Hey psychedelia

længe siden! Ved ikke om nogen kan huske mig, men jeg blev stærkt frarådet i at ryge hash herinde, da jeg i en alder af 14 år gerne ville begynde. Jeg er i dag 17 og er på vej ud af et hashmisbrug der har været præget af negative tanker og nedtrykthed. Jeg ryger ikke så meget mere og har fået det meget bedre med alt i mit liv. Er virkelig taknemlig for at i prøvede at hjælpe mig dengang selvom jeg ikke lyttede - det indser jeg nu at jeg skulle have gjort! Cannabis er super fedt men det fungere ikke for mig på et dagligt plan.
Nu har jeg så skrevet et lille oplæg herinde for at komme ud med nogle ting og for at få svaret på et par spørgsmål. Første problemstilling er at jeg gerne vil have en ven til at stoppe med at tage så mange psychedeliske stoffer, han er kun 18. Desuden vil jeg gerne sprede min foragt overfor unge der ikke ved NOGET som helst om de stoffer de tager:
Mange af mine venner er begyndt at eksperimentere meget med stoffer. Alt for meget. Både psychedeliske og sådan noget som amfetamin, kokain, MDMA osv. Ingen tænker over bivirkninger og konsekvenser. Selv kombinationerne af stoffer er de ligeglade med. Nogen af disse venner lytter overhoved ikke når jeg forklare dem om bivirkningerne og hvorfor de skal holde lidt igen. Dem kan jeg ikke hjælpe, men de af mine venner virkelig betyder noget for mig og som har en høj nok IQ til at passe bedre på, prøver jeg virkelig at få til at læse bedre op på tingene. Jeg er selv meget interesseret i stoffer men prøver at have et fornuftigt og næsten ikke-eksisterende forhold til dem. Hvad der virkelig går mig på er at en af mine bedste venner er begyndt at trippe psychedeliske stoffer rigtig meget. Han er kun 18 og har taget svampe igennemsnit 1 gang om måneden det sidste år. Han skal også snart ryge changa som han har fået adgang til. Har selv trippet med ham et par gange og kan godt forstå han er så facineret af det, men hvordan får jeg ham til at holde lidt igen? Nogen der har noget information på hvordan psychedeliske stoffer ødelægger dit sind/hjerne, for han vil ikke indse det. :/
Var til en festival her for en måned siden. Rigtig mange havde pludselig adgang til "LSD" og da de fleste ikke anede hvad de tog og bare "skulle være helt fucked" endte 5 med at få badtrip, en blev indlagt og jeg blev nød til at tage mig af en af mine venner en hel aften fordi han havde taget LSD uden at have hørt ordet "psychedelisk" før. "DET HER ER SLET IKKE LIGESOM COKE" blev han ved med at sige desperat.
Nå, men jeg skal ikke spille hellig, vil blot gerne have mine venner til at være mere fornuftige. Jeg endte selv med at tage to mærker af denne LSD og havde et fantastisk trip (smider snart en triprapport ind). Jeg indså at jeg altid har følt at folk i det offentlige rum dømmer mig og kigger vredt på mig. At jeg har haft for lavt selvværd og været menneske-angst. Jeg indså det ved at jeg under hele trippet så ansigter og kunne mærke folk kigge mig i ryggen. Jeg kunne hører mine klassekammerater grine af mig hvergang det regnede på teltdugende. Jeg har siden da næsten hver nat drømt at jeg er på en festival og for det meste hjælpeløs og alene. Jeg analysere meget på det og vil gerne bearbejde trippet rigtigt. Har ikke tænkt mig at trippe igen før jeg har dealet med det her i hvert fald.
Nå men nogle af mine venner sagde så at det trip jeg havde haft havde været 2c-i, da LSD ikke burde syre på tungen (den dør følelser af at slikke på et batteri) og ikke burde smager bittert. Jeg har før taget 2c-i og synes det smagte meget kraftigere end det mærke jeg tog på festivalen.
Mit trip på 2c-i var meget svagt, hvorimod mit "LSD trip" var meget stærkt og visuelt. De første 2 timer var det som at se verden igennem et par røde solbriller og jeg så ansigter alle steder i mit synsfelt. Det sparkede ind efter 20 minutter og jeg trippede i 10 timer eller noget. Kan det ha' været 2c-i der varede så længe, og gav mig så kraftige visuels?