Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 23:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia hurtigt spørgsmål!
Jeg står og skal til fest her imorgen, og jeg har ofte gået men tanken om hvor meget coke man egentlig max "må" indtage på sådan en aften?
Plejer at holde det ved en 150 - 200mg, fordi jeg ved det er det absolutte max for mdma, så har bare draget det konklusion at det må være sådan ca. ligesådan.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Det kommer an på renheden af kokainen. Hvis din coke er helt ren (hvilket sker sådan ca aldrig i DK) så er 150-200 mg lige så hatten passer og så heller ikke meget mere..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det er svært at bedømme med coke, for det er som regel cuttet godt op, så det kommer an på om dit er 20 eller 70 %, og om der er alle mulige skumle cuts i

hvis du skal holde den kørende i flere timer på 200 mg så skal det godt nok være noget heftigt stads

coke er ikke lige så slemt som mdma, så doserne kan godt komme højere op, hvis du fx. har 1 gram der indeholder 20 % så kan man sagtens tage det over en aften, hvis det er 70 % vil under et halvt være fint, spørsmålet er så bare hvor skadelige cutmidlerne er

Junior medlem

Ham jeg køber det af kender jeg personligt, og han siger det er godt til prisen - vil ikke nævne prisen, men det er syd for 1000kr.
Så min umiddelbare tanke er at det nok er 45 - 55% ~.

Ved godt mdma er noget hårdere, men har ikke rigtig fået læst noget HR hvad angår coke, da jeg føler det er så "mildt" og sofistikeret et stof i forhold til andre..

Men tak for rådne!

Insane psychedelia user!

Crime skrev:
...

coke er ikke lige så slemt som mdma, ...

Hvilket parametre måler du det på? Neurotoksisitet? Slidtage på kredsløbet? Overdoseringsrisiko? Afhængighedpotentiale?

Jeg vil nu mene at Kokain ER lige så slemt som MDMA- slemmere endda. Det er ikke ualmindeligt at folk kradser af pga overdosering. Det slider også hårdt på kredsløbet, specielt hvis det blandes med alkohol.
Kokain er absolut ikke noget mildt stof.

Junior medlem

ragamuffin skrev:
Crime skrev:
...

Hvilket parametre måler du det på? Neurotoksisitet? Slidtage på kredsløbet? Overdoseringsrisiko? Afhængighedpotentiale?

Jeg vil nu mene at Kokain ER lige så slemt som MDMA- slemmere endda. Det er ikke ualmindeligt at folk kradser af pga overdosering. Det slider også hårdt på kredsløbet, specielt hvis det blandes med alkohol.

Beklager hvis jeg fik formuleret mig lidt forkert. Det jeg mente med det, var selve rusen og ikke hvilke konsekvenser det kan have. Nu tager jeg højest drugs én gang hver 2. måned, for at reducere skaderne.

But enlighten me, hvad ville du synes var nok?

Insane psychedelia user!

Det er meget svært at komme med et kvalificeret bud på. Kvalitet kan svinge utroligt meget. Det bedste råd er at du mærker efter, og redoserer efter hvordan det føles. Start med en lille test, for at finde ud af styrken på dit stof, derefter bliver det nemmere at finde ud af. Du kan altid fylde mere på, det bliver mere problematisk den anden vej rundt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
ragamuffin skrev:
Crime skrev:
...

målt på at han indtager samme dose, på samme måde som han ville indtage mdma, uden overdosering og uden alkohol

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]