Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 aug 2025 22:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psych

Er der nogle der vil dele deres erfaringer med MDMA + 2c-b eller n2o.

Har prøvet hvert stof flere gange seperat. Men har hørt man kan få nogle vilde oplevelser ved at blande mdma med 2c-b eller n2o.
Har også været lidt på erowid hvor der skrives at 2c-b med mdma skulle være helt specielt. Derudover husker jeg også at jeg så en kommentar her på psych hvor en person skrev at efter han havde prøvet at tage mdma og n2o, var "kun" mdma leverpostej i forhold til det.

På forhånd tak og god weekend.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu skal jeg ikke kunne udtale mig om 2c-b, da jeg ikke har prøvet det ENDNU. Men jeg kan ihvertfald for mit eget vedkommende sige god for MDMA og n20! Det er en fed oplevelse. Men jeg vil foreslå at i tager det roligt med patronerne i starten, det kan meget nemt føles ekstremt overvældende i starten imo. Tror faktisk aldrig jeg har prøvet et stof hvor n20 ikke passer ind. (Læs! JEG har aldrig!)

Sørg nu for at have rigeligt liggende hvis det bliver en succes, der er ikke noget værere end at løbe tør for gaz :lol:

Men ... Prøv med en 8g's patron, og så lad vær med at tømme hele beholderen første gang, lige mærk an. Men jeg kunne ikke forestille mig, at i ikke ville kunne lig det. Go tur! =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
har prøvet kiks med mdma + 2c-b det var fedt nok. det er måske lidt meget at tage mdma og 2c-b samtidig.. Jeg har bedst erfaringer med at tage en bombe mdma og så sniffe en medium dose 2c-b når mdma´en begynder at aftage en smule.. Så kan man også holde 2c-b trippet kørende en god mængde tid... har dog ikke prøvet n2o

EDIT: har faktisk også prøvet at sniffe 2c-b først (2 doser på ca 18 - 20 mg) og så en bombe mdma (ca 150mg) hen imod slutningen.. kunne intet mærke af mdmaen.. det var lidt underligt, for havde holdt ca et års pause fra emma.. det var god kvalitet, så tænker lidt at det er spild at tage mdma efter 2c-b

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
her i weekenden havde jeg det fedeste trip på 2cb + emma + keta

det har nok også noget at gøre med jeg stod på indian spirit, og havde taget alverdens ting dagen før uden noget rigtig søvn

men da jeg først tog den combo blev det vanvittigt lækkert, som at være på svampe med fuld skrald på farverne, og så uden noget mindfuck, total perfekt til at stå på et dansegulv

Medlem

Tak for svarene!

Det hele er taget til efterretning! Har ikke så meget andet at sige end jeg nok prøver at suge nogle patroner ved næste mdma trip for lige at få en smag på, hvordan det er at blande mdma med noget andet. 2c-b ligger stadig i baghovedet. 2cb + emma + keta kommer nok ikke til at ske foreløbig eller nogensinde :)

tak igen!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
2c-b og MDMA er en dejlig kombination! Jeg har kun prøvet lattergas sammen med 2c-b alene, men vil tro at den også er fin med begge stoffer. Blot du ikke overdriver MDMA men holder dig i doser hvor du stadig kan bruge hovedet ;)

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]