Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 01:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej. Jeg har ret høj opiat tolerance. Har aldrig prøvet Fentanyl. Har fået et depot plaster på 75mikrog/time 72 timer. Vil jeg kunne få en fin stener den dosis? har desværre kun det ene her.. Og hvor er bedst af sætte plasteret på? Har aldrig prøvet plaster med dope i før må jeg indrømme..

vh.

Medlem

Jeg tror ikke du får nogen rus af bare at sætte plasteret på kroppen. Det er jeg faktisk ret sikker påbud ikke vil, hvis du allerede har en tolerance.

Det skal indtages på en måde så du bryder depoteffekten. Afhængigt af det pågældende plaster kan det gøres på forskellige måder, men pas nu for helvede på, fentanyl doser er så latterligt små at man ikke skal gøre meget galt før du kan ende i jorden.
Hvad jeg gjorde i sin tid med nogle plastre var at klippe dem i stykker, og lægge dem på mine gummer. Lykkedes mig at klippe dem således at jeg kunne dosere min rus ret præcist - så det er muligt. Men gør din research!! Vær mere omhyggelig end du ellers ville være, glem ikke det er fentanyl du har at gøre med!

Start med at omregne hvad du normalt indtager af pågældende opiater til fentanyl, før eu overhovedet begynder at lede efter teknikker at få fentanylet udbaf plasteret.

Medlem
Brugeravatar

Du har gang i noget af det farligste lovlige opioid der findes på markedet. Seriøst, drop det. Problemet med plastrer er, at det ophober sig i fedtvævet. Dvs. du oplagrer meget fentanyl over mange timer ved at sætte det på huden. Javist har fentanyl en kort halvveringstid de fleste steder, men det er INTRAVENØST. Jeg havde selv stor opioidtolerance før jeg opdagede dette og havde et 50 microg/time plaster sidende i en seks-otte timer, hvorefter jeg begyndte at nodde midt i en videnskabelig konference. På huden har det en helt anden farmakologi, dvs. optagelsesevne, halvveringstid osv. - netop pga. oplagringen! Så vidt jeg har hørt, så er det det stof der er flest patienter der dør af, diretke udskrevet fra lægen!
Man KAN tage det sublingualt, men det kræver at du ved præcist hvordan det skal klippes ud i mindre stykker. Der er guides på drug-forum omkring dette. Du kan ikke regne med, at bare fordi der er 75 mikrog/h og de holder tre dage, at der er 3 * 24 * 75 mikrog. Det står på pakken eller plasterets indpakning. Du skal altså være voldsomt varsom med dette. Hellere kaste det ad helvede til end at begynde at lege med ilden. Det er ikke noget for sjovt narko!

Medlem
Brugeravatar

For en god ordens skyld, så anttag at 100microg fentanyl er MINDST 10mg morfin, så er du på den sikre side.

Medlem
Brugeravatar

For at kunne give bare nogenlunde retvisende råd, skal vi vide lidt mere om din præcise tolerance. Hvilke stoffer tager du normalt, og i hvilke doser - og hvilken effekt har disse doser på dig?

Fentanyl er et voldpotent psykopat-opioid... Grænsen mellem dejlig koger og død er ufattelig lille. Analoger af stoffet bruges til at bedøve elefanter, bare lige for at sætte det i perspektiv. Det skal virkelig behandles med respekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]