Hey Psychedelia ..
I Kender vel alle sammen den dejlige falske lykkerus, men opdager på MDMA.. Jeg får den også på Amf..
Nu er det bare sådan, at jeg er stoppet med stofferne.. Det er meget begrænset hvad jeg har rørt i løbet af de sidste 3 år..
Før det i 7 år stod den på amf, mdma, lsd, keta, hash osv hver dag og hver weekend..
Hvis der er noget jeg savner, så er det helt sikkert den lykkerus jeg har mødt når jeg har været fuckd..
Jeg har mødt en snert af den lykkerus på ritalin (maaaange år siden), men møder den faktisk også lidt når jeg drikker mit pre-workout (som er fuld lovligt)
.. Jeg kunne virkelig virkelig godt tænke mig at få den 'lykkerus' igen.. men jeg vil gerne undlade de hårdere stoffer..
Når jeg tænker lidt over det, så tror jeg at en lykkerus for mig er når jeg føler mig RIGTIG frisk, jeg bliver overskudsagtig, får fuckin meget gå-på-mod og føler at jeg kan klare hvad som helst.
argh jeg sidder jo egentlig bare her og håber på at der findes en eller anden lille pille, jeg ikke kender til og jeg kan tage i ny og næ for at genopleve den 'lykke' .. åndsvagt.. ja ja .. nogen bud?