Hej Psy
Inden mit egentlige spørgsmål, lidt baggrund:
For lidt tid siden var jeg til fest og købte noget kokain, som jeg doserede 3 gange over ca. 2 timer. Havde også drukket en håndfuld øl og en drink. Jeg har ikke den store erfaring med kokain, ment på den måde at de andre gange jeg har forsøgt mig med det har jeg stort set ikke fået nogen effekt, eller effekten har været meget mild og ret smooth, og egentlig har jeg syntes det var total spild af penge...
Men denne gang fik jeg en moderat kraftig effekt i en ca. 30 min. ad gangen og det var ganske udemærket. Da den umiddelbare rus begyndte at aftage blev jeg meget stenet, sikkert også pga. alkoholen tog over igen. Jeg havde desuden meget svært ved at sove efterfølgende men det var vel forventet.
Dagen efter havde jeg stadig noget tilbage og ville prøve at tage lidt for at gøre mig lidt bedre bekendt med effekten. Jeg lagde mærke til at det ikke var en ubetinget positiv rus, men at jeg også blev anspændt, ophidset og irriteret og at nogle negative tanker jeg havde pga. nogen uløste følelsesmæssige ting (noget med en eks. osv. ikke noget super traumatisk), blev forstærket.
Så det jeg egentlig vil frem til er, at jeg var overrasket over denne dobbelthed ved kokain. Altså at ens mindset faktisk er ret vigtig med kokain. Det er i hvert fald sådan jeg tolker det. Jeg har i øvrigt god erfaring med MDMA og der synes jeg ikke jeg har oplevet dette, men der har mit mindset muligvis været i orden de gange jeg har taget det.
Det er muligvis indlysende at det forholder sig sådan, men ville bare lige høre andres mening om det