hejsa... ja det sgu længe siden jeg har skrive her ind, men var os mere active da vi var unge og starte her ind for 10år siden... og de mennesker er der jo ikke så meget mere... nå men for at komme frem til det jeg ligge op til i mit emne.. jeg har lege med ketamin i ca 2år nu, får noget rigtig godt fra england og bruger det 75% til det spirituelle og mediter, men syns ikke jeg rigtig kan opnå det jeg fik i starten ved godt det er normalt med stoffer at det aldrig er som første gang, men svaner det der ture hvor man bare ligge sig ned også svæver man i en tunnel af lys og former og kan forstå tinge på en hel anden måde , jeg kalder det tit som at blive fød på ny,
men efter en pause fordi min normale leverandør som jeg har være meget tilfreds med var løbe tør og stede jeg bestilte havde haft en masse problemer gik der noget tid hvor jeg ikke fik det, nu syns jeg kun jeg får hyle tone for ørene og bliver lam, men kan ikke rigtig få det lækker k-hul eller hvad det nu er, for er i tvivle om jeg endelig har opnået det , når jeg hører noget fortælle om det, men måske er det bare mig der er vand til lidt af hvert efter snart 18år off and on..
har overveje at skyde det iv, da jeg har prøve at skyde det im, men det kunne jeg ikke rigtig mærke forskel på, men det jeg har læst og hørt så lyder det jo til man er skud afsted når nålen er i bund, og kunne jeg godt tænke mig at prøve, da jeg ikke rigtig tager andet mere, og ketamin er mit favorit stof og ja som jeg siger 90% af tid det eneste jeg leger med...
det jeg vil hører er om nogen har erfaring med det, og om det har være i flyde form eller pulver som de selv blander op og i så fald hvordan gør i det så, og hvordan er det ??
har styr på skyde tecknik og er altså ikke en newbie på stof område til alle jer der vil sige det ene og det andet, har kun brug for råd og erfaring om det jeg skriver... er 34år og ved godt hvad jeg laver til jer der ikke kender mig her ind

vh ham den rigtig trold hehe