Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hasselager
hejsa... ja det sgu længe siden jeg har skrive her ind, men var os mere active da vi var unge og starte her ind for 10år siden... og de mennesker er der jo ikke så meget mere... nå men for at komme frem til det jeg ligge op til i mit emne.. jeg har lege med ketamin i ca 2år nu, får noget rigtig godt fra england og bruger det 75% til det spirituelle og mediter, men syns ikke jeg rigtig kan opnå det jeg fik i starten ved godt det er normalt med stoffer at det aldrig er som første gang, men svaner det der ture hvor man bare ligge sig ned også svæver man i en tunnel af lys og former og kan forstå tinge på en hel anden måde , jeg kalder det tit som at blive fød på ny,
men efter en pause fordi min normale leverandør som jeg har være meget tilfreds med var løbe tør og stede jeg bestilte havde haft en masse problemer gik der noget tid hvor jeg ikke fik det, nu syns jeg kun jeg får hyle tone for ørene og bliver lam, men kan ikke rigtig få det lækker k-hul eller hvad det nu er, for er i tvivle om jeg endelig har opnået det , når jeg hører noget fortælle om det, men måske er det bare mig der er vand til lidt af hvert efter snart 18år off and on..

har overveje at skyde det iv, da jeg har prøve at skyde det im, men det kunne jeg ikke rigtig mærke forskel på, men det jeg har læst og hørt så lyder det jo til man er skud afsted når nålen er i bund, og kunne jeg godt tænke mig at prøve, da jeg ikke rigtig tager andet mere, og ketamin er mit favorit stof og ja som jeg siger 90% af tid det eneste jeg leger med...

det jeg vil hører er om nogen har erfaring med det, og om det har være i flyde form eller pulver som de selv blander op og i så fald hvordan gør i det så, og hvordan er det ??

har styr på skyde tecknik og er altså ikke en newbie på stof område til alle jer der vil sige det ene og det andet, har kun brug for råd og erfaring om det jeg skriver... er 34år og ved godt hvad jeg laver til jer der ikke kender mig her ind :)

vh ham den rigtig trold hehe ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvis IM ikke virker tilstrækkeligt, tror jeg der er noget galt med dit stof? :S

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
svjv så er ketamin en blanding af 2 isomer, den ene er lammende og den anden er psykedelisk, så det er vel en mulighed at det er 2 helt forskellige slags keta du har med at gøre

hvis du holder dine pauser og du ikke bliver lam, så er det nok noget med potensen og isomerne, det jeg får hjem fra nettet, slår selv de mest ihærdige keta krigere lige i gulvet på ½ dosis af hva de plejer, og syntes generelt at virkningen svinger meget , så prøv at find noget andet keta inden du begynder at skyde, det er ulækkert og slet ikke det værd

Medlem

jeg plejer altid næsten altid at få racemics.. men os nogen gang s , og syns det har være god kvalitet fra ham den ene... kan tydlig mærke på min krop når det ikke er ordenligt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

så er det svært at sige hvad der er galt

prøv at ryg lidt thc næste gang, det skal helt sikkert nok sparke gang i trippet, alt andet end at skyde sådan noget stads hvor man ikke er sikker på indholdet

Medlem

nu ryger jeg ikke så meget mere, men har fundet ud af at beroligne ting hjælper, men det er mest på den hyle tone jeg kan få for ørene når jeg er på det, komme næsten altid men kan være slemt og ikke så slemt... tror det har noget med kvalitet at gøre men er ikke sikker.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

har du prøvet med N2O?

Og hvad doser tager du for at ryge i hullet?
Jeg kender det alt for godt selv, jeg kan heller ikke selv suge mig i hullet, det kommer jeg kun ved im. Og der er imo en verden til forskel på hullet ved nasal og im.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

thc er også lidt mere end bare beroligende det forstærker keta en del, så hvis du lige snupper et bonghoved eller 2 omkring comeup så skal du nok komme på rumrejse

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har både im og iv oplevelser med ketamin, og jeg vil ikke anbefale at iv det. Du k huller ikke mere end 10-20 min max, så det er ikke det værd imo. Hvis du absolut skal skyde dit keta, så skyd det i en muskel. Bare værd klar over at der nemt kan gå betændelse når man im'mer urene drugs, det er bedst hvis du kan få fat i keta ampuller til det. Det er ikke lige så vigtigt når det er iv.

Pas på dig selv.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

nogen der har problemer med hørelsen når i er påvirke af det ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]