Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 09:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej,

Jeg har taget LSD 5 gange nu, senest i Søndags med 2 kammerater.
Faktisk de sidste 2 gange, hvor vi har taget LSD har verden så dejlig smeltet sammen som det nu gør - har vi re-doseret efterfølgende.
F.eks. i Søndags startede vi med ét mærke hver og efter 20-40 minutter begyndte man så småt at kunne mærke det ud i kroppen og halvanden times tid efter, var der farver og bølger på - som pt. er de kraftigste hallucinationer jeg har haft - og det var af ét enkelt mærke - hvor sidst jeg havde spist 2 før jeg fik lignede 'trip'.
Vi tænkte, at det måtte da godt blive lidt vildere, så vi gik ned og hentede 3 mærker mere og tog ét mere - og senere delte ét, da den ene havde nok i ét (hans første gang på LSD). Men trippet blev ikke kraftigere - det varede bare i længere tid, eller, var det ligesom om at man ikke rigtigt kan re-dosere LSD i løbet af trippet og at hjernen køre på overarbejde (man kan mærke det).

Så mit spørgsmål er,

Vi er godt klar over, at frimærker kan svinge med hvor potente de er (dealer til dealer),
men hvis vi gerne vil 'smelte' helt - vil i så foreslå at spise f.eks. 3-4 på én gang frem for at spise f.eks. 2 og 2?
Vi blev lidt enige om med os selv, at det nok ikke er så smart at re-dosere LSD i løbet af trippet, da det i forvejen vare lang tid og at hjernen bliver ret overstimuleret, hvilket kan ende ud med en hovedpine senere hen i trippet (det gjorde det os). Og som sagt, ved vi også at ét frimærke fra den ene - kan svare til 2-3 hos en anden og omvendt.

Altså, det korte af det lange er,
Er det bedre at tage én stor dosis - frem for flere "små"?

Autonom

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Ja, det virker bedre hvis du tager det hele på en gang frem for flere små doseringer. Tolerance er kodeordet. Husk på et dosis-responskurver ikke nødvendigvis er liniære, så 4 mærker kan altså godt være væsentligt mere end 4 gange effekten af 1 mærke.

PS: Hvad er det dog for et molekylenavn du har i din signatur?

Junior medlem
Brugeravatar

Lokalirriterende skrev:
Ja, det virker bedre hvis du tager det hele på en gang frem for flere små doseringer. Tolerance er kodeordet. Husk på et dosis-responskurver ikke nødvendigvis er liniære, så 4 mærker kan altså godt være væsentligt mere end 4 gange effekten af 1 mærke.

PS: Hvad er det dog for et molekylenavn du har i din signatur?

Ja, det taenkte jeg nok.

Det er bare THC, LSD og MDMAs sammensat, for sjov.

Medlem
Brugeravatar

pas på med at spise flere mærker, de kan variere meget i styrke, har prøvet spise 3 og fik et stille trip, og så har jeg prøvet hvor jeg spiste et og trippede ud i andre dimensioner :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Var det samme slags mærker begge gange? Jeg synes ikke at jeg har oplevet mega svingende styrke på mine mærker.. Måske en smule svagere hvis jeg har haft dem dårligt opbevaret i lang tid i fx en taske.. Men de svinger vel altid en smule, synes bare ikke det er mærkbart om det er fx 150 eller 120 eller 170

Edit; men ja okay, ved nærmere eftertanke kan det vel godt betyde lidt hvis man ganger op med fx 5 mærker

Junior medlem
Brugeravatar

Ja, altså - det første mærke var fra en anden - som var ret potent, der kunne jeg forstille mig at 4 af dem, ikke vil være rart.
Men det lyder som om, at man ikke skal reducere, men hellere tage én større dosis?

Medlem

Det er muligt at redosere LSD, men hvis i vil "smelte fuldstændig", som du så smukt formulerer det, er det bedre at tage det hele på en gang. Hvis trippet skal blive stærkere af at redosere, synes jeg man skal gøre det inden for 1,5-2 timer MAX. Ellers er det lidt spild :)

Junior medlem
Brugeravatar

CoreyTrevor skrev:
Det er muligt at redosere LSD, men hvis i vil "smelte fuldstændig", som du så smukt formulerer det, er det bedre at tage det hele på en gang. Hvis trippet skal blive stærkere af at redosere, synes jeg man skal gøre det inden for 1,5-2 timer MAX. Ellers er det lidt spild :)

Ja, det var spild helt klart.
Spiste 2x150µ på én gang og det var fantastisk! :gud:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]