Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hej psybere.

Vil narko som fx ( coke, amf, Emma, kiks, hash osv. ) have godt af at ligge under jorden ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Ved ikke om det direkte har godt af det xD Men hvis du får pakket det godt ind, så det ikke får noget fugt, så tror jeg ikke det tager skade. Det er vel også køligt nede i jorden

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Så fremt det er pakket lufttæt og er gravet tilstrækkeligt langt ned til at der er køligt ser jeg ikke noget problem. Man anbefaler jo at lægge sådan noget koldt og tørt.

Medlem

vneo skrev:
Hej psybere.

Vil narko som fx ( coke, amf, Emma, kiks, hash osv. ) have godt af at ligge under jorden ?

Lad vær at lægge det i din egen baghave, politiet har hunde med, hvis de endelige kommer ;-)

Medlem
Brugeravatar

Jamen hvis det er pakket ind og lagt godt ned i jorden kan de vel ikke lugte det store eller hvad ? . Er der nogle der kan sige mig hvor langt det helst skal ned?

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror du skal grave det meget dybt for en politiet hund ikke kan lugte det. Der var engang en der fortalte mig at de kunne lugte 4 meter ned i jorden, har dog ingen dokumentation for det! Men kommer nok os an på hvad man skal begrave, måske kan kaffe maskerer lugten?

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem
Brugeravatar

Aha kaffe :D
Skulle bare gerne være sikker inden man begynder :D
Men de tjækker vel kun på min matrikkel hvis de kommer ? :D

Insane psychedelia user!

Har oplevet de tog nabohaverne og marken udeforan med, men der vi de også ret hidsige og sikre på at finde noget stort. De havde i hvert fald 4 hunde igang i en ca 3-4 timer.
Endte med jeg fik en bøde for ulovlig våbenbesiddelse, for en kniv de fandt i mellem køkkenknivene, men så var deres ransagning jo også berettiget.

Edit nu efter godt 10 år hilser alle naboerne igen :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under Himlen
Haha griner historie :)

Jeg tror du graver det ned omkring de 90cm for at undgå frost

Insane psychedelia user!

Problemet er så bare når jorden fryser er det pisse svært at komme 90 cm ned i jorden, hvis man lige skal hente lidt. Jeg plejede at bruge plastic tønder med skruelåg som jeg placerede under tørv, så kunne jeg altid komme til dem selv om det var noget bøvl og slette spor når der kom sne.
Tørvet vippes op så det ligger græs mod græs - en pose til ekstra jord, som fyldes under tørvet igen når man har været i sin gemmer.
Sidst lidt tid til at kamuflere tørvet.

Allervigtigst lad vær med at være alt for træt/påvirket når du gemmer - det er pænt nedderen og ødelægge sit udvalgte sted ved at gå i panik og lave huller over alt pga glemsomhed.

Har ingen ide om hvor mange tons jord jeg har flyttet på den bekostning, men det er mange plus jeg har stadig gemmere som jeg ikke nogensinde finder igen :D

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Fso skrev:
Edit nu efter godt 10 år hilser alle naboerne igen :D

Ha ha! Jeg elsker den sætning!

Fso skrev:
Allervigtigst lad vær med at være alt for træt/påvirket når du gemmer - det er pænt nedderen og ødelægge sit udvalgte sted ved at gå i panik og lave huller over alt pga glemsomhed.

Har ingen ide om hvor mange tons jord jeg har flyttet på den bekostning, men det er mange plus jeg har stadig gemmere som jeg ikke nogensinde finder igen :D

Du har erfaring i de mest mærkelige ting Fso! Ærgerligt at miste noget man ikke kan huske hvor man gravede ned. Hvad med et skattekort?

Insane psychedelia user!

I den tilstand jeg befandt mig ville det være alt for grænse overskridende for min paranoia :) samt jeg ville nok ikke have kunne tydet korte efter en uge eller to.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]