Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Coke og MDMA
Indlæg: 22 okt 2014 12:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2014 22:02
Indlæg: 12
Geografisk sted: De vilde græsplæner
Har for et stykke tid siden taget coke og MDMA lige efter hinanden, og havde en fed oplevelse.
Men ligesom man kalder LSD og MDMA blandingen "Candyflip", hvad kalder man så blandingen af coke og MDMA?
Tryllestøv? :)

_________________
Banjhākri and Banjhākrini are shamanic deities in the tradition of the Tamang people of Nepal. The two are a couple, and possibly different aspects of the same being.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2014 13:18 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Tror ikke at den har et navn. Det er ikke skide sundt at kombinere stimulanser.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2014 19:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2013 19:56
Indlæg: 95
Geografisk sted: syd
usund

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2014 21:41 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 19 feb 2009 18:02
Indlæg: 429
Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Kender folk der kalder blandingen for "sommer mix". Jeg synes personligt at det er en lorte blanding :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2014 22:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2014 22:02
Indlæg: 12
Geografisk sted: De vilde græsplæner
Jeg ved godt det er en knap så sund blanding, men mængden af mdma var minimal og kunne dog mærkes lidt. Og jeg glemte at fortælle, at jeg drak ½liter vodka, mens jeg sad og diskuterede med min vin i en times tid om hvordan man spiller en bedstem sang på guitar.

_________________
Banjhākri and Banjhākrini are shamanic deities in the tradition of the Tamang people of Nepal. The two are a couple, and possibly different aspects of the same being.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2014 22:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Rotteguf

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2014 23:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Enig med Mr. Gone. Kokainen dæmper virkningen af MDMA'en. Not good!

En blanding jeg elsker (Som mange andre hader grundet den danner Cocaethylene) er alkohol og kokain. Jeg ved det er dårlig HR! Benytter mig også sjældent af den, men den er lækker i mit univers! =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2014 23:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Drugzter skrev:
Jeg ved godt det er en knap så sund blanding, men mængden af mdma var minimal og kunne dog mærkes lidt. Og jeg glemte at fortælle, at jeg drak ½liter vodka, mens jeg sad og diskuterede med min vin i en times tid om hvordan man spiller en bedstem sang på guitar.

At blande med alkohol gør det ikke meget bedre.
Og hvis du har haft en diskussion med en flaske vin i en times tid, har du nok været langt væk ;)

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 04:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2014 03:51
Indlæg: 3
Folket i min omgangskreds blander MDMA og COKE Sniffer det og kalder det for julemix.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 06:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2011 15:45
Indlæg: 259
Shambhala skrev:
Rotteguf


this. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 12:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Mr. Gone skrev:
Bl0dpump skrev:

En blanding jeg elsker (Som mange andre hader grundet den danner Cocaethylene) er alkohol og kokain. Jeg ved det er dårlig HR! Benytter mig også sjældent af den, men den er lækker i mit univers! =)


Cocaethylene giver også en fed virkning, bedre end nogen stimulans for sig selv (imo), men ja det er sgu noget skidt for kroppen ! Min kæreste som normalt er en glad og afslappet pige har fået selvmordstanker i 2-3 dage efter hun har drukket og taget kokain sammen.. det nogen heftige psykiske tømmermænd!! :lol:


Fuldstændig enig. Det er en fed rus, men man betaler i høj grad også for den et par dage i træk efter følgende! =) Hvis den lige skal toppes så smider man også lige nogle N20 patroner oveni hatten, så det perfekt. Men bare lige for en sikkerheds skyld, så skriver jeg det lige igen for eventuelt uvidende: Det er ikke god HR at tage den combo jeg har skrevet! =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 14:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 aug 2011 17:01
Indlæg: 73
Er der nogle der ved om det er farligt at blande MDMA og coke? Synes også det er en lorte blanding. Har taget MDMA 1 gang hvor jeg var helt coked op og der fik jeg et krampeanfald, men ingen virkning af MDMA'en udover spændinger i kæben. Ikke noget der er værd at gentage hvertfald, men er det farligt farligt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 14:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
CoreyTrevor skrev:
Er der nogle der ved om det er farligt at blande MDMA og coke? Synes også det er en lorte blanding. Har taget MDMA 1 gang hvor jeg var helt coked op og der fik jeg et krampeanfald, men ingen virkning af MDMA'en udover spændinger i kæben. Ikke noget der er værd at gentage hvertfald, men er det farligt farligt?


Har du overhoved læst tråden? Samtlige posts advarer mod den kombination. Ja det er farligt, det er cardio- og neurotoxisk as fuck

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 15:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 aug 2011 17:01
Indlæg: 73
Shambhala skrev:
Har du overhoved læst tråden? Samtlige posts advarer mod den kombination. Ja det er farligt, det er cardio- og neurotoxisk as fuck

Ja jeg har læst tråden, folk siger det er usundt. det er ikke det samme som farligt. Ville bare lige vide :) nogle af mine venner gør det tit


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 15:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
CoreyTrevor skrev:
Shambhala skrev:
Har du overhoved læst tråden? Samtlige posts advarer mod den kombination. Ja det er farligt, det er cardio- og neurotoxisk as fuck

Ja jeg har læst tråden, folk siger det er usundt. det er ikke det samme som farligt. Ville bare lige vide :) nogle af mine venner gør det tit


Ok, kan godt se forskellen på skadelig og farlig. Var heller ikke meningen det skulle lyde så tarveligt. Jeg tror det farligste i situationen kunne være øget risiko for overophedning, hvilket man ikke nødvendigvis selv er bevidst om, fordi man er så blæst. Specielt hvis det er større doser det drejer sig om.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 18:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
coke rusen går jo rimelig hurtigt over, så er der nogle der ved hvor lang tid man skal vente efter sidste dosis coke før det ikke længere er farligt at indtage mdma?

det hænder da en gang i mellem at jeg får taget den combo, når festen starter om eftermiddagen og man gerne vi have emmaen peaker ved 12-1 tiden om natten så bliver det pænt sumpet uden nogle andre stimulanser


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 19:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Bare fordi rusen går over, er din hjernekemi jo stadig midlertidigt ændret og dine serotoninlagre stadig tømte. Et (u)kvalificeret bud ville være: Lad være med at tage dem samme aften.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2014 20:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
The Doctor skrev:
Bare fordi rusen går over, er din hjernekemi jo stadig midlertidigt ændret og dine serotoninlagre stadig tømte. Et (u)kvalificeret bud ville være: Lad være med at tage dem samme aften.


ja det selvfølgelig rigtig nok, det var måske formuleret lidt forkert da serotonin problemet ikke sådan lige forsvinder, men hva med overophedning og de fysiske ting som gør at folk falder om på dansegulvene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2014 00:31 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror det er svært at give dig nogen som helst garanti for at du vil kunne klare den kombi. Du overlever det jo nok højest sandsynligt, men kombien vil mase din hjerne endnu mere, end hvis du blot holder dig til et af rusmidlerne alene.
Hvis du ikke kan klare at feste med vennerne fra om eftermiddagen, uden at fylde næsen med stimulanser, førend du kan tage MDMA omkring klokken 23, så synes jeg du skal tage og vokse lidt op og gå til nogen mere intelligente fester! Øl/vin og cannabis burde kunne holde festen kørende fra om eftermiddagen, og så drik en kop kaffe hvis du bliver træt.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2022 13:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 okt 2022 13:33
Indlæg: 1
Nu er der flere som skriver, at sommer mix er en blanding af MDMA og coke, den er så ikke helt rigtig. ;)

Sommermix = Ketamin og coke (Det er nu ret fedt engang i mellem) Hvor blandingsforholdene ca er 1/4, der skal blot lige lidt coke i, for at man ikke bliver sparket helt væk af hesten.

Julemix = Ketamin, MDMA og coke. :eyes:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team