Hejsa psychedelia
Jeg er smertepatient og har adgang til fentanyl plaster, da det indgår i min behandling.
Normalt bruger jeg dem som jeg skal og de betyder alpha & omega for min smertedækning.
Til tider klipper jeg dog en strimmel af dem og bruger dem rekreationelt , da jeg er enormt glad for effekten af dette. Jeg oplever en ro og afslappet følelse, som jeg ikke længere mærker når jeg f.eks. Bruger min pn. morfin DAK eller oxynorm.
Så jeg har nok efterhånden opbygget en tårnhøj toletance , hvilket nok også er grunden til at det "kun" er fentanyl der fungerer for mig.
Derfor vil jeg også lige for en sikkerheds skyld pointere, at fentanyl er rigtigt stærke sager hvor man nemt kan redde sig en OD hvis man ikke passer på.
Når det så er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at høre om der evt. Kunne være en metode til at indtage fentanylen på en anden måde, hvor man opnår et hurtigere buzz.
Jeg tænker især på om man kan plugge det?
De input jeg kan finde på udenlandske boards omhandler næsten alle de gamle plastre med gel indeni, men de er udgået for nogle år siden og derfor er alle det metoder til at indtage fentanylen på, useless !
På de ny plastre, er fentanylen koncentreret i et ultra tyndt lag lim istedet, hvor man ikke bare kan skrabe den fentanyl holdige del af.
Er der mon en metode , hvor man kan udtrække drn fentanyl-holdige del af plasteret , der også er nogenlunde sikker?. Altså sådan man ikke løber ind i en overdosis, hvilket selv en "erfaren" bruger godt kan løbe ind i, på trods af tolerancen. Det er ihvertfald hvad jeg kan forstå på andre boards!
Er der mon nogen der har nogle links, input, advarsler, erfaringer, gode råd om udvindingen af fentanyl fra disse plastre og plugging af udtrækket?
Så vil jeg rigtigt gerne høre om det
Pas på jer selv og hygge herfra !
Ps:mine plaste er typisk fra fentanyl fra orion, Matrifen fra Takeda og Lafene fra pfizer.
pps: nu håber jeg ikke , at jeg bryder nogen af boardets regler ved dette indlæg, ellers sletter i det selvf. Bare med det samme, jeg er stadig meget ny bruger herinde. Så jeg er kun interesseret i at holde mig indenfir boardets rammer