Der findes DMT freebase og DMT salt. DMT freebase ryger man og DMT HCl indtager man som en form for pharmahuasca sammen med en MAOi.
Jeg kunne ikke forestille mig du har fået DMT salt, så det er bare DMT du har. Så er ikke noget forvirring omkring hvad det hedder. Det er bare DMT.

Der kan være flere grunde til at dit DMT er gulligt, men umiddelbart burde det ikke være noget der påvirker styrken af det.
Hvis du ikke har en crackpipe, så kan man gøre lidt forskellige ting. Du kan lave en "sandwich", hvor du ligger et lag aske i et bonghoved og så et lag DMT og så et lag aske mere. Nogen laver en crackpipe ud af en almindelig lyspære. Der er lidt forskellige måder at gøre det på, men det er dog ikke noget jeg har erfaringer med. Jeg har min Volcano vaporizer og en Glass VaporGenie pibe til at vape DMT med.
Jeg synes du skal prøve at søge på google om "DMT freebase roa" eller sådan noget.
Jeg vil dog klart anbefale dig at få fat i en mikrograms vægt og også læse godt op omkring DMT freebase. Det er nogle heftige sager at lege med.