Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 12:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia ..

I Kender vel alle sammen den dejlige falske lykkerus, men opdager på MDMA.. Jeg får den også på Amf..
Nu er det bare sådan, at jeg er stoppet med stofferne.. Det er meget begrænset hvad jeg har rørt i løbet af de sidste 3 år..
Før det i 7 år stod den på amf, mdma, lsd, keta, hash osv hver dag og hver weekend..

Hvis der er noget jeg savner, så er det helt sikkert den lykkerus jeg har mødt når jeg har været fuckd..

Jeg har mødt en snert af den lykkerus på ritalin (maaaange år siden), men møder den faktisk også lidt når jeg drikker mit pre-workout (som er fuld lovligt)
.. Jeg kunne virkelig virkelig godt tænke mig at få den 'lykkerus' igen.. men jeg vil gerne undlade de hårdere stoffer..
Når jeg tænker lidt over det, så tror jeg at en lykkerus for mig er når jeg føler mig RIGTIG frisk, jeg bliver overskudsagtig, får fuckin meget gå-på-mod og føler at jeg kan klare hvad som helst.

argh jeg sidder jo egentlig bare her og håber på at der findes en eller anden lille pille, jeg ikke kender til og jeg kan tage i ny og næ for at genopleve den 'lykke' .. åndsvagt.. ja ja .. nogen bud? :lol: :lol: :lol:

Junior medlem

Og jeg undskylder lige hvis jeg ikke fik mit indlæg under den rigtige kategori :o

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
hmm.. altså du kan jo altid prøve med fx GHB eller måske en lav dose methylone og måske bælle 3 guldøl i rap? hvis du altså søger eufori.. men det er jo lidt svært hvis du ikke vil tage "hårde stoffer" :D :) en anden idé kunne være:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis det alene er den stimulerende effekt, der giver dig denne "lykkerus", kunne du jo forsøge dig med nogle af de mange lovlige stimulerende urter der findes. Hvis dit pre-workout kan gøre det, burde urterne næsten også kunne.

Tjek følgende ud:

Ephedra
Yohimbe
Rosenrod (rhodiola)
Guarana / koffeinpiller
Schisandra
Ashwagandha

De første fire har den største effekt, og er måske det du leder efter. Held og lykke :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]