Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: seroquel
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
heyhey ;)

Jeg ligger inde med et shitload forskellige piller (antipsykotisk/benzoer) og jeg har eksperimenteret lidt med de forskellige.. Først fandt jeg ud af, at seroquel er et genialt sovemiddel, men lidt efter lidt opdagede jeg også at hvis jeg holdte mig vågen efter jeg havde indtaget seroquel gav det mig faktisk en super behagelig følelse.. omkring 75 mg mærker jeg klar eufori, (summen i maven) og sedering.. Burde seroquel ikke bare ligesom lukke ned for hjernen? Er der andre der oplever det samme?

Har så også læst at hvis man tager høje doser (500 - 1200mg) af det, kan det give halluer, vilde oplevelser i drømme osv, det giver mig sku lidt lyst til at tage sådan en dose.. men det jeg vil spørge om, er; er det en dum idé? gør antipsykotisk fx seroquel nogle negative ting ved mig? -ved self. godt at man bliver totalt lam og tanketom af det, gør også det her meget sjældent.. Men udover det?

Titel: Re: seroquel
Insane psychedelia user!

Quetiapin er et antipsykotisk stof med en hæftig bivirkningsprofil. Og bivirkninger vil være mere sandsynlige des mere dosis øges. Jeg ville ikke rode mig ud i at tage 500-1200mg. Jeg fik engang 300mg og var pacificeret i 24 timer - fuldstændigt. Ja, jeg synes det er en dum idé.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay... det dropper jeg så :)

Insane psychedelia user!

God ide jeg spiste 600 mg engang uden tolerance, det står som en af mine værste oplevelser - aldrig mere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja okay :P Synes bare det lød som en spændende tilstand man kunne komme i. Men well, man kan vel opnå federe tilstande på smartere måder :D

Junior medlem

Hvis du skal være påvirket kan jeg kun anbefale at det ikke skal være quetiapin. Der er for mange negative bivirkninger. Vægtøgning feks. så hvis du leder efter en effektiv downer, vil jeg anbefale enten diazepam, clonazepam, gbl eller ghb.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det siger i godt nok. Har også taget det til mig. Kender godt de andre, de benzoer du nævner har bare en laaaang varighed, og ghb/gbl har jeg helt kvittet pga en voldsom og super ubehagelig oplevelse.. Tror bare jeg skal have bestilt nogle Etizolam hjem. Dem har jeg kun gode erfaringer med

EDIT: Er der egentlig nogen der ved noget om hvorfor seroquel påvirker ens drømme og kan give kraftige hallucinationer? Burde antipsykotisk medicin ikke gøre præcis det modsatte?

Har også læst nogle ALT for noia triprapporter omkring folk der har taget høje doser, og så i flere timer har kunne fornemme at der var andre tilstede i rummet selvom de ikke kunne se nogle. og lign. ting.. Tænker bare.. Det lyder da ikke særligt antipsykotisk, det lyder nærmere lige modsat

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]