Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

[quote][/quote]Hej.

Jeg har ledt i lang tid på forummet efter en tråd om dette men den held.
Jeg har prøvet MDMA en gang. (Dog ecstasy en del gange før i tiden) men jeg skal til at prøve MDMA igen nu. Men denne gang til et længere arrangement. Og der er det så jeg bliver lidt i tvivl om hvordan jeg skal dosere mine 500mg. Ville være lidt øv hvis jeg stod der om trippet gik af inden arrangementet sluttede .

Så hvordan skal mine 500mg doseres? Og eller hvordan gør i?

Hilsen Paneristen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
500 mg er alt for meget

tag 150 mg og så vent 1.5 time og tag 75-100 mg mere, så burde du kunne køre i 3-5 timer

Junior medlem

Og så dosere med samme mængde resten af natten?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
du burde ikke redosere hele natten.. det er jævnt usundt..

Junior medlem

Plejer altid at se festen an, og når jeg føler den er ved at nå sit klimaks, så tager jeg en streg / blander op med en drink ca. 100mg og redosere med 50mg 2-3timer senere hvis der er behov for det. Plejer at give mig et trip der kan holde op til 5-6 timer, og hvis jeg også ryger en joint kan det vare op til 8 timer :)

Junior medlem

Okay. Det er bare et langt arrangement og en gammel ræv som mig skal have noget for at køre så længe :))

Ved det er usundt men gør det så sjældent . (En max 2 gange om året) så tænker jeg vil tage chance og redosere hvis jeg føler trængen til det.

Tak for hjælpen gutter. Det er sku en fornøjelse at møde folk på nettet der vil hjælpe og ikke bare føle sig hævet og andre .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
du kan også pifte rusen lidt op det sidste stykke tid med noget sativa domineret skunk, der er ikke noget bedre end at ryge en god pind på comedown, det bringer lidt af euforien og rusen tilbage, med et psychedelisk twist, det vil nok være både sjovere og sundere end at tage den sidste dose

Medlem

jeg plejer at køre 200mg til start og redosere med 100mg hver anden time, jeg når normalt op på 500mg på en aften men jeg er også ligeglad med mit helbred og beredt på de konsekvenser der nok skal komme til udtryk før eller senere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Så hold det for dig selv bloodfighter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
du kunne også sniffe en lille dose 2c-b når mdmaen aftager.. det bringer trippet op på max igen, med en klat farver oveni :) har tit selv gjort det, og det er meget federe end at tage flere bomber mdma

Junior medlem

Synes some Flux også siger, at du burde holde sådanne destruktive tanker for dig selv.
Du burde søge hjælp hvis du er ligeglad med dit helbred.

Medlem

For mit vedkommende er MDMA virkelig et fint eksempel på loven om aftagende afkast. Første redosering fungerer. Yderligere er ikke det værd. Den ene gang hvor jeg i dumdristighed ramte de 350-400mg i løbet af en aften gjorde den sidste redosering intet andet end at få mig til at sove. Bivirkningerne stiger eksponentielt med antallet redoseringer.

Er helt enig med mose-ræven - en lav dosis 2c-b hen imod slutningen af en MDMA oplevelse fungerer fantastisk. Shulgin selv var vist også fan. Enten det eller en joint, som også er foreslået. De neuroprotektive egenskaber man finder i cannabis kan heller ikke være en helt dum ide efter at have udsat sig selv for MDMA.

Junior medlem

Med MDMA forbereder jeg i reglen to bump hjemmefra, hvis jeg skal have det med i byen. Første med en lidt større dosis (ca. 150 mg) og den anden lidt mindre (ca. 100 mg). Når jeg tager den første har jeg det fint på den i måske 1,5 time, hvorefter jeg supplerer op. Det plejer at række til en rus, der varer 4-5 timer på et rimeligt niveau (ikke fucked og ikke ligeglad). Sådan foretrækker jeg det. Jeg supplerer aldrig selvom jeg får tilbuddet, da jeg ved, at jeg ikke får en skid ud af at strække den. Så hellere gå hjem efter ca. 5 timer og bruge de sidste efterdønninger på at sidde og slappe af inden jeg går i seng.
Har før holdt mig kørende 12-18 timer vha. MDMA, men de sidste omgange i sådan en runde giver mig ikke rus, de holder mig bare oppe, så det er jeg stoppet med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]