Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Ja da jeg jo ikke vil undværre oxynorm og elsker dem og ikke er bange for mindre kolde tyrkere, så begynder jeg det i mindst fire cyklusser.

1uge på 150mg i døgnet. En uge i helvede men ikke slemt og start forfra.

Nogen der har erfaringer på den måde.

Har ikke adgang til mere og det er nok godt. Sider efter flere år uden pauser og skal igennem en tyrker så bliver bliver det ondt.

Jeg er nu i gang på den første gode uge. Om nogle dage kommer den dårlige, men kun efter en uges forbrug.

Dage uger og måneder samt antal mg vil være lidt forskudt for det der står herinde. Folk må gerne have mistankte til hvem jeg er, men ikke bevise da facts er ændret altid.

Senest rettet af vectra 10 aug 2014 15:17, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

hejsa vectra! god at se du gør noget ved det! -og er ved at få kontrol over det igen!
det tager jeg sku hatten for! -hvis du har rigtige smerter (ikke abstinens-smerter) under din cyklus så prøv en roterings-ordning med et andet, og gerne mildere smertelindrende præperat.. for at holde gennembrudssmerter vœk, ikk for at vœre komplet dœkket ind! så burde "helvedes-ugen" blive nemmere at holde af, og samtidigt hjœlpe dig med at få oxy-doserne ned af.. da den samlede mœngde ophobet i kroppen jo falder med tiden, og et evt. roterings-præperat osse vil have en overlappende effekt sidste dag i helvedesugen, så du dagen efter måske kan nøjes med kvart eller halv dosis oxy.. og på den måde komme lidt hurtigere ned i samlet mœngde ophobet i kroppen!

pas dog på med at skippe dage og samle for mange sammen til en lille solo oxy-fest, for der er det svœrt at stoppe sig selv.. og de på det tidspunkt mange helvedes-uger vil praktisk talt vœre spildt..
og snif dem ej! men de ved du vel : - )

jeg støtter og håber på det bedste for dig!
mvh STOPTHEWARONDRUGS(ex oxysnorter/misbruger)

Medlem

Det project er skrottet igen. Alt alt for hårdt de uger uden.
Utroligt at man kan lade sig styre så meget af det Oxy..
Enten så skal man tage som foreskrevet eller med måneders mellemrum, og kun en gang i mellem månederne.

Medlem

Jeg tror at jeg har overskredet alle rammer og brugt alle livslinjer med alt for høje doser igennem mange år. Ser ikke umiddelbart at jeg ville kunne styre det forløbligt. Skal nok mange måneders pause til lige med Oxynorm. Den dejlige dame har sku taget røven på mig. :lol:

Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske.

Efter 1 uge brug var tyrkeren ikke hård fysisk, men mentalt er jeg fuldstændig ude af takt. De første 90 timer skal man tælle timer ned, så ved du at det væreste er ude fysisk. Så kommer der et par tusinde timer hvor du konstant tænker og fantasere om at få fat på det.
Når de så er aftaget, så kan du starte forfra.

Det er sku for hårdt.

Dont play with Oxycodone to long.

Insane psychedelia user!

Pænt nedderen at det ikke lykkes.
Har du overvejet at finde dig en shaman og gå ayahuasca vejen.
Efter mit trip uden shaman skiftede jeg meth'en ud med hash og slap efter noget tid helt ud af mit misbrug.
Der var dog også mange andre ting i spil ud over lige ayahuasca, men oplevelse lagde grunden til livet i dag.

Mvh

Medlem

Jeg vil bare lige melde ind at et par uger uden oxy, så fylder det noget mindre og trangen er aftagende. Så lad jer ikke afskrække fra at prøve at stoppe eller holde pause med den forførende dame. Hvor lang tid der vil gå før mand er 100% normal og kan føle rigtig normal glæde igen, ja det ved jeg ikke og når det nok heller ikke denne gang. Men en uge on og off duer satme ikke.

Man bliver ikke super afhængig af de piller fordi man prøver en sjælden gang eller får til en uge efter en operation, men den kommer snigende og bliver du ved så bliver det et stort problem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]