Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 12:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din kusse.
hey folkens :)
har faaet fat i dmt yellow er der nogle der har erfaringer ,med det for har rimlig meget erfaringer med psychedeliske stoffer og dmt-5-meo
ved godt man skal helst ryge dmt yellow i en crackpipe men det har jeg ikke lige, hvad gor man saa?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Der findes DMT freebase og DMT salt. DMT freebase ryger man og DMT HCl indtager man som en form for pharmahuasca sammen med en MAOi.
Jeg kunne ikke forestille mig du har fået DMT salt, så det er bare DMT du har. Så er ikke noget forvirring omkring hvad det hedder. Det er bare DMT. :)

Der kan være flere grunde til at dit DMT er gulligt, men umiddelbart burde det ikke være noget der påvirker styrken af det.

Hvis du ikke har en crackpipe, så kan man gøre lidt forskellige ting. Du kan lave en "sandwich", hvor du ligger et lag aske i et bonghoved og så et lag DMT og så et lag aske mere. Nogen laver en crackpipe ud af en almindelig lyspære. Der er lidt forskellige måder at gøre det på, men det er dog ikke noget jeg har erfaringer med. Jeg har min Volcano vaporizer og en Glass VaporGenie pibe til at vape DMT med.
Jeg synes du skal prøve at søge på google om "DMT freebase roa" eller sådan noget.
Jeg vil dog klart anbefale dig at få fat i en mikrograms vægt og også læse godt op omkring DMT freebase. Det er nogle heftige sager at lege med. :lol:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din kusse.
tak for svar det var brugbart, tro mig jeg laeser altid om stoffer som jeg ik har proevet foer , ellers ringer jeg tilben god ven der ved naesten alt om stoffer...
jaa dmt er ik for boern, har selv proevet en del psychedeliske det er ogsaa mit favori klasser af stoffer:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Her er lidt forskellige metoder og links til hvordan man kan lave noget at ryge DMT på:

https://wiki.dmt-nexus.me/FAQ_-_DMT_Frequently_Asked_Questions_and_Troubleshooting_Guide#Whats_the_best_smoking_method.3F

Hvis ikke du har travlt med at ryge dit DMT, så vil jeg anbefale dig at lave noget changa ud af det, det er super nemt og så kan man ryge det direkte på bong og man behøver ikke at være forsigtig med ikke at udsætte det for direkte flammer eller høje temperaturer.
Det er lige til og det behøver ikke at tage lang tid at lave.

https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&t=46839

Held og lykke! :P

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu skrev jeg godt nok changa, men det kræver at man får fat i noget harmala freebase. Det jeg mente var 'enhanced leaf', hvilket er lidt ala changa dog uden harmala. Det er stadig samme opskrift og alt det der, der er bare ikke blandet noget MAOi deri.

йети skrev:

Medlem
Brugeravatar

Vil anbefale det samme som pestilence. Lav changa, det er hurtigt og nemt. Det er bedre til at bryde igennem på hvis du ikke har machine/pipe. Du kan sågar ryge det i en joint med fint resultat.

Omkring DMT I salt form tænkes der så ikke på fumerate? Eller anvendes hcl som salt til DMT?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jo, det er fumarate jeg mener. Det er saltet fra fumarsyre.
Jeg burde nok bare holde mig til at sige DMT fumarate, det er nemmest. Jeg har vist brugt for meget tid på DMT Nexus....

йети skrev:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]