Hej Alice!
Nu ved jeg at du kender lidt til set and setting i forvejen, og du ikke er helt grøn i det psykedeliske felt, så det vil jeg ikke belære dig om. Egentlig er der efter min mening ikke noget ved LSD i forhold til andre psykedeliske stoffer man skal være specielt opmærksom på, på nær én meget vigtig ting: Test jeres mærker/dråbers potens i trygge rammer inden i tager en fuld dosis på en festival! Grunden til det er, at jeg flere gange har oplevet at mærkerne ikke har den styrke som lovet. Jeg tog f.eks. et mærke i fredags jeg fik af vide lå på 200ug, men allerede efter 1½ time oplevede jeg komplet egodød. Og hvis der er noget i ikke har lyst til, er det oplevelsen af at ligge og dø på en festival fyldt med larm og påvirkede mennesker. Når i er sikre på stoffets styrke vil i også føle jer langt mere sikre når i så skal trippe på festivalen.
Udover det, så husk på at det er et langt trip, et høj dosis lsd trip kan sagtens strække sig over 14 timer, derfor er det en god idé at spise noget med nogle kostfibre, så i kan holde jer mætte i lang tid.
I forholdtil kvalme har jeg personlig aldrig lagt mærke til noget, selvom jeg har taget lsd lige efter et stort måltid. Tværdigmod har jeg oplevet kraftige klidende fornemmelser i maveregionen der gerne udvikler sig til en kropslig eufori/orgasme.
I forhold til nervøsitet, så husk på at ingen sindstilstand er konstant, og nervøsiteten som regel altid forsvinder når stoffet begynder at virke.
Og så husk at pakke alt hvad i skal bruge i løbet af trippet, inden i tager LSD'en!

God tur

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.