Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 02:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mdma og amf
Junior medlem

Hey
Havde godt nok 2 spørgsmål
Men det ene fik jeg svar på ved at læse et andet opslag

Men læste. Det var dumt at blande de 2 stoffer sammen
Men kan i anbefale man feks tager mdma den ene dag. Også den anden dag amf og alhohol
også mdma den 3 dag feks. Det fordi jeg skal på festival om lidt

Takker på forhånd

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Du bør slet ikke tage stimulanser mere end én gang om måneden, så nej vi kan ikke anbefale dig den cocktail, du har i sinde. Og det er SLET ikke anbefalelsesværdigt at tage MDMA 2 ud af tre dage og substituerer med amf den ene dag, du ikke kører på MDMA. Hold dig til ét stof og lad være med at tage narko 3 dage i streg. Hvis du endelig skal, så vil jeg anbefale at tage speed. Der er risikoen for at brænde dine receptorer af mindre end ved MDMA.

Hvis du bevæger dig ud i din plan, skal du forberede dig på cravings og en nedtur af episke proportioner.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvis endelig du skal kaste dig ud i at tage amf og mdma i 3 dage så vil jeg anbefale at tage amfetamin de to første og mdma den sidste.

MDMA er en stærk serotonin udløser, det vil sige den udløser mere eller mindre alt hvad du har af lykkestof i hjernen. Gider du rende rundt 2 dage med en mdma nedtur? nej, gem det til sidste dag og tag hjem dagen efter og hav ondt af dig selv. For du kommer til at have ondt af dig selv. For først har du jo lige kørt den af 2 dage på speed, der ikke bare har tappet dig rent fysisk, men også har tappet på dine serotonin og dopamin lagre. Ikke nær så meget som mdma, men stadig meget mærkbart i form af den berygtede nedtur. Det er nok heller ikke så sundt for det cardiovasculare system. Bare så du kender bare lidt af konsekvenserne..

Junior medlem

Okay helt sikkert. Mange tak for svaret :)
Tror bare jeg dropper den ide så :)

Hvad så med cola flere dage. ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Puh, har aldrig været en cola haj, men har før kørt et par dage med søvn imellem på det, uden at have nævneværdige nedture. Men holder for det meste doserne lave, samme når jeg tager speed flere dage, og sørger for at stoppe i god tid så man kan få sig et par timers søvn imellem, det gør det hele så meget lettere. Ikke at det er tilrådeligt at gøre det flere dage i træk.

Medlem

Fik det næsten dårligt bare af at tænke på de tømmermænd du ville få efter sådan en omgang. Av for satan.

Jeg tror (er ikke sikker) at kokain generelt er mindre usundt og skadeligt end amfetamin (i rekreationelle doser) og MDMA. I kraft af at kokain er en genoptagelseshæmmer frem for en releaser skulle jeg mene at neurotoksiciteten er lavere. Dog er der mulighed for at kokain er giftigere for hjertet og det kardiovaskulære system. Still, hvis jeg selv havde valget, ville jeg uden tvivl vælge kokain. Hvis tømmermænd kan være en indikator på hvor stor skade man har gjort på sig selv, så virker kokain klart som det mindst skadelige valg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
vær opmærksom på ikke og blande kokain og alkohol, da det omdannes i leveren til et mere skadeligt stof.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Helt præcis så omdannes kokain og alkohol til kokaethylen. Det er et mere skadeligt stof end kokain F.eks. Er for sig selv! Men prøv at Google lidt. =)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg ville foreslå speed eller cola første dag, hvile og hygge anden dag og så mdma 3 dag, på den måde for du søvn, kroppen får lige lov til at slappe af, og på den måde vil du både skade dig selv mindre, men også få mere ud af dit mdma. det er ikke sjovt at rende rundt blæst på mdma, når man ikke har sovet i to dage på speed, det er bare spild af mdma imo.

Medlem

Personligt kan jeg ikke mærke amf OVERHOVEDET hvis jeg har været på mdma i forvejen, virkelig mærkeligt, ved ikke om der er andre der har det på den samme måde?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
madeindenmark skrev:
Personligt kan jeg ikke mærke amf OVERHOVEDET hvis jeg har været på mdma i forvejen, virkelig mærkeligt, ved ikke om der er andre der har det på den samme måde?

Det er ikke så mærkeligt - din hjerne vil være tømt for signal stoffer efter engang mdma, amfetamin virker jo på samme måde med at frigive nogle stoffer i hjernen, og hvis der ikke er flere at frigive vil rusen også blive elendig eller nærmest ikke tilstede! Det er 2 stoffer som ikke burde blandes. Derimod mdma/speed og hash er en god combo. Og "ufarlig" med hr brillerne på. =)

Medlem
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Det er ikke så mærkeligt - din hjerne vil være tømt for signal stoffer efter engang mdma, amfetamin virker jo på samme måde med at frigive nogle stoffer i hjernen, og hvis der ikke er flere at frigive vil rusen også blive elendig eller nærmest ikke tilstede! Det er 2 stoffer som ikke burde blandes. Derimod mdma/speed og hash er en god combo. Og "ufarlig" med hr brillerne på. =)

Personligt synes jeg at amfetamin er et af de få stoffer som ikke går specielt godt sammen med hash, men hver sin smag :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg synes også, at det giver en ubehagelig følelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]