæften. Udover det fik jeg slemme brystsmerter ca. 7 timer inde i trippet, og jeg var da ikke længere i stand til at fokusere på trippet, men blev nødt til at lægge mig i fosterstilling i godt stykke tid, indtil det resterende af trippet var overstået. Dengang var jeg i tvivl, om det var LSD eller ej, men når jeg tænker tilbage på det, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at det var NBOMe. Jeg havde to LSD-trips på baghånden, og der var markant forskel på de to og det tredje.

Personligt mener jeg ikke, at man bør købe LSD overhovedet, medmindre du er best-buddies med din dealer. Det er simpelthen for risikabelt, eftersom NBOMe er kommet på markedet, og dealerne skider højt og helligt på deres kunder. Venlig hilsen en Hindbærroulade, der aldrig i livet kunne finde på at indtage gadenarko igen. Helbred og psyke > kortvarig eufori og indsigt, med organfejl og død til følge

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]